دسته‌بندی نشده · ژوئن 24, 2022 0

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی 151 ایده سریع تبلیغات: بدون اینکه پول زیادی خرج کنید | جین جواچیم



معرفی خلاصه کتاب صوتی 151 ایده سریع تبلیغات: بدون اینکه پول زیادی خرج کنیدبدون اینکه پول زیادی خرج کنید، به کار خود رونق ببخشید!… جین جواچیم در خلاصه کتاب صوتی 151 ایده سریع تبلیغات با استفاده از دانش خود در زمینه‌ی بازاریابی و فروش، شما را به استاد فن تبلیغات بدل خواهد کرد.

درباره خلاصه کتاب صوتی 151 ایده سریع تبلیغات

تبلیغات یکی از مهم‌ترین ابزارها در راستای بهبود آمار فروشِ کالاها و خدمات است. نگاهی به تاریخچه‌ی شرکت‌های بزرگ (مثلاً پپسی، نایکی، گوچی، مارلبرو و…) نشان می‌دهد که تبلیغاتِ درست و اصولی چه تأثیر جادویی و غیرقابل باوری بر خریداران می‌گذارد. تبلیغات کلیدی است که بی‌آن به سختی می‌توان درب بسته‌ی فروش را گشود. جین جواچیم در خلاصه کتاب صوتی 151 ایده سریع تبلیغات (151 Quick Ideas for Advertising on a Shoestring) دستورالعمل‌های درخشانی را در اختیار شما قرار داده که در صورت توجه به آن‌ها، به فردی خبره در کار تبلیغات بدل خواهید گشت.

حُسن کتاب پیش رو آن است که نویسنده مطالب را به ساده‌ترین و موجزترین شکل ممکن با مخاطب درمیان گذاشته است. به نحوی که فهم و به کار بستن آن‌ها بسیار ساده و بی‌تکلف می‌نماید.

ساختار کتاب 151 ایده سریع تبلیغات قطعه‌قطعه است. به این معنی که به جای مطالبی دنباله‌دار و پیوسته، با بیاناتی کوتاه مواجهید که هر کدام به تنهایی و فارغ از پیوندشان با کل اثر، کامل و راهگشا هستند.

سخن کوتاه: آنچه از کتاب صوتی 151 ایده سریع تبلیغات خواهید آموخت مطالبی ساده اما بی‌نهایت کاربردی است که بی‌شک تا سال‌های سال در کسب و تجارت به کارتان خواهد آمد. اگر به دنبال افزایش فروش با صرف هزینه‌های اندک هستید، لحظه‌ای در تهیه و مطالعه‌ی این کتاب تردید به دل راه ندهید.

خلاصه کتاب صوتی 151 ایده سریع تبلیغات مناسب چه کسانی است؟

صاحبان کالاها و خدمات مخاطبین اصلی کتاب حاضرند.

با جین جواچیم بیشتر آشنا شویم

جین جواچیم (Jean Joachim) بیش از بیست و پنج سال از عمر خویش را صرف تحقیق و پژوهش در حوزه‌ی تبلیغات کرده است. او بی‌شک از متخصصین بازار به شمار می‌رود. از جواچیم تاکنون آثار آموزشی گوناگونی به انتشار رسیده که در میانشان کتاب حاضر (151 ایده سریع تبلیغات) از بهترین‌هاست.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی 151 ایده سریع تبلیغات می‌شنویم

از بایدها و نبایدها یک متن تهیه کنید… گروهی از افراد را انتخاب کنید تا متن شما را بخوانند و در مورد آسان خوانده شدن و وضوح ایده‌ها اعلام نظر کنند. اگر مادر شما نمی‌تواند متن شما را بخواند و درک کند، هیچ شخص دیگری نیز نمی‌تواند. ایجاد یک بروشور یا نامه‌ی تجملی که در نهایت باعث شود خواندن تبلیغات محصول شما سخت باشد، ممکن است شما را هیجان‌زده کند. نوشته‌های تبلیغاتی که خواندن آن‌ها سخت است، به عنوان مواد زائد کنار گذاشته می‌شوند.

برای اینکه بهترین نتایج را به دست آورید، یک متن تبلیغاتی تمام‌عیار بنویسید و آن را با انجام اشتباهات زیر خراب نکنید.

– برعکس تایپ نکنید.
– رنگ تندی را برای پیش‌زمینه‌ی تایپ قرار ندهید.
– در یک جمله یا پاراگراف از بیش از یک فونت استفاده نکنید.
– تماماً از حروف بزرگ استفاده نکنید.
– آن را شخصی نگه دارید…
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی 151 ایده سریع تبلیغات: بدون اینکه پول زیادی خرج کنید | جین جواچیم