دسته‌بندی نشده · می 12, 2022 0

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی غذاهای طبیعی کدامند؟ | جوزف لاپورت | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر



معرفی خلاصه کتاب صوتی غذاهای طبیعی کدامند؟جوزف لاپورت در خلاصه کتاب صوتی غذاهای طبیعی کدامند؟ به بررسی خواص مواد غذاییِ ارگانیک پرداخته و نکاتی مهم را در باب رژیم غذایی صحیح با شما در میان گذاشته است. اثر حاضر متعلق به مجموعه سخنرانی‌های تدتاک است.

درباره خلاصه کتاب صوتی غذاهای طبیعی کدامند:

زنگ گوشی موبایل، فرا رسیدن صبح را با صدای بلند اعلام می‌کند. کش و قوسی به بدن خود می‌دهید و از بستر برمی‌خیزید. پس از آنکه آبی به دست و صورت خود زدید، خواب‌آلوده به سمت آشپزخانه می‌روید. وقت صبحانه است! در یخچال را باز می‌کنید. خب، بهترین انتخاب چیست؟ «شاید باید تخم مرغی آب‌پز کنم. پنیر هم باشد بد نیست. همینطور مقداری مربا. اما مهم‌تر از همه آب‌پرتقال است. آه، آب‌پرتقال عزیز، مگر می‌توان میز صبحانه را بی‌حضور تو تصور کرد؟ پس دست دراز می‌کنم و برت برمی‌دارم.»

اما نه! بهتر است دست نگه دارید. چون ظاهراً، آنطور که جوزف لاپورت (Joseph LaPorte) در خلاصه کتاب صوتی غذاهای طبیعی کدامند؟ (What are natural foods) می‌گوید، آنچه شما به اسم آب‌پرتقال از مغازه‌ها می‌خرید و نوش جان می‌کنید، هیچ ربطی به میوه‌ی پرتقال ندارد! پس در این صورت، به جای آب‌پرتقال باید به فکر گزینه‌ای دیگر برای آراستن میز صبحانه‌تان باشید!

خلاصه کتاب صوتی غذاهای طبیعی کدامند مناسب چه کسانی است؟

گوش سپردن به اثر حاضر را به افرادی توصیه می‌کنیم که به سلامتی جسم خود اهمیت می‌دهند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی غذاهای طبیعی کدامند می‌شنویم:

نوشابه‌های میوه‌ای که ذره‌ای هم آب میوه در اون‌ها نیست از همه بدترن. این عقیده رو فراموش کنید که قندشون رو از یک منبع طبیعی مثل میوه گرفتن. فراموش کنید که مقداری مواد تشکیل‌دهنده‌ی مصنوعی به نوشابه اضافه شده. مثل ساخارین که توی آزمایشگاه ساخته می‌شه. قندهای جداشده از خود میوه به مقدار خیلی زیاد مشکل‌آفرینن، که به تنهایی هرگونه ادعای طبیعی بودن یه نوشیدنی رو زیر سوال می‌برن.

نکته اینجاست که طبیعی بودن درجه داره و پانچ میوه یا نوشابه اونقدر توی این رده‌بندی جایگاه پایینی دارن که بهتره اون‌ها رو طبیعی ندونیم. چون که بدن ما برای بهره بردن از این مواد تجهیزات کافی رو به دست نیاورده…
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی غذاهای طبیعی کدامند؟ | جوزف لاپورت | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر