دسته‌بندی نشده · فوریه 15, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب در سرزمین پری‌ها 3: قاصدک آرزوها | کیکی تورپ | انتشارات پرتقال



معرفی کتاب در سرزمین پری‌ها 3: قاصدک آرزوهاچهار دوست صمیمی به بزرگ‌ترین آرزوی خود می‌رسند؛ آن‌ها به سرزمین پری‌ها پای می‌گذارند. در کتاب در سرزمین پری‌ها 3: قاصدک آرزوها نوشته‌ی کیکی تورپ این چهار دختر با مشکلی جدی مواجه می‌شوند؛ راهِ رفتن به ناکجاآباد مسدود شده است! این مجموعه‌کتاب از پرفروش‌ترین کتاب‌های چندجلدی کودکان در سایت آمازون هستند.

درباره‌ی کتاب در سرزمین پری‌ها 3: قاصدک آرزوها:

ناکجاآباد سرزمینی پر از جادوست. سرزمینی پر از پری‌ها و بچه‌ها، سرزمینی زیبا که در آن هیچ‌چیز غیرممکن نیست. دلتان می‌خواهد به ناکجاآباد بروید؟ دو راه بیشتر پیش رویتان نیست:

یک) باید خودتان دست‌به‌کار شوید و جزیره را پیدا کنید. اگر خوش‌شانس باشید و جزیره دلش بخواهد که پیدا شود، برای این کار به گرد جادویی نیاز دارید.

دو) جزیره خودش باید شما را پیدا کند. اگر ناگهان نسیمی خنک از دریا احساس کردید یا صدای زنگوله شنیدید، خوب دقت کنید، چشم‌هایتان را ببندید، شاید از ناکجاآباد سر درآورده باشید.

البته، راه سومی هم هست. مجموعه‌کتاب در سرزمین پری‌ها (Never Girls) را بخوانید!

در کتاب قاصدک آرزوها (A Dandelion Wish)، سومین جلد از این مجموعه، دختران داستان ما با مشکلی جدی مواجه می‌شوند. آن‌ها که راه رفت‌وآمد به سرزمین پریان را کشف کرده‌اند ناگهان می‌فهمند که این راه مسدود شده است. اما مشکل فقط این نیست: گیبی در سرزمین پری‌ها گیر افتاده و نمی‌تواند به خانه‌ی خود بازگردد!

کیکی تورپ (Kiki Thorpe) در مجموعه‌کتاب دوست‌داشتنی و خیالی «در سرزمین پری‌ها» ما را با چهار دختری آشنا می‌کند که هر یک شخصیت‌ متفاوتی دارند و ماجراهای مختلفی را پشت سر می‌گذارند: کیت خیال ماجراجویی در سر دارد؛ میا عاشق لباس، گل رز و زیبایی است؛ لینی آرزو دارد با حیوان‌ها صحبت کند؛ و گبی بیش از هر کس دیگری به وجود پری‌ها باور دارد.

تصویرسازی این مجموعه‌کتاب را جانا کریستی (Jana Christy) بر عهده داشته که با تصاویر ساده و جذاب خود به تجسم سرزمین شگفت‌انگیز پری‌ها کمک کرده است.

کتاب قاصدک آرزوها از کتاب‌های منتخب معلمان در سایت آمازون است و این مجموعه‌کتاب از پرفروش‌ترین کتاب‌های چندجلدی کودکان در سایت آمازون به حساب می‌آیند.

کتاب در سرزمین پری‌ها 3: قاصدک آرزوها برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب خیالی و جذاب را به کودکان 7 تا 12 سال پیشنهاد می‌کنیم.

با کیکی تورپ بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی آمریکایی کتاب حاضر بیشتر دوران کودکی خود را صرف خواندن، خیال‌پردازی و جست‌وجوی پری‌ها در جنگل کرده است و همین قوه‌ی تخیل به او در نوشتن کتاب‌های کودکان یاری رسانده است.

کیکی تورپ چندین کتاب برای کودکان و نوجوانان نوشته که تعدادی از آن‌ها به فارسی نیز ترجمه شده‌اند، ازجمله سه کتاب از مجموعه‌ی «در سرزمین پری‌ها» به نام‌های «گرد جادویی»، «راه مخفی» و «قاصدک آرزوها».

در بخشی از کتاب در سرزمین پری‌ها 3: قاصدک آرزوها می‌خوانیم:

از سوراخ درخت، وارد جنگلی شد که نور آفتاب رویش سایه‌روشن انداخته بود. سمت چپش چمنزاری بود پُر از گل‌های وحشی. سمت راستش، رودخانه‌ی آسایش در بسترش جریان داشت و دقیقاً آن‌طرف رودخانه، دره‌ی وروجک قرار داشت. میا می‌دید که پری‌ها تندتند در هوا می‌پرند و می‌روند داخل خانه‌درختی و بیرون می‌آیند.

میا سَروصدایی از پایین رودخانه شنید. دنبال صدا از پیچ رودخانه گذشت و به پُل چوبی کوچکی رسید. ده‌ها پری دور پل جمع شده بودند. طناب و تکه‌های چوب و سطل‌هایی پُر از شن می‌آوردند.

میا دید که تینکِر بِل پرواز‌کنان می‌گذرد. گفت: «سلام تینک. چه خبر شده؟»

تینک گفت: «پل خراب شده.» تازه میا دید که قسمتی از پل در رودخانه ریخته. «فکر می‌کنیم بینگو، وقتی دنبال پری‌ها می‌دویده، خرابش کرده.»

«وای نه!» بینگو گربه‌ی میا بود. روز قبل، از میان حصار به ناکجاآباد رفته و کلی دردسر درست کرده بود. «می‌تونی درستش کنی؟»

تینک با خوشحالی گفت: «آره، اما کار زیادی می‌بره. بهتره برگردم سر کارم.» دستی برای میا تکان داد و پرواز کرد و رفت. هر وقت تینک می‌خواست چیزی تعمیر کند، خیلی خوشحال بود.





معرفی و دانلود کتاب در سرزمین پری‌ها 3: قاصدک آرزوها | کیکی تورپ | انتشارات پرتقال