دسته‌بندی نشده · جولای 8, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید | ناپلئون هیل | انتشارات نسل نواندیش



معرفی کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شویدیک راهنمای کاربردی و آزموده‌شده برای افزایش ثروت… ناپلئون هیل در اثر پرفروش خود، کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید تکنیک‌هایی را به شما آموزش می‌دهد که از طریق آن‌ها می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید. این اثر در فهرست کتاب‌هایی قرار گرفته که زندگی شما را دگرگون می‌سازند.

درباره کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید

سال 1967 بود که ناپلئون هیل کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید را تألیف کرد. انتشار این اثر دگرگونی چشمگیری در کتاب‌های ژانر موفقیت و خودسازی به وجود آورد و کتاب نام‌برده اکنون از جمله کتاب‌های کلاسیک در این حوزه به شمار می‌آید. نویسنده در این اثر تکنیک‌هایی را با شما به اشتراک می‌گذارد که با به‌کاربستن آن‌ها می‌توانید به آنچه که در دل می‌پرورانید، دست پیدا کنید. از پول و درآمد بیشتر گرفته، تا هر چیز دیگری که مطلوب شماست.

آنچه که کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید‌ (Grow Rich: With Peace of Mind) را از باقی آثار در این زمینه متمایز می‌سازد، این نکته‌ی اساسی‌ست: برای رسیدن به هدفمان، لازم نیست دچار آشفتگی ذهنی شویم. می‌توان با آرامش خاطر به آنچه که می‌خواهیم، برسیم. دانستن و عملی کردن چند نکته کافی‌ست تا بی‌آنکه هزینه‌ای گزاف بپردازیم یا خود را دچار زحمتی اضافی کنیم، به مطلوبمان برسیم.

کتاب در شانزده فصل تألیف شده است. نویسنده گام‌به‌گام همراه شماست تا نوعی نگرش ذهنی را برای خود رقم بزنید که شما را به ثروت برساند. به‌ عبارت‌ دقیق‌تر،‌ این مثبت‌اندیشی است که درآمد شما را افزایش می‌دهد! ابتدا باید نگرش منفی را کنار بگذارید؛ پس از آن می‌توانید نفس خود را سالم پرورش دهید، به جای آن که پول بر شما تسلط داشته باشد، شما بر پول مسلط می‌شوید و درنتیجه‌ی آن عاری از ترس بی‌پولی زندگی خواهید کرد.

خوب است اشاره کنیم کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید از جمله محبوب‌ترین آثار در چند دهه‌ی گذشته است و در لیست کتاب‌هایی قرار گرفته که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد. به گواه سخن میلیون‌ها نفر، این کتاب یکی از الهام‌بخش آثاری‌ست که می‌توانید در ژانر خودسازی مطالعه کنید. در ایران نیز مترجمین مختلفی آن را به فارسی برگردانده‌اند که ترجمه‌ی مهین خالصی از جمله ترجمه‌های خوب این کتاب است که به همت انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است.

جوایز و افتخارات کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید

– از پرفروش‌ترین کتاب‌های موفقیت در چند دهه‌ی گذشته
– حضور در فهرستی با عنوان «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد»

نکوداشت‌های کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید

– باور دارم که اصول موفقیت هیل کاملاً درست هستند؛ چون بیش از سی ‌سال است که از آن‌ها در تجارتم استفاده می‌کنم. (جان وانامیکر)
– هر موفقیتی را که به دست آورده‌ام، به سیزده اصل اساسی این کتاب مدیونم. (دبلیو. ام. ریگلی)
– این اثر آموزه‌هایی را به شما یاد خواهد داد که به مراتب باارزش‌تر از ثروتند. (جورج ایستمن)

کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید به ثروت دست پیدا کنید،‌ کتاب ناپلئون هیل برای شماست.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) نویسنده آمریکایی و از پیشگامان ژانر موفقیت شخصی بود. معروف‌ترین اثر او، بیندیشید و ثروتمند شوید، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان در چند دهه‌ی اخیر است. او به سال 1883 متولد شد و در سال 1970 از دنیا رفت. از آثار پرفروش و سرشناس هیل، جز کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، باید به دو اثر با عناوین «شاه کلید ثروت» و «شما می‌توانید معجزه‌ی زندگی خود باشید» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید

– اگر با نگرانی زیاد در پی کسب پول باشید، آرامش ذهنتان را از دست می‌دهید.
– نفس «میل خودخواهی انسان» است. می‌تواند از موانع بی‌شماری عبور کند.
– هر حرفی که بدون اشتیاق زده شود، هیچ فایده‌ای ندارد؛ درحالی‌که اگر همان حرف با اشتیاق گفته شود، صد درصد مؤثر واقع می‌شود.
– مراقب باشید که ذهنتان به زندگی جواب مثبت بدهد. نگرش ذهنی مثبت ذهن شما را متمرکز بر هدفتان نگه می‌دارد و راه رسیدن به هدفتان را به شما نشان می‌دهد.

