دسته‌بندی نشده · مارس 10, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب آرایشگری یه بازیه، آرایشگر یه بازیکن | على عابدى | انتشارات کلید پژوه



معرفی کتاب آرایشگری یه بازیه، آرایشگر یه بازیکنکتاب آرایشگری یه بازیه، آرایشگر یه بازیکن توسط على عابدى، محمد خلیلی استاد حسین زاده به زبان عامیانه و دیالوگ محور تدوین شده است تا آموزش تئوری پیرایشگری و آرایش مردانه را به همراه یادگیری عملی آن، ارائه دهد. سرفصل‌های کتاب، اصول آموزشی را که یک آرایشگر نیاز دارد، در اختیار شما قرار می‌دهد. این اثر با داشتن تصاویر متعدد و توضیحات بسیار گویا و کاربردی، منبع مناسبی برای هنرجویان و آرایشگران این حوزه به حساب می‌آید.

درباره کتاب آرایشگری یه بازیه، آرایشگر یه بازیکن:

نویسنده کتاب حاضر با خلاقیت و ایجاد یک سبک نوین در آموزش آرایشگری، تلاش کرده تا با ایجاد یک فضای صمیمی بین متن آموزش و خواننده، راهنمای عملی مناسبی را اختیار مخاطبان قرار دهد. او از تعبیر جالب آرایشگری به بازی فوتبال و اصلاحات ورزشی استفاده می‌کند و همین تکنیک او باعث می‌شود که خواننده آنچه را آموخته است هرگز فراموش نکند.

سرفصل‌های مختلف، تصاویر متعدد و طراحی شده بر اساس مدل‌های مختلف سر و موی افراد، همچنین فراگیر بودن اصول بیان شده در کتاب باعث شده تا نظر خواننده به این نوع آموزش جلب شود. در واقع کتاب آرایشگری یه بازیه، آرایشگر یه بازیکن این حرفه‌ ظریف و حساس را به یک بازی جذاب و راحت تبدیل می‌کند.

این کتاب با توجه به بیان انواع حالت‌های موی سر و مدل‌های مختلف دسته‌بندی درستی از سبک‌های مختلف کوتاهی بیان کرده است و در ادامه آن نکاتی را یادآور می‌سازد که یک آرایشگر ساده را به یک آرایشگر حرفه‌ای تبدیل می‌کند.

کتاب آرایشگری یه بازیه، آرایشگر یه بازیکن مناسب چه کسانی است؟

هنرجویان و علاقمندان به حرفه آرایش و پیرایش مردانه از این کتاب کاربردی نکات مهمی را می‌آموزند.

در بخشی از کتاب آرایشگری یه بازیه، آرایشگر یه بازیکن می‌خوانیم:

این روش کوتاهی برای موهای خیلی فره. این روش به این صورته که اول آرایشگر تمام موها رو با شانه به سمت بیرون شانه میکنه و کاملا پف میده و بعد از اون بدون نیاز به شانه و دست کمکی، فقط با یه دست محیط مو رو به شکلی که دوس داره، کوتاه میکنه. این روش فقط و فقط برای موهایی هست که مثل تصویر فر هستند و تو کشور ما معمولا جنوب کشور از این سبک مو‌ها پیدا میشه و برای همکاران جنوبیمون پیشنهاد میکنم امتحان کنند.

این بود روش‌های کوتاهیمون. فقط یادت باشه که همیشه دست اصلی ما، دستیه که زوایا رو واسمون ایجاد میکنه و به همین علت اسم روش‌ها نیز نسبت به اون دست اسم گذاری شده.

یادت باشه که هنرما یه بازیه و ما یه بازیکن. تو هر بازی‌ای، تمرین، رکن اصلی پیشرفت حساب میشه. پس ما الان یه بازیکن متخصص هستیم که تلاش میکنیم برای بالا بردن سطح آرایشگری کشورمون. سرپا ادای احترام میکنم به همه‌ی اساتیدم و شمایی که تا اینجا با من اومدین، همه‌ی تلاشم رو تو مقدمه گفتم و همیشه انرژی شما، سوخت راهم بوده.
فهرست مطالب کتابمقدمه
داستان کلی آرایشگری
زمین بازی {شکل سر}
شکل‌های سر
شکل‌های صورت
توپ بازی {مو}
مو از نظر جنس و شکل
ضخامت مو
جهت رویش
پیچ سر
قوانین بازی {قوانین کوتاهی}
مفاهیم کوتاهی
قوانین کوتاهی
1- قانون تکرار فرم
2-قانون ساخت سطح صاف
3-قانون ساخت سطح گرد
4-قانون ساخت سطح مثلثی
5- قانون تخفیف سطح
لوازم بازی {لوازم کوتاهی}
شانه‌ها
1- شانه استایل
2- شانه کار
قیچی
قیچی کات (scissors)
قیچی پیتاژ (Thinning scissors)
ماشین اصلاح (Clipper)
ماشین‌های خط زن (trimer)
شیور‌ها
روش بازی {روش کوتاهی}
over comb
over finger
layer
free hand
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب آرایشگری یه بازیه، آرایشگر یه بازیکن | على عابدى | انتشارات کلید پژوه