دسته‌بندی نشده · آوریل 2, 2022 0

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چرا پولدارها هر روز پولدارتر می‌شوند؟ | رابرت کیوساکی | دید مثبت



معرفی خلاصه کتاب صوتی چرا پولدارها هر روز پولدارتر می‌شوند؟خلاصه کتاب صوتی چرا پولدارها هر روز پولدارتر می‌شوند؟ سمیناری دوبله‌شده از رابرت کیوساکی، نویسنده‌ی کتاب پرفروش پدر پولدار، پدر بی‌پول است. او در این سمینار به شرح این عقیده می‌پردازد که شغلتان شما را پولدار نمی‌کند؛ بلکه، آنچه که در زمان اوقات فراغت به آن می‌پردازید باعث موفقیتتان می‌شود!

درباره خلاصه کتاب صوتی چرا پولدارها هر روز پولدارتر می‌شوند؟

هشتم ماه آوریل سال 1997 بود که کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول برای اولین بار در نقاط مختلف دنیا منتشر شد. این اثر به محض انتشار چنان غوغا و جنجالی به پا کرد که تا مدت‌ها بر سر زبان‌ها بود. چرا که اغلب مخاطبان از هر گونه آموزش مالی بی‌اطلاع بودند. گفتنی‌ست که همچون هر اثر پرمخاطب و موفق، منتقدان و مخالفانی هم داشت.

چندین سال پس از انتشار آن کتاب و در سال 2017، رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) در اثر دیگری با عنوان چرا پولدارها هر روز پولدارتر می‌شوند (Why The Rich Are Getting Richer) به شرح بیشتر ایده‌های کتاب پیشین خود پرداخت. در سمیناری که اکنون پیش‌روی شماست، رابرت کیوساکی با بهره‌گیری از ایده‌های همان کتاب به سوالاتی اساسی پاسخ می‌دهد؛ سوالاتی از این قبیل که آموزش‌های مالی واقعی چه هستند، چرا بدهی ثروتمندان را ثروتمندتر می‌سازد و چگونه می‌توان از تله‌ی بی‌پولی رها شد و درآمد خود را افزایش داد.

سمینار چرا پولدارها هر روز پولدارتر می‌شوند؟ پر است از داستان‌هایی جذاب و جالب که رابرت کیوساکی با شیوه‌ی تعریف کردن و نتیجه‌گیری از آن‌‌ها معجزه می‌کند. او با این داستان‌ها قصد دارد که آموزش‌های مالی را به زبان ساده برای شما بیان کند و همچنین نشان دهد که موفقیت در اتفاقات روزمره‌ی انسان پنهان است. نکته‌ی مهمی که راجع به این کتاب صوتی وجود دارد این است که در این سمینار فقط از موفقیت‌ها سخن به میان نمی‌رود؛ بلکه، روایت‌هایی می‌شنویم از داستان‌های رویارویی با شکست‌های سنگین و دشوار؛ روایت‌هایی که می‌تواند زندگی‌مان را دگرگون سازد. چرا که ترسیم‌کننده‌ی میزان پشتکار و تلاش افراد در جهت رسیدن به موفقیت هستند.

اگر شما نیز قصد دارید که با مباحث سرمایه، پول و در نهایت کسب ثروت آشنا شوید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به این سمینار گوش بسپارید. رابرت کیوساکی به شما کمک می‌کند تا بتوانید هدف روشنی برای خود انتخاب کنید، استعدادهاتان را شناسایی نمایید و محصول سودآوری برای فروش انتخاب کنید. درنهایت آنچه که باعث پیشرفت شما می‌شود شغل شما نیست. آن کاری‌ست که در اوقات فراغت و روزمره‌تان به آن می‌پردازید.

درباره مجموعه سمینارهای دید مثبت:

دید مثبت اولین و بزرگ‌ترین ارائه‌کننده‌ی ویدئوها و خلاصه‌ کتاب‌های مربوط به تکنیک‌های بازاریابی، مدیریت و توسعه‌ی فردی از معروف‌ترین سخنران‌های بین‌المللی است. در مجموعه سمینارهایی که توسط این ناشر تقدیم مخاطبین فارسی‌زبان شده، مشهورترین سخنران‌های انگیزشی جهان برای شما از چگونگی دستیابی به زندگی شاد، موفقیت‌آمیز و سعادتمندانه سخن می‌گویند.

خلاصه کتاب صوتی چرا پولدارها هر روز پولدارتر می‌شوند مناسب چه کسانی است؟

گوش سپردن به این سمینار صوتی را به همه‌ی کسانی که به کتاب‌های خودیاری علاقه‌مندند و قصد دارند هوش مالی خود را افزایش دهند، توصیه می‌کنیم.

با رابرت کیوساکی بیشتر آشنا شویم:

کمتر کسی‌ست که به حوزه‌ی کتاب‌های موفقیت و خودیاری علاقه داشته باشد و نام رابرت کیوساکی را نشنیده باشد. تحولی که او با کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول در زمینه‌ی تجارت رقم زد، تحولی انکارناشدنی‌ست. به عقیده‌‌ی او دیگر نمی‌توان با باورهای منسوخی همچون «پس‌انداز کن»، «طولانی‌مدت سرمایه‌گذاری کن» و «شغل خوبی داشته باش» به موفقی مالی رسید.

جالب است بدانید او براش شش سال در لیست پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک‌تایمز قرار داشت. همچنین کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول برای دو سال پی‌در‌پی، پرفروش‌ترین کتاب‌های مالی USA Today قرار گرفت.

از دیگر آثار این نویسنده‌ و کارآفرین توانا می‌توان به کتاب ی ضریب هوش اقتصادی، دانشکده کسب و کار و بیندیشید، عمل کنید و ثروتمند شوید اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چرا پولدارها هر روز پولدارتر می‌شوند می‌شنویم:

پدرم گفت: «ولی باید بری مدرکتو بگیری و بعدش دکتری می‌گیری و بعدش کلی برات خوبه!»

من گفتم: «من فکر نمی‌کنم اینجوری باشه.» گفت: «ولی باید یه شغلی پیدا کنی. پس برو ادامه تحصیل بده و یه شغل بهتر پیدا کن.» من گفتم: «این همون کاریه که تو کردی پدر اما نتیجه نگرفتی!» پس در اون مرحله از زندگیم بود که تصمیم گرفتم برم دنبال دنیای تجارت. بنابراین کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول با یه داستان ساده شروع می‌شه…





معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چرا پولدارها هر روز پولدارتر می‌شوند؟ | رابرت کیوساکی | دید مثبت