در بخشی از کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید می‌خوانیم

علاوه‌براین، از افراد زیادی خبر دارم که به‌قدری از آزادی جسم و ذهن خود دست کشیده‌اند که انگار در زندان یا زیر دست یک دیکتاتور به ‌سر می‌برند. همچنین، افراد بی‌شمار دیگری را می‌شناسم که به‌قدری از از دست دادن آزادی می‌ترسند که خود این ترس روح آن‌ها را به زنجیر کشیده است؛ همان کاری که هر نوع ترسی انجام می‌دهد.

وقتی از آزادی جسم و ذهن حرف می‌زنم، منظورم آزادی اولیۀ شخصی است. اگر همۀ ما کاملاً آزاد بودیم تا هر کاری را که می‌خواهیم انجام دهیم، به‌جای تمدن با هرج‌ومرج مواجه بودیم. برای رسیدن به آرامش خاطر، باید به قوانین و آداب‌ورسوم اجتماع و عصر خود احترام بگذاریم و نسبت به از دست دادن موقتی آزادی دیدگاهی متعادل داشته باشیم.

چندی پیش به‌طور موقت آزادی‌ام را از دست دادم تا به کارهای موردعلاقه‌ام برسم. یک آنفولانزای خفیف شاهزادۀ تندرستی‌ام را دور زد و به مدت سه روز مرا در تخت‌خواب بستری کرد. مجبور شدم قرار ملاقات‌هایم را لغو کنم، اما اگر این کار را نمی‌کردم، ذهنم آزادی‌اش را از دست می‌داد. درعوض، در کمال آرامش و آسایش، این وقت را صرف تهیۀ خلاصۀ این کتاب کردم؛ کاری که مدت‌ها به تعویق انداخته بودم. یک‌بار دیگر صحت این اصل را به اثبات رساندم: هر بدبیاری، بذر منفعتی معادل یا بزرگ‌تر را در خود دارد.

مفهوم زمان ارتباط تنگاتنگی با مفهوم آزادی دارد. زمان ثروت است و برخلاف پول وقتی از دست می‌رود، نمی‌توانید جایگزینش کنید. چه‌بسا افرادی که به‌موقع سر قرارشان حاضر می‌شوند و مجبورند منتظر بمانند یا افرادی که در ترافیک گیر می‌کنند و به‌جای اینکه به‌خاطر بی‌توجهی به حقوقشان خودخودری کنند، این زمان را آن‌طور که دوست دارند صرف می‌کنند.
فهرست مطالب کتابمقدمه
پیشگفتار
1: ذهن خود را بشناسید و زندگی خود را بگذرانید
2: درها را روی گذشته ببندید
3: نگرش ذهنی مثبت که ثروت و آرامش خاطر به‌ بار می‌آورد
4: وقتی عاری از ترس هستید، آزاد زندگی میکنید.
5: شما بر پول تسلط دارید یا پول بر شما تسلط دارد؟
6: هنر پربرکت تسهیم ثروت
7: چگونه نفس خود را سالم پرورش دهیم
8: چگونه احساس جنسی را به نیروی موفقیت تبدیل کنید
9: برای موفق شدن در زندگی همیشه خودتان باشید
10: گروه عقل کل؛ قدرتی فراتر از علم
11: از قانون جاودانۀ جبران مدد بگیرید
12: شما بسیار مهم هستید؛ برای مدت کوتاهی
13: نه خیلی زیاد، نه خیلی کم
14: قدرت جادویی باور
15: اشتیاق و چیزی بیشتر
16: شما باید تصمیم بگیرید زندگیای را که خالق هستی به شما عطا کرده است چگونه سپری کنید





معرفی و دانلود کتاب با آرامش خاطر ثروتمند شوید | ناپلئون هیل | انتشارات نسل نواندیش