دسته‌بندی نشده · فوریه 20, 2022 0

معرفی و دانلود نمایش صوتی زن و شوهری با قامت متوسط | رضا فیاضی | انتشارات موج کتاب



معرفی نمایش صوتی زن و شوهری با قامت متوسطنمایش صوتی زن و شوهری با قامت متوسط اثری دراماتیک به قلم رضا فیاضی، هنرمند خوب و شناخته‌شده‌ی کشورمان است. در این کار شنیدنی شنونده‌ی جریان زندگی زوجی خواهید بود که به سبب مشکلات متعدد در زندگی، به دامان خیالبافی پناه می‌برند…

درباره نمایش صوتی زن و شوهری با قامت متوسط:

رضا فیاضی (Reza Fayazi) از هنرمندان خوب و خوشنام ایرانی است که در حیطه‌های گوناگونی، اعم از بازیگری، اجرا، کارگردانی و البته نمایشنامه‌نویسی فعالیت داشته، و در هر یک از این زمینه‌ها آثاری درخور توجه از خود به یادگار گذاشته است. کتابی که اکنون در دست دارید یکی از نوشته‌های نمایشی اوست که عنوان زن و شوهری با قامت متوسط را بر خود دارد. این نمایشنامه به همت خود نویسنده و با همکاری شیوا خنیاگر، به نمایش صوتی جذابی بدل شده که گوش سپردن به آن بی‌تردید به مذاق اغلب درام‌دوستان ایرانی خوش خواهد نشست.

در کتاب صوتی نمایش صوتی زن و شوهری با قامت متوسط، چنانکه از عنوان آن نیز برمی‌آید، پاره‌هایی از زندگی یک زوج به تصویر کشیده شده است؛ زن و شوهری با روحیاتی خاص که به سبب بداقبالی‌های پی در پی، به دامن خیال پناه برده و در اوهام خویش به زندگی ادامه می‌دهند. بزرگ‌ترین دریغِ زندگی آنان ناتوانی‌شان از بچه‌دار شدن است. امری که ایشان را از زندگی سرخورده کرده، و باعث قطع ارتباطشان با واقعیت می‌شود…

درباره‌ی اثر حاضر این نکته نیز گفتنی‌ست که نخستین نمایشنامه‌خوانی آن، با استناد به مقدمه‌ی نویسنده، به سال 1394 بازمی‌گردد.

امید آنکه گوش سپردن به نمایش صوتی زن و شوهری با قامت متوسط سبب انس‌گیری بیشتر یکایک شما عزیزان با تئاتر امروز ایران شود.

نمایش صوتی زن و شوهری با قامت متوسط مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار نمایشی بی‌تردید زن و شوهری با قامت متوسط را اثری قابل اعتنا خواهند یافت.

با رضا فیاضی بیشتر آشنا شویم:

او بازیگر و کارگردان پُرکار ایرانی است. فیاضی به سال 1332 در اهواز به دنیا آمده و فعالیت در حیطه‌ی هنرهای نمایشی را از همین شهر آغاز کرده است. رضا فیاضی در زمینه‌ی ادبیات نیز دستی بر آتش دارد. از او تاکنون چند کتاب در قالب داستان و مجموعه شعر به انتشار رسیده، که در ادامه عناوین برخی‌شان را از نظر می‌گذارنید: «الو، اینجا پدری به قتل رسیده است»، «روایت‌های زنانه» و «بچه‌های آسیاباد».

در بخشی از نمایش صوتی زن و شوهری با قامت متوسط می‌شنویم:

– اینا به نظر تو عجیب نمی‌آد؟
– کجاش عجیبه به نظر تو؟
– ما با هیچ‌کدوم از همسایه‌ها سلام علیک نداریم.
– البته نمی‌شه گفت با هیچ‌کدوم.
– دقیقاً با هیچ‌کدوم.
– آقای سرایدار به ما سلام می‌کنه!
– اون وظیفه‌ش رو انجام می‌ده.
– هیچ آیین‌نامه‌ای نیومده که سرایدارا وظیفه دارن سلام علیک کنن!
– اون قالتاق برای گرفتن ماهانه‌ش سلام می‌کنه.
– اون حقوقش رو از مدیر مجتمع می‌گیره…
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود نمایش صوتی زن و شوهری با قامت متوسط | رضا فیاضی | انتشارات موج کتاب