دسته‌بندی نشده · جولای 5, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی | لیندسی اگنس | انتشارات نسل نواندیش



معرفی کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پیلیندسی اگنس، نویسنده‌ی کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی، به شما کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از روش برنامه‌ریزی عصبی – کلامی (NLP) زندگی خود را بهبود ببخشید و به آنچه که مطلوبتان است، دست بیابید. به گواه خوانندگان، این اثر توانسته زندگی افراد بسیاری را دگرگون سازد. بیش از این تعلل نکنید! این شما و این یک کتابچه‌ی راهبردی برای رسیدن به ایده‌آل‌هایتان…

درباره کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی

اولین بار در سال 1971 بود که یک دانشجوی ریاضی به نام ریجارد بندلر به همراه جان گریندر، (استاد زبان‌شناسی) نوعی روش شبه علمی را بنیان‌گذاری کردند. این روش که به برنامه‌نویسی عصبی – زبانی یا ان. ال. پی (Neuro-linguistic programming) شهرت دارد، عموماً به رشد فردی و اجتماعی افراد می‌پردازد. این روش بیش از هر چیز به دنبال کشف ارتباط ساختارهای زبانی کلامی و غیرکلامی بر سیستم عصبی‌ست.

لیندسی اگنس (Lindsey Agness)، از نویسندگان برجسته و متخصصان نام‌آشنای این حوزه در کتاب تغییر سبک زندگی با ان‌ال‌پی (Change Your Life with NLP) تکنیک‌هایی را ارائه کرده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید زندگی خود را به شکل چشم‌گیری بهبود ببخشید و به ایده‌آل‌های خود نزدیک شوید. تفاوتی ندارد آنچه که در سر می‌پرورانید، دقیقاً چه چیزی‌ست؛ می‌خواهید به وزن مشخصی برسید، عادت‌های بد را از خود دور کنید یا از اضطراب رها شوید. او در این اثر گام‌به‌گام همراهتان است تا آنچه که در نظر دارید، برایتان محقق شود.

پس از مطالعه‌ی این کتاب چنان تغییری برایتان رقم خواهد خورد که خودتان نیز در ابتدا باور نمی‌کنید. هدف این کتاب این است که به شما کمک کند آنچه را که حقیقتاً شما را خوشنود می‌سازد، بیابید، بر آن متمرکز شوید و در طول مسیر نیز دست از یادگیری بر ندارید. وقت آن رسیده یک بار برای همیشه به سوی تغییر زندگی گام بردارید و کاری مفید انجام دهید. اگر تکنیک‌هایی که در اثر حاضر مطرح شده را به درستی انجام دهید، زندگی‌تان هرگز مانند سابق نخواهد بود.

به گفته‌ی برخی از خوانندگان کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی یکی از ویژگی‌هایی که این اثر را با سایر آثار در حوزه‌ی خودسازی و ان. ال. پی متمایز می‌سازد، تأثیرات فوری و آنی آن است. این امر می‌تواند انگیزه‌ای باشد برای این که هرچه سریع‌تر به مطالعه‌ی کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی بپردازید. گفتنی‌ست اثر نام‌برده اولین بار در سال 2008 منتشر و توجه منتقدان را به خود جلب کرده است.

نکوداشت‌های کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی

– بنده به‌عنوان استاد دانشگاه از کتاب شما در زمینۀ روش‌های ان‌ال‌پی بهرۀ بسیار گرفته‌ام. من در دانشگاهی معتبر در بریتانیا به‌عنوان استاد و سخنران و استاد مهمان در برخی از کشورهای دیگر مشغول فعالیتم. من تاکنون کتاب‌های زیادی در این زمینه مطالعه کرده‌ام، اما به‌جرئت می‌توانم بگویم کتاب شما بهترین انتخاب من بوده است. به راه خود ادامه دهید! (آلیسون، لندن)

– لیندسی عزیز، دوست دارم اعتراف کنم که شما به‌واقع چراغ راهنمای من بوده‌اید! من در حال انجام دادن تمرین‌های ان‌ال‌پی بودم که با شما و کتابتان آشنا شدم. بعد از خواندن مطالب، چراغ‌ها یکی پس از دیگری در برابر دیدگانم روشن شدند و مرا به‌سوی نور و روشنایی هدایت کردند. (بیل، لندن)

– من به‌تازگی مطالعۀ کتاب شما را آغاز کرده و اکنون به فصل پنجم آن رسیده‌ام. کتاب فوق‌العاده‌ای است. من عاشق آن شده‌ام! (جِئوف، نیوکاسل)

– من اخیراً مطالعۀ کتاب شما را به پایان رسانده‌ام و می‌خواهم از شما تشکر کنم. روش‌هایی که شما در این کتاب به اشتراک گذاشته‌اید همچون راهنمایی الهام‌بخش مرا به‌سوی راه‌اندازی شغلی کاربردی و چالش‌برانگیز هدایت کرد. (آدام، لندن)

– می‌دانم که انتخاب این کتاب تصادفی نبوده است. اکنون به‌صراحت می‌گویم که من سفرم را به منطقۀ درخشان آغاز کرده‌ام. (لورا-ماری، سافُلک)

– بگذارید به شما بگویم گاهی که مشغول خواندن مطالب کتابم، احساس می‌کنم نسیمی خنک روی ستون فقراتم بالاوپایین می‌رود که می‌دانم به‌خاطر انرژی مثبتی است که دریافت کرده‌ام. من عاشق این کتابم و بی‌صبرانه منتظرم تا آن را به پایان برسانم. (ایاد، لندن)

کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی مناسب چه کسانی است؟

افرادی که علاقه دارند سطح زندگی خود را بهبود ببخشند، از کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی غافل نشوند.

با لیندسی اگنس بیشتر آشنا شویم

لیندسی اگنس مدیرعامل و بنیان‌گذار موسسه‌ی تغییر (The Change Corporation) است. او زندگی خود را وقف آموزش افراد و موسسات مختلف کرده و سمینارها و سخنرانی‌های انگیزشی‌اش الهام‌بخش مخاطبان زیادی قرار گرفته است. کتاب لاغری با ان.ال.پی از دیگر آثار پرطرفدار اوست.

جملات برگزیده‌ی کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی

– یا کاری را انجام دهید یا انجام ندهید؛ سعی کردن بی‌فایده است. (یودا)

– اگر می‌خواهی با تو درست رفتار شود، اول باید یاد بگیری خودت با دیگران درست رفتار کنی. (ساتیا سای بابا)

– همیشه در ذهن داشته باشید که عزم و ارادۀ شما برای رسیدن به موفقیت بیش از هرچیز دیگری اهمیت دارد. (آبراهام لینکلن)

– زمان زیادی طول کشید تا به این باور برسم که افراد هرگز به نصف آنچه می‌گویند هم عمل نمی‌کنند و بهترین کار این است که صحبت‌های آن‌ها را نادیده گرفت و آن‌ها را فقط از روی عملکردشان قضاوت کرد. (دوروتی دی)

– بدن ما همان چیزی نیست که با چشم غیرمسلح دیده می‌شود. آن توده‌ای جامد نیست، بلکه درواقع مجموعه‌ای از ذرات یا نقاط کوچک انرژی است که توسط فضا از یکدیگر جدا شده و ازطریق میدان الکتریکی به‌صورت متعادل در جای خود نگه داشته شده‌اند. (دیوید کومز)

در بخشی از کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی می‌خوانیم

افراد مختلف ازنظر یادگیری به سه گروه تقسیم می‌شوند. اگر جزء گروه اول باشید، از خواندن این کتاب لذت فراوان می‌برید و سعی می‌کنید با انجام دادن تمرین‌های آن به حقایق جدیدی دربارۀ خودتان دست یابید. این یک ماجراجویی لذت‌بخش است، زیرا از فرصت‌های جدیدی که در اختیارتان قرار می‌گیرد تا زندگی خود را تغییر دهید، بسیار لذت می‌برید و با خواندن هر فصل به نیروی فزاینده و اعتمادبه‌نفس بالاتری دست می‌یابید. این بهترین روش تجربۀ این سفر است.

چنانچه جزء گروه دوم باشید، در برابر دانستن حقایق درونی خود مقاومت می‌کنید. ممکن است وقتی با خود روراست‌تر می‌شوید و متوجه می‌شوید که جایگاه واقعی‌تان کجاست و چه احساسی دارید، بارها و بارها احساس نارضایتی کنید. اما این نشانۀ خوبی است! چون وقتی احساس مقاومت می‌کنید، درواقع در آستانۀ فرصت یادگیری بزرگی قرار دارید. در این مواقع مداومت در انجام دادن تمرین‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است، زیرا آنچه را فراگرفته‌اید، در شما تثبیت می‌کند.

اما اگر در میان گروه سوم قرار دارید، احتمالاً از اینکه بفهمید در زندگی گذشتۀ خود گیر افتاده‌اید، احساس درد و رنج می‌کنید. این درد و رنج ممکن است ناشی از نارضایتی از شغل، روابط فردی، سلامتی، تناسب‌اندام یا نظیر آن‌ها باشد. درست در این لحظه است که باید از فرصت‌ها استفاده کنید، قدم اول را بردارید و سفرتان را آغاز کنید. من در این سفر شما را همراهی می‌کنم و به شما تبریک می‌گویم که دل‌وجرئت به خرج می‌دهید و با آنچه ممکن است اتفاق بیفتد روبه‌رو می‌شوید. لحظه‌ای که فرصت تغییر برایتان فراهم می‌شود، لحظه‌ای است که باید تصمیم بگیرید آیندۀ خود را به‌گونه‌ای دیگر رقم بزنید. به گزینه‌های جدیدی بیندیشید که قبلاً به آن‌ها فکر نکرده‌اید. به خاطر داشته باشید که همیشه حق انتخاب دارید.
فهرست مطالب کتابپیشگفتار
درباره نویسنده
مقدمه آیا زندگی شما می‌توانست بهتر از این باشد؟
فصل یک: ان‌ال‌پی چه کمکی به من می‌کند؟
فصل دو: آیا در منطقه خاکستری قرار دارید؟
فصل سه: چه می‌کردید اگر یقین داشتید شکستی در کار نیست؟
فصل چهار: بر آنچه می‌خواهید تمرکز کنید
فصل پنج: من کیستم؟
فصل شش: نتایج یا بهانه‌ها؟ مسئولیت آنچه را می‌خواهید بر عهده بگیرید
فصل هفت: باور کنید که می‌توانید
فصل هشت: هرآنچه برای موفقیت نیاز دارید در اختیار دارید
فصل نه: تحت‌تأثیر قرار دادن دیگران با صداقت و درستکاری
فصل ده: دریافت بازخورد، گامی به جلو
فصل یازده: قدم اول را بردارید
فصل دوازده: آیا کاملاً آماده‌اید تا به اهدافتان دست یابید؟
آخرین کلام من
ضمیمه 1: متا پروگرام من
ضمیمه 2: زبان مورداستفاده سبک‌های گوناگون ارتباطی





معرفی و دانلود کتاب تغییر سبک زندگی با ان ال پی | لیندسی اگنس | انتشارات نسل نواندیش