دسته‌بندی نشده · مارس 8, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت | اریک یورگنسن | نشر میلکان



معرفی کتاب راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانتثروت چگونه به وجود می‌آید، با تدبیر یا شانس؟ اریک یورگنسن در کتاب راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت توضیح می‌دهد که بهترین راه برای رسیدن به موفقیت، استفاده از مهارت‌هایی است که هر کسی قادر به آموختن آن‌هاست و می‌توان بدون نیاز به خوش‌شانسی ثروتمند شود.

درباره کتاب راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت:

اگر فکر می‌کنید افراد ثروتمند فقط به دلیل خوش‌شانسی توانسته‌اند به این نقطه برسند اشتباه می‌کنید. اریک یورگنسن در کتاب راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت، با نکته‌های جزئی و دقیق توضیح می‌دهد که چرا این طرز فکر اشتباه است. به عقیده ناوال راویکانت ثروتمند بودن چیزی نیست که آن را از کسی هدیه بگیریم یا با آن به دنیا بیاییم. ممکن است بعضی افراد از دارایی‌های عظیم خانوادگی ارث ببرند و بدون هیچ تلاشی ثروتمند شوند، اما اگر به مهارت‌های ضروری زندگی مسلط نباشند به‌راحتی این ثروت را از دست می‌دهند. موضوع مهم برای رسیدن به ثروت و خوشبختی، این آگاهی است که برای رسیدن به آن‌ها به‌جای شانس، باید بر مهارت‌هایتان تکیه کنید.

شاید فکر کنید آرزوهایتان دور از دسترس هستند و چیزهایی که می‌خواهید برای افرادی بهتر از شما خلق شده‌اند. شاید آنقدر ناامید هستید که نتیجه گرفتید حتی بعد از چند دهه کار سخت نمی‌توانید به خواسته‌هایتان برسید. در این صورت به شما توصیه می‌کنیم کتاب راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت (The Almanack of Naval Ravikant: A Guide to Wealth and Happiness) را بخوانید. این سرمایه‌گذار و کارآفرین خودساخته، با سخاوتمندی مهارت‌های لازم برای رسیدن به ثروت و خوشبختی را با دیگران در میان می‌گذارد و نیت خیر او را می‌توان از جمله‌های صمیمی و صریحش تشخیص داد.

این کتاب مجموعه حکمت و تجربه ناوال راویکانت است که توسط اریک یورگنسن جمع آوری و منظم شده است. چیزی که باید از این اثر انتظار داشته باشید یک فرمول ثابت برای موفقیت نیست، بلکه شریک شدن در تجربیات ارزشمندی است که به شما کمک می‌کند مسیر منحصر به فرد خود را بیابید و به یک سبک شخصی از ثروت و شادی برسید.

نکوداشت‌های کتاب راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت:

– به عقیده من ناوال یک فرشته فیلسوف است، و این کتاب نشان می‌دهد ابزارهای ذهنی چگونه به رسیدن به او به این نقطه کم کرده‌اند. (شین پریش، بنیان‌گذار خیابان فرنام)
– تنها منبعی که نبوغ خاص ناوال در آن جمع‌آوری شده. تا حالا دوبار آن را خوانده‌ام و قصد دارم حداقل دو بار در سال آن را مرور کنم. اگر این جمله برای قانع کردن شما کافی نیست، دیگر نمی‌دانم چه چیزی بگویم! (تاکر مکس، نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز)

کتاب راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به افرادی که می‌خواهند از تجربیات یک فرد موفق استفاده کنند و آن‌ها را به شکلی مناسب با زندگی خود به کار بگیرند پیشنهاد می‌شود.

درباره اریک یورگنسن بیشتر بدانیم:

اریک یورگنسن (Eric Jorgenson) یک پایه‌گذار استارتاپ، فیلسوف و نویسنده است. او جزئی از تیم مؤسس Zaarly است و در وبلاگ شخصی خود به اسم Evergreen مطالب مختلف را با دیگران به اشتراک می‌گذارد که میلیون‌ها نفر از آموزش‌های آن استفاده می‌کنند.

در بخشی از کتاب راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت می‌خوانیم:

واقعیت این است که در مقایسه با چیزی که مردم فکر می‌کنند من زیاد کتاب نمی‌خوانم. احتمالاً روزی یک تا دو ساعت مطالعه می‌کنم. این من را بالاتر از ۰. ۰۰۰۰۱ درصد مردم قرار می‌دهد. به نظرم این تنها موفقیت مادی من در زندگی است و احتمالاً هوشی است که دارم. مردم واقعی یک ساعت در روز مطالعه نمی‌کنند. به نظرم مردم واقعی روزی یک دقیقه یا کمتر مطالعه می‌کنند. مهم‌ترین چیز تبدیل‌کردن آن به یک عادت واقعی است.

این‌که چه می‌خوانید، خیلی مهم نیست. بالاخره به اندازه کافی مطالعه می‌کنید (و علایقتان شما را به سمت آن‌ها هدایت می‌کند) که بتواند زندگی شما را تا حد زیادی بهبود بدهد. درست مانند اینکه بهترین ورزش برای شما آن ورزشی است که آن‌قدر برایش هیجان دارید که هر روز انجامش دهید. به نظرم کتاب‌ها، وبلاگ‌ها، توییت‌ها و هر چیز دیگری که به ایده و اطلاعات و یادگیری مربوط می‌شود هم از این قانون پیروی می‌کند؛ بهترین موارد آنهایی هستند که شما را آن‌قدر به هیجان می‌آورند که مطالعه آن‌ها را همیشه دوست داشته باشید.
فهرست مطالب کتابیادداشت‌های مهم درباره‌ی این کتاب (سلب مسئولیت)
پیش‌گفتار
یادداشت نویسنده
جدول زمانی زندگی ناوال راویکانت
سرگذشت ناوال از زبان خودش
بخش اول: ثروت
فصل اول: ایجاد ثروت
فصل دوم: ایجاد قدرت تصمیم‌گیری
بخش دوم: خوشبختی
فصل سوم: یادگیری خوشبختی
فصل چهارم: خودتان را نجات دهید
فصل پنجم: فلسفه
هدیه
فهرست پیشنهادی ناوال
نوشته‌های ناوال
آثار ناوال
سپاسگزاری
منابع
درباره‌ی نویسنده
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب راهنمای خوشبختی و ثروتمندی به روایت ناوال راویکانت | اریک یورگنسن | نشر میلکان