دسته‌بندی نشده · فوریه 15, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب در سرزمین پری‌ها 2: راه مخفی | کیکی تورپ | انتشارات پرتقال



معرفی کتاب در سرزمین پری‌ها 2: راه مخفیچهار دوست صمیمی به بزرگ‌ترین آرزوی خود می‌رسند؛ آن‌ها به سرزمین پری‌ها پای می‌گذارند. در کتاب در سرزمین پری‌ها 2: راه مخفی نوشته‌ی کیکی تورپ این چهار دختر بار دیگر موفق می‌شوند به ناکجاآباد بازگردند. آیا راهی مخفی بین این دو سرزمین وجود دارد؟ این مجموعه کتاب از پرفروش‌ترین کتاب‌های چندجلدی کودکان در سایت آمازون هستند.

درباره‌ی کتاب در سرزمین پری‌ها 2: راه مخفی:

ناکجاآباد سرزمینی پر از جادوست. سرزمینی پر از پری‌ها و بچه‌ها، سرزمینی زیبا که در آن هیچ‌چیز غیرممکن نیست. دلتان می‌خواهد به ناکجاآباد بروید؟ دو راه بیشتر پیش رویتان نیست:

یک) باید خودتان دست‌به‌کار شوید و جزیره را پیدا کنید. اگر خوش‌شانس باشید و جزیره دلش بخواهد که پیدا شود، برای این کار به گرد جادویی نیاز دارید.

دو) جزیره خودش باید شما را پیدا کند. اگر ناگهان نسیمی خنک از دریا احساس کردید یا صدای زنگوله شنیدید، خوب دقت کنید، چشم‌هایتان را ببندید، شاید از ناکجاآباد سر درآورده باشید.

البته، راه سومی هم هست. مجموعه‌کتاب در سرزمین پری‌ها (Never Girls) را بخوانید!

در کتاب راه مخفی (The space between)، دومین جلد از این مجموعه، چهار دختر داستان کاری می‌کنند که تابه‌حال هیچ کودک دیگری موفق نشده آن کار را بکند؛ آن‌ها بار دیگر به سرزمین پری‌ها بازمی‌گردند. اما چگونه؟ آیا راهی مخفی میان دنیای انسان‌ها و جهان پری‌ها وجود دارد که همه از آن بی‌خبرند؟

کیکی تورپ (Kiki Thorpe) در مجموعه‌کتاب دوست‌داشتنی و خیالی «در سرزمین پری‌ها» ما را با چهار دختری آشنا می‌کند که هر یک شخصیت‌ متفاوتی دارند و ماجراهای مختلفی را پشت سر می‌گذارند: کیت خیال ماجراجویی در سر دارد؛ میا عاشق لباس، گل رز و زیبایی است؛ لینی آرزو دارد با حیوان‌ها صحبت کند؛ و گبی بیش از هر کس دیگری به وجود پری‌ها باور دارد.

تصویرسازی این مجموعه‌کتاب را جانا کریستی (Jana Christy) بر عهده داشته که با تصاویر ساده و جذاب خود به تجسم سرزمین شگفت‌انگیز پری‌ها کمک کرده است.

کتاب راه مخفی از کتاب‌های منتخب معلمان در سایت آمازون است و این مجموعه‌کتاب از پرفروش‌ترین کتاب‌های چندجلدی کودکان در سایت آمازون به حساب می‌آیند.

کتاب در سرزمین پری‌ها 2: راه مخفی برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب خیالی و جذاب را به کودکان 7 تا 12 سال پیشنهاد می‌کنیم.

با کیکی تورپ بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی آمریکایی کتاب حاضر بیشتر دوران کودکی خود را صرف خواندن، خیال‌پردازی و جست‌وجوی پری‌ها در جنگل کرده است و همین قوه‌ی تخیل به او در نوشتن کتاب‌های کودکان یاری رسانده است.

کیکی تورپ چندین کتاب برای کودکان و نوجوانان نوشته که تعدادی از آن‌ها به فارسی نیز ترجمه شده‌اند، ازجمله سه کتاب از مجموعه‌ی «در سرزمین پری‌ها» به نام‌های «گرد جادویی»، «راه مخفی» و «قاصدک آرزوها».

در بخشی از کتاب در سرزمین پری‌ها 2: راه مخفی می‌خوانیم:

فُن سریع رفت سمت شکاف بین حصارها. تا گربه پرید، فُن هم به شکاف رسید. فُن پیچ‌وتاب می‌خورد و خودش را فشار می‌داد، سعی می‌کرد بال‌هایش را از سوراخ رد کند. حس کرد یکی از تخته‌ها به‌آرامی تکان می‌خورد، انگار که شل شده بود، بالاخره از سوراخ رد شد. پشت سرش، گربه با شدت به حصار خورد و با عصبانیت غرید.

فُن جلو را نگاه می‌کرد و نفس‌نفس می‌زد. برگشته بود به دره‌ی وروجک!

فُن با لکنت گفت: «چ‌… چِطو… چطوری…؟» دور خودش چرخید. جلوی سوراخ درخت انجیر در هوا شناور بود.

فُن احساس کرد الان است که بال‌هایش از کار بیفتند. روی زمین فرود آمد، تمام بدنش می‌لرزید. با خودش فکر کرد، مهم نیست چطوری اومدم اینجا. مهم اینه که هنوز زنده‌ام.

به سوراخ درخت نگاهی کرد و لرزید. درختِ خطرناکی بود. می‌دانست که بهتر است فوراً در‌این‌باره با ملکه کِلاری‌یِن صحبت کند.

وقتی بلند شد برود، صدای ضعیف زنگوله‌ای را شنید. برگشت به سوراخ نگاه کرد. دو‌تا چشم زرد از توی تاریکی به او زل زده بودند.

وقتی هاله‌ای از موهای قهوه‌ای را دید که به سمتش می‌دود، فریاد زد: «وای نه!» گربه را صاف آورده بود به دره‌ی وروجک!





معرفی و دانلود کتاب در سرزمین پری‌ها 2: راه مخفی | کیکی تورپ | انتشارات پرتقال