دسته‌بندی نشده · فوریه 16, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب ذهن زیبا: 21 روز تا رسیدن به طرز فکری تازه | کارلا آلن | انتشارات پل



معرفی کتاب ذهن زیبا: 21 روز تا رسیدن به طرز فکری تازهدشمنی بزرگ و نامرئی در پشت صحنه مشغول دسیسه‌چینی است. این دشمن کیست؟ کارلا آلن در کتاب ذهن زیبا: 21 روز تا رسیدن به طرز فکری تازه ما را به سفری 21روزه در ذهنمان می‌برد تا با دسیسه‌های آن آشنا شویم و یاد بگیریم که چگونه با آن‌ها مقابله کنیم تا در زندگی به آرامش برسیم.

درباره‌ی کتاب ذهن زیبا: 21 روز تا رسیدن به طرز فکری تازه:

در انجیل می‌خوانیم: «با الگوی این جهان مطابقت نداشته باشید، بلکه با تجدید ذهن خود دگرگون شوید.» این عبارت به چه معناست؟ در کتاب ذهن زیبا: 21 روز تا رسیدن به طرز فکری تازه (Beautiful Mind: 21 Days to a New Mindset) با مفهوم این جمله و آنچه برای ما به ارمغان خواهد آورد آشنا می‌شویم.

مردم، شبانه‌روز و در کل زندگی‌شان، با دشمنانی می‌جنگند که رویاروی آن‌ها قرار دارند، غافل از اینکه دشمن اصلی جایی دیگر مخفی شده است: گوشه‌ای پنهان در ذهن ما. کارلا آلن (Carla Allen)، در کتاب کوتاه و کاربردی حاضر، ما را به سفری 21 روزه به این گوشه‌ی پنهان خواهد برد تا با ذهنمان که در زندگی‌مان نقشی مرکزی دارد بیشتر آشنا شویم.

آلن، با تکیه بر باورهای مذهبی، ذهن را سرمنشأ بسیاری از مشکلات زندگی ازجمله افسردگی، افکار خودکشی، عزت نفس پایین و… می‌داند و با الهام از کلام خداوند در انجیل، مخاطبان کتاب را یاری می‌کند تا بر موانع زندگی غلبه کنند و آرامش خود را بازیابند.

در این کتاب الهام‌بخش، خواهیم آموخت که چگونه هر روز شروع تازه‌ای داشته باشیم، چطور کلام خداوند را در زندگی‌مان به کار ببندیم، چگونه افکار منفی را از خود دور کنیم، و درنهایت، به چه نحو تجلی‌بخش وعده‌های خداوند باشیم.

کتاب ذهن زیبا: 21 روز تا رسیدن به طرز فکری تازه برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید به درون ذهنتان سفر کنید و تجربه‌ای معنوی داشته باشید تا آرامش به زندگی شما بازگردد، این کتاب مناسب شماست.

در بخشی از کتاب ذهن زیبا: 21 روز تا رسیدن به طرز فکری تازه می‌خوانیم:

هرچقدر بگویم گذشته، درگذشته کافی نیست. اجازه دهید در قلب، ذهن، روح و روانتان عبور کند. ماندن در آسیب‌های گذشته مانع پیشرفت سالم شما خواهد بود. اگر نمی‌خواهید اجازه دهید گذشته تمام شود، بر روی تمام زمینه‌های زندگی‌تان تأثیر خواهد داشت. عیسی مسیح پاسخ داد: کسی که زمینی را شخم زده و به عقب نگاه می‌کند مناسب خدمت به آستان خداوند نیست (لوقا 9: 62). خدا از ما می‌خواهد با وجود شرایطی که داریم جلو برویم. بله، به شما آسیب وارد شده؛ شما می‌توانید توسط خدا شفا پیدا کنید. مکاشفه یوحنا 21: 5 می‌گوید: “من همه چیز را جدید می‌سازم! ” ذهن شما فراتر از ضربه روحی می‌تواند تجدید و زیبا شود. اجازه نده گذشته تو را کنترل کند. شما افکار گذشته را کنترل می‌کنید. آن‌ها را یک‌بار برای همیشه کنار بگذارید.

هر روز زندگی جدید خود را با شادی فراوان تصور کنید. «شما راه زندگی را به من می‌شناسید. مرا در حضور خود سرشار از شادی خواهی کرد و در دست راست خود از خوشی‌های ابدی برخوردار خواهی شد» (مزمور 16: 11). همچنین اجازه دهید خنده بخشی از برنامه روزانه شما باشد. در تازه‌ترین زندگی بدون آسیب قدم بزنید. تو از این ضربه جان سالم به در بردی تو هنوز اینجایی، خدا را شکر! من شما را تشویق می‌کنم به کسی کمک کنید که گذشته او را در عمق ناامیدی، افسردگی، افکار خودکشی و عزت‌نفس پایین قرار داده است. به آن‌ها کمک کنید تا بدانند و باور کنند که ارزش دارند و خداوند آن‌ها را دوست دارد. “هیچ‌کس عشقی بزرگ‌تر از این ندارد: جان خود را برای دوستان خود فدا کند” (یوحنا 15: 13). گذشته تمام شد! رهایش کن!
فهرست مطالب کتابتقدیم
روز 1: وقت آموزش است
روز 2: جدایی‌ناپذیر
روز 3: برندگان
روز 4: افکار دریافت شده
روز 5: عشق اول
روز 6: آیا چمن واقعاً سبز است؟
روز 7: متوقف نشو
روز 8: اراده تسلیم‌شده
روز 9: تو یک ملکه‌ای
روز 10: قوی‌تر از آنچه فکرش را می‌کنید
روز 11: شاهکار خداوند
روز 12: برگزیده!
روز 13: از فراوانی نعمات لذت ببر
روز 14: بدون نگرانی!
روز 15: این یک داستان درونی است
روز 16: سلاح پنهان
روز 17: اجازه بده نور خورشید وارد شود!
روز 18: نگهبان خواهرم
روز 19: چه گذشت؟
روز 20: ترس خوب!
روز 21: فینال
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب ذهن زیبا: 21 روز تا رسیدن به طرز فکری تازه | کارلا آلن | انتشارات پل