دسته‌بندی نشده · آوریل 9, 2022 0

معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی دریای بی‌پایان | عبدالحسین حق بین | انتشارات مرجع علم



معرفی کتاب صوتی دریای بی‌پایاننمودی زیبا از گوشه‌هایی از توانایی‌های شگرف انسان! عبدالحسین حق بین در کتاب صوتی دریای بی‌پایان در قالب پرسش و پاسخ و استفاده از اشعار بزرگانی مثل مولوی و حافظ، به معرفی شیوه‌های ایجاد تغییر در درون انسان پرداخته است.

درباره کتاب صوتی دریای بی‌پایان:

از نظر علمی ثابت شده، هنگامی‌که انسان در معرض انواع استرس‌ها قرار بگیرد، زمینه بروز و تشدید انواع بیماری‌ها در افراد بیش‌تر می‌شود. پناه بردن به مواد مخدر و مشروبات الکلی یا بروز حالت ترس، افسردگی و غیره راهکاری درست نیست. به نظر می‌رسد برای رسیدن به حالت آرامش و شادی به جز توانمند کردن خود راهی وجود ندارد.

برای رسیدن به این منظور، شناخت چگونگی تغییر خود برای دسترسی به قدرت‌های پنهان درونی، راهی عملی و کاربردی است. کتاب حاضر در پنج فصل و در قالب پرسش‌وپاسخ، نظریه‌های گوناگون خود را شرح داده که به طور خلاصه به این شرح است:

فصل نخست درباره ماهیت مغز، ذهن و هشیاری و مفهوم من و تله‌پاتی مطالبی بیان می‌شود. سپس موانع دسترسی به قدرت‌های پنهان انسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

در فصل دوم این موضوع بررسی می‌شود که آیا در انسان قابلیت تغییر وجود دارد؟ همچنین راه‌های پیشنهادی برای دسترسی به این توانایی‌ها که به‌سان دریایی با بی‌نهایت امکانات و بر اساس تغییر خود است، ارائه می‌شود.

روش‌های عملی عبور از خودآگاه برای دسترسی به قدرت‌های درونی یا ناخودآگاه انسان در آیین‌های کهن هند و چین مثل مراقبه، یوگا و غیره مطالبی هستند که در فصل سوم به آن‌ها پرداخته می‌شود.

فصل چهارم در مورد شناخت هشیاری مطالبی ارائه می‌شود و فصل پنجم راهی که بزرگان ایرانی برای دسترسی به دریای بی‌پایان وجود آدمی یا تغییر و تبدیل خود ارائه می‌کنند، آورده شده است.

کتاب صوتی دریای بی‌پایان مناسب چه کسانی است؟

این کتاب شما را در عبور از ذهن خودآگاه به ذهن ناخودآگاه یاری می‌دهد و راهنمایی کاربردی برای هوشیاری و تقویت خودسازی و خودشناسی است.

در بخشی از کتاب صوتی دریای بی‌پایان می‌شنویم:

انسان زنده دارای چه خصوصیت مهمی است؟

ج- دارای هشیاری یا آگاهی است که با مقایسه بدن انسان زنده و مرده مشخص می‌شود به علت آنکه در بدن مرده میلیاردها سلول یا اتم تشکیل دهنده اجزا بدن مثل قلب، کلیه و … وجود دارد، ولی عامل هماهنگ کننده و رابط وجود ندارد. این عامل به نام نیروی حیات یا پرانا یا روح و جان هم خوانده می‌شود. در این رابطه انیشتین می‌گوید، روحی که به هر یک از ما عطا شده است به همان نیرو به جنبش در می‌آید که کل جهان را به حرکت در می‌آورد. مولوی اهمیت آن‌را این گونه بیان می‌کند.

تن همی نازد به خوبی و جمال
روح پنهان کرده فرو پر و بال
گویدش ای مزبله تو کیستی
یک دو روز از پرتو من زیستی
غنج و نازت می نگنجد در جهان
باش تا که من شوم از تو نهان
گرم دارانت تو را گوری کنند
کش کشانت درتک گور افکنند





معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی دریای بی‌پایان | عبدالحسین حق بین | انتشارات مرجع علم