دسته‌بندی نشده · آوریل 28, 2022 0

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تسلط بر تاثیرگذاری: 10 روز تا رهبری، تأثیرگذاری و موفقیت | آنتونی رابینز



معرفی خلاصه کتاب صوتی تسلط بر تاثیرگذاری: 10 روز تا رهبری، تأثیرگذاری و موفقیتکتاب صوتی تسلط بر تاثیرگذاری نسخه‌ی ترجمه‌شده‌ی سخنرانی‌ای درخشان از آنتونی رابینز، نویسنده‌ی پرفروش آثار انگیزشی است. موضوع این سخرانی، چنانکه خواهید شنید، نحوه‌ی تحت تأثیر قرار دادن دیگران در راستای اهداف تجاری‌ست.

درباره کتاب صوتی تسلط بر تاثیرگذاری:

آنتونی رابینز (Anthony Robbins) در کتاب صوتی تسلط بر تاثیرگذاری (Mastering Influence) اصولی مهم و بنیادین را به شما یاد خواهد داد که توجه به آن‌ها منجر به افزایش کیفیت روابط کاری‌تان خواهد شد. مخاطبانی که با آنتونی رابینز و آثارش آشنا هستند می‌دانند که عمده‌ی نوشته‌ها و سخنرانی‌های وی درباره‌ی موضوعات مربوط به کسب و کار است؛ اثر حاضر نیز از این قاعده مستثنی نیست. منتها باید گفت که در کتاب تسلط بر تاثیرگذاری، به نوعی مخاطب چکیده‌ی نظرات و آموزه‌های مدیریتی، اقتصادی و روانشناختیِ آنتونی رابینز خواهید بود.

هدف آنتونی رابینز در کتاب پیش رو پاسخ گفتن به پرسشی ساده و در عین حال مهم است: بهترین راه برای گذاشتن اثری مثبت بر دیگران چیست؟ یا به عبارتی: چگونه افراد دیگر را مجذوب خویش کرده و به افکار و اعمال آنان جهت دهیم؟ در پاسخ به این سوال، رابینز دسته‌ای از کاربردی‌ترین تکنیک‌های ارتباطی را به شما خواهد آموخت.

تأکید وی بیشتر از هر چیز بر این است که باید چگونه صحبت کردن را بلد باشید؛ زیرا در غیر این صورت به سختی می‌توانید توجه‌ها را به خود معطوف کنید. ولی نباید فراموش کنید که درست صحبت کردن هم به تنهایی در جذب دیگران کافی نیست. در این مسیر به مهارت‌های دیگری هم نیاز خواهید داشت؛ مهارت‌هایی که آنتونی رابینز، نویسنده‌ی پرفروش و سخنران چیره‌دست آمریکایی، در کتاب حاضر آنها را تماماً در اختیارتان قرار داده است.

کتاب صوتی تسلط بر تاثیرگذاری مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حیطه‌ی خودسازی مخاطبین اصلی اثر حاضرند.

با آنتونی رابینز بیشتر آشنا شویم:

آنتونی رابینز یکی از الهام‌بخش‌ترین نویسندگان دنیا در حیطه‌ی موفقیت است. کتاب‌های پرفروش او به زبان‌های گوناگونی ترجمه شده و میلیون‌ها خواننده در سراسر دنیا دارند. زبان پرشور و ایده‌های جسورانه و لحن جذاب وی در آثارش، مطالعه‌ی آنها را برای طیف گوناگونی از علاقه‌مندان جذاب نموده است. شهرت رابینز در ایران، عمدتا به سلسله کتاب‌های موفقیت او برمی‌گردد که توسط ناشرین متعدد به چاپ رسیده است. از جمله آثار وی می‌توان به موارد پیش رو اشاره کرد: «توصیه‌های غذایی آنتونی رابینز، پرسش‌های کوآنتومی، اهرم‌های خوشبختی، درس‌هایی برای موفقیت، ماشین پولسازی، هیولای درونتو بیدار کن، قدرت تفکر منفی».

در بخشی از کتاب صوتی تسلط بر تاثیرگذاری می‌شنویم:

خب، خوش اومدین. توی جلسه‌ی قبل تونستید خط پایان رو ببینید. یادتونه؟ واقعاً دارید به خط پایان نزدیک می‌شید. پس امروز می‌خوایم گام هشتم فرایند فروش رو تکمیل کنیم. واقعیش کنید و فروش رو در دست بگیرید. وقتی برای یک نفر واقعیش می‌کنید، در درونشون واقعیش می‌کنید. به عبارت دیگه باعث می‌شید حسش کنن. منطق اینجا نقش زیادی نداره.

باید با نشون دادن این موضوع که خرید یعنی لذت، این کار رو برای اون‌ها واقعی کنید. و همینطور، این موضوع رو برای اون‌ها جا بندازید که نخریدن یعنی رنج. حالا اگه مردم رو به این حالت ذهنی برسونید اون‌ها می‌خرن. پس بذارید به حرف‌های تونی گوش بدیم تا بفهمیم چطور برای مردم فروش رو واقعی جلوه بدیم.
فهرست مطالب کتاب صوتی۲۸ دقیقهقسمت بیست و یکم۱۹ دقیقهقسمت بیست و دوم۱۴ دقیقهقسمت بیست و سوم۱۲ دقیقهقسمت بیست و چهارم۲۶ دقیقهقسمت بیست و پنجم۱۴ دقیقهقسمت بیست و ششم۱۱ دقیقهقسمت بیست و هفتم۱۱ دقیقهقسمت بیست و هشتم۱۹ دقیقهقسمت بیست و نهم۲ دقیقهقسمت سی و چهارم۲۲ دقیقهقسمت سی و پنجم۱۵ دقیقهقسمت سی و هفتم۲۰ دقیقهقسمت سی و هشتم۱۹ دقیقهقسمت چهل و یکم۸ دقیقهقسمت چهل و دوم۲۷ دقیقهقسمت چهل و سوم۵ دقیقهقسمت چهل و چهارم۱۴ دقیقهقسمت چهل و پنجم۱۴ دقیقهقسمت چهل و ششم۱۶ دقیقهقسمت چهل و هفتم۸ دقیقهقسمت چهل و هشتم۷ دقیقهقسمت چهل و نهم۱۵ دقیقهقسمت پنجاه و یکم۱۷ دقیقهقسمت پنجاه و دوم۱۱ دقیقهقسمت پنجاه و سوم۵ دقیقهقسمت پنجاه و چهارم۱۱ دقیقهقسمت پنجاه و پنجم۱۲ دقیقهقسمت پنجاه و ششم۱۵ دقیقهقسمت پنجاه و هفتم۸ دقیقهقسمت پنجاه و هشتم۱۴ دقیقهقسمت پنجاه و نهمادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تسلط بر تاثیرگذاری: 10 روز تا رهبری، تأثیرگذاری و موفقیت | آنتونی رابینز