معرفی و دانلود کتاب تکنیک‌های رهبری 2 | سعید سهیلی | انتشارات جیحون



معرفی کتاب تکنیک‌های رهبری 2کتاب تکنیک‌های رهبری 2 جلد دوم از مجموعه کتاب‌های تکنیک‌های رهبری تالیف سعید سهیلی است که شما را به سمت موفقیت هدایت می‌کند و توانایی رهبری زندگی‌ را به شما آموزش می‌دهد. این کتاب خلاصه‌ای از جامع‌ترین نکات را دربردارد و عصاره‌ چندین سال مطالعه و تحقیق در حوزه مدیریت و توسعه فردی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره کتاب تکنیک‌های رهبری 2:

همه ما در زندگی شخصی و کاری نقش‌ها و وظایفی بر عهده داریم که به مهارت‌های مختلفی نیازمند است. پدر و مادر بودن، بر عهده داشتن مدیریت یک سازمان یا داشتن نقش‌های دیگر اجتماعی همگی به مدیریت زمان، نظم و اولویت‌بندی نیاز دارند. به طور خلاصه برای رسیدن به یک هدف متعالی شما باید از نحوه رهبری و مدیریت خود و اطرافیان خود آگاه باشید و آن را بیاموزید.

ارتباطات اجتماعی مفید، داشتن استراتژی، نوآوری و رهبری، چهار مؤلفه اصلی موفقیت به حساب می‌آیند. سعید سهیلی در کتاب تکنیک‌های رهبری 2، جلد دوم از مجموعه‌ای با همین عنوان، خلاصه‌ای از کلیدی‌ترین اطلاعات در حوزه رهبری را گردآوری کرده است.

کتاب حاضر تکنیک‌های رهبری را به شما یاد می‌دهد و به صورت مختصر بنیان‌های اساسی برای شکل‌گیری شخصیت یک رهبر موفق را در ذهن شما پایه‌گذاری می‌کند. این کتاب با ساختاری فشرده و مفید شما را از خواندن تعداد زیادی منبع بی‌نیاز می‌کند و راه موفقیت را برای شما هموار می‌گرداند.

خواندن کتاب تکنیک‌های رهبری 2 را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

این کتاب به کسانی که برای رسیدن به موفقیت برنامه‌های مختلفی در سر دارند و از مطالعه و یادگیری استقبال می‌کنند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب تکنیک‌های رهبری 2 می‌خوانیم:

شخصیت، منش و مبادی آدابی همواره در ظهور و سقوط انسان‌ها و حتی ملت‌ها و پیشرفت آن‌ها یک عامل اصلی بوده است و هیچ کس از این قاعده مستثنا نیست. اخلاقیات، رفتار و منش صحیح و شخصیت والا سبب ایجاد اعتماد در دیگران می‌شود و این اعتماد زمینۀ رهبری را فراهم می‌کند.

نباید فکر کرد که فقط با زبان است که می‌توان حرف زد، رفتار و منش یک رهبر گویای زبان و تفکرات اوست و بسیاری از مسائل را به پیروان می‌فهماند. اگر انسان فقط در روزهایی کار کند که حوصله دارد و همه چیز بر وفق مراد است، اگر تمام عمرش هم صبر کند، کاری از پیش نخواهد برد.

رهبر باید توان ذاتی، لیاقت و شخصیت جنگنده داشته باشد در غیر این صورت روز به روز اعتماد دیگران را از دست خواهد داد. افراد به رهبری که شخصیت نیرومند دارد، اعتماد می‌کنند و با تکیه بر منش و قدرت او، استعدادهای خود را بروز می‌دهند و تلاش بیشتری می‌کنند تا مجموعه با هماهنگی بیشتری به سوی پیشرفت و ترقی حرکت کند. هیچ انسانی نمی‌تواند از قلمرو شخصیت خود جلوتر برود.

برقراری اعتماد تنها با حرف زدن به دست نمی‌آید. اعتماد واقعی و عمیق زمانی حاصل می‌شود که رسیدن به نتیجۀ درست از طریق شرافت و درستکاری انجام شود.
فهرست مطالب کتابنظم و انضباط شخصی یک گام بنیادین: شناخت اولویت‌ها
اصول تعیین اولویت‌ها: اولویت‌ها همواره در حال تغییرند
یک داستان شنیدنی
برقراری اعتماد: اعتماد اکسیژن رهبری است
به دنبال چشم‌انداز
رهبر کامل
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب تکنیک‌های رهبری 2 | سعید سهیلی | انتشارات جیحون