دسته‌بندی نشده · مارس 24, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (خانه‌ای بهتر) | الیزابت ویلسون | انتشارات اژدهای طلایی



معرفی کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (خانه‌ای بهتر)الیزابت ویلسون در کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (خانه‌ای بهتر)، با استفاده از الهه‌های یونان باستان به عنوان کهن‌الگوهایی اساطیری، ابتدا تیپ‌های شخصیتی مختلف زنان را دسته‌بندی کرده و سپس به تمام بانوان، راه‌حل‌هایی فوق‌العاده برای خلق زندگی‌ای کامل و مستقل ارائه داده است.

درباره‌ی کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (خانه‌ای بهتر):

در هر کدام از کتاب‌های مجموعه‌ی ایزدبانوان، تصویری از یک زن کامل، قدرتمند، مستقل و پرانرژی به شما نشان داده می‌شود. این تصاویر که هر کدام از یکی از اساطیرِ یونانی‌ گرفته شده‌اند، نمونه‌ و الگویی خوب از سبک زندگی و طرز تفکر صحیح محسوب می‌شوند. الیزابت ویلسون (Elisabeth Wilson) با ارائه پرسش‌نامه‌هایی در آغاز تمامی کتاب‌های مجموعه‌ی ایزدبانوان، ضمن روشن ساختن مسیری که در کتاب‌هایش پیش گرفته، به شما کمک می‌کند تا به شناخت بهتری از خودتان دست پیدا کنید.

کتاب‌های مجموعه ایزدبانوان عناوین پیش رو را در بر خود می‌گیرند: «پول بیشتر»، «آزادی بیشتر»، «زیباتر باشیم»، «زمان بیشتر»، «آینده‌ای مطمئن» و سرانجام، «خانه‌ای بهتر».

در کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (خانه‌ای بهتر) (Goddess: be the woman you want to be) نکته‌هایی را می‌آموزید که به شما در اداره‌ی بهتر خانه‌تان کمک می‌کند. در این اثر مجموعه‌ای از توصیه‌های عالی ذیل چهار فصل کلی آمده است. این چهار فصل به ترتیب عناوین پیش رو را بر خود دارند: «خانه‌ی بهتر، خانه‌ی رویاهایتان را بسازید، چیدمان آشپزخانه، تأثیر رنگ‌ها در چیدمان منزل».

کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (خانه‌ای بهتر) برای چه کسانی مناسب است؟

تمام زنانی که مطلب حاضر را می‌خوانند، می‌توانند خود را مخاطب این مجموعه‌ی درخشان و آموزنده بدانند.

در بخشی از کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (خانه‌ای بهتر) می‌خوانیم:

فرض کنید چند نفر از دوستانتان به ناگهان به شما تلفن کرده‌اند و گفته‌اند که از آن‌جا که گذرشان به آن بخش از شهر که شما زندگی می‌کنید افتاده است، دلشان می‌خواهد از فرصت استفاده کنند و سری هم به شما بزنند.

البته که از این خبر مسرور شده‌اید، اما چگونه می‌خواهید در مدت یک ساعتی که به آمدن آن‌ها باقی است هم خانه‌تان را مرتب کنید و هم دستی به سر و روی خودتان بکشید و هم راهی برای سرگرم کردن آن‌ها پیدا کنید؟ اگر بنا شد بیشتر بمانند چه خوراکی‌هایی برایشان تدارک دیده‌اید؟

اگر الان وحشت‌زده و هول شوید همه چیز از دست رفته است. زیرا دقایق ارزشمندی که به اضطراب و چه کنم گفتن می‌گذرند می‌توانند صرف هزار کار سازنده‌ی دیگر شوند.

نخستین نصیحت من به شما اولویت‌بندی است. اگر خانه‌تان به یک آشغالدانی تبدیل شده، نظافت کلی آن اولین قدم شماست. اگر غذایی را باید از فریزر بیرون بیاورید تا یخش وا برود، همین حالا انجامش دهید. در مورد سر و وضعتان هم مهم‌ترین نکته‌ی ناگفتنی که باید به آن بپردازیم بوی بد بدن شماست که خودتان متوجهش نمی‌شوید، بنابراین مهم‌تر از این‌که مویی آراسته داشته باشید این است که دوش گرفته باشید. پس از این کارها یک کیسه‌ی زباله دستتان بگیرید و هرچه که لازم نیست مهمانانتان آن را ببینند و البته شکستنی هم نیست در آن بریزید. روزنامه‌ها و مجلات، پروژه‌های کاری نیمه‌تمام و لباس‌های پراکنده در خانه از این جمله هستند. کیسه را در کمدتان یا هر جای دور از چشم دیگری بگذارید و نگران نظم و ترتیب آنچه در آن ریخته‌اید هم نباشید، پس از رفتن مهمانانتان فرصت کافی دارید تا هر چیز را سر جای خودش برگردانید.

حالا یک کهنه یا دستمال دستتان بگیرید و هر جایی را که گرد و خاک نشسته و یا اثر ته لیوان روی آن باقی است پاک کنید. فعلاً به دستشویی نپردازید، بعداً به آن بازمی‌گردیم. در آخر هم با جاروبرقی کف خانه را جارو کنید. به یاد داشته باشید که هر کجا را که مهمانانتان ممکن است به آن سر بزنند تمیز و مرتب کنید.
فهرست مطالب کتابپیشگفتار
خانه‌اى بهتر
در آغوش خانه
چیدمان ورودی خانه
کمی بیشتر در مورد رنگ
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب ایزدبانوان؛ چگونه زن کاملی باشیم (خانه‌ای بهتر) | الیزابت ویلسون | انتشارات اژدهای طلایی