دسته‌بندی نشده · جولای 8, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب روزت را مدیریت کن: 6 راز برای به حداکثر رساندن موفقیت و تسریع دست یافتن به رویاها | جول اوستین | انتشارات پل



معرفی کتاب روزت را مدیریت کن: 6 راز برای به حداکثر رساندن موفقیت و تسریع دست یافتن به رویاهابا آموزه‌های جول اوستین پادشاه وقت خود باشید! کتاب روزت را مدیریت کن، با تکیه بر آموزه‌های معنوی به شما می‌آموزد تا از افکار منفی دوری کنید، به دنیا و انسان‌ها نگاهی مثبت داشته باشید و در نهایت به یک زندگی پیروز و پر از موفقیت دست یابید. گفتنی‌ست این کتاب به عنوان جدیدترین اثر نویسنده در سال 2022 منتشر شده است.

درباره کتاب روزت را مدیریت کن

همه انسان‌ها دوست دارند که از هر لحظه زندگی خود لذت ببرند و طعم حقیقی آن را بچشند. همه می‌خواهند بهترین زندگی را داشته باشند، روابط عاطفی درستی را تجربه کنند و به رویاهایشان رنگ واقعیت بدهند. اما زندگی واقعی چیز دیگری برای تک تک ما تدارک دیده است؛ از انواع ناامیدی‌ها و مشکلات و حواس‌پرتی‌های گوناگون که افکار و هدف‌گذاری‌هایتان را مخشوش می‌کنند.

به همین خاطر شما نمی‌توانید تمام اتفاقاتی که برایتان رخ می‌دهد کنترل کنید اما می‌توانید یاد بگیرید که چگونه با شناخت این شکست‌ها و ناامیدی‌ها و نحوه مواجهه با آن‌ها وضعیت زندگی خود را بهبود ببخشید و نگذارید که اثرات منفی آن‌ها بر احساسات و افکار و اعمال شما ماندگار شود.

حال جول اوستین کشیش معروف آمریکایی در کتاب روزت را مدیریت کن (Rule Your Day) به شما نشان می‌دهد که چگونه به برنامه‌های روزانه خود نظم ببخشید و بر تمام جنبه‌های زندگی‌تان تسلط داشته باشید. نویسنده با تکیه بر آموزه‌های دینی و معنوی و داشتن نگرش مثبت به دنیا و انسان‌ها به شما یاد می‌دهد که تفکرات ناسالم و اشتباه خود را شناسایی کنید و آینده خود را طور دیگری رقم بزنید.

باید بدانید که مهم‌ترین عامل در این روند آن است که خود را از شر افکار منفی نجات دهید و نگذارید بر قلب و ذهن شما سایه بیندازند. تنها کافیست بر خواسته‌های خود تمرکز کنید و از زمان خود که زیباترین هدیه خداوند است، بهترین بهره را ببرید.

کتاب روزت را مدیریت کن برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های خودیاری و موفقیت از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

جول اوستین را بیشتر بشناسیم

این نویسنده، سخنران و کشیش ارشد کلیسای لیک وود در سال 1963 به دنیا آمد. سخنرانی‌های او در ایالات متحده حدود 70 میلیون بیننده در هفته داشته‌اند و بیش از 200 میلیون نفر در بیش از 100 کشور جهان آن‌ها را تماشا می‌کنند. آثار نوشته شده توسط جول اوستین (Joel Scott Osteen) در صدر لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز قرار دارند و برخی از آن‌ها بیشتر از 200 هفته در صدر این جدول مانده‌اند.

وی همچنین در سال 2006 جزء ده انسان تأثیرگذار جهان معرفی شد. از دیگر آثار اوستین می‌توان به «قدرت من هستم»، «تفکر بهتر زندگی بهتر»، «می‌توانی اگر بخواهی»، «10 قانون موفقیت جول اوستین» و «درخواست بزرگ داشته باشید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب روزت را مدیریت کن می‌خوانیم

کلمات ما مسیر زندگی‌مان را تعیین می‌کنند. اگر می‌خواهید بدانید پنج سال آینده چگونه خواهید بود، به آنچه امروز درباره خود می‌گویید گوش دهید. “من هرگز خوب نخواهم شد. من هرگز این اعتیاد را ترک نمی‌کنم. من هرگز شخص مناسبم را ملاقات نخواهم کرد.” شما آینده خود را پیشگویی می‌کنید. نمی‌توانید از شکست بگویید و پیروزی داشته باشید. نمی‌توانید از بیماری صحبت کنید و سلامتی داشته باشید. نمی‌توانید کمبود و فقدان و فراوانی را در کنار هم داشته باشید. کتاب مقدس می‌گوید: “میوه سخنان خود را خواهید خورد.” به آنچه در مورد خود، خانواده، امور مالی و سلامتی‌تان می‌گویید توجه کنید. شما به چیزی تبدیل خواهید شد که مدام می‌گویید. به همین دلیل است که باید عادت کنید از پیروزی در زندگی خود بگویید. در طول روز، باید بگویید: “من خوشبختم. من قوی هستم. من سلامتم. من توسط لطف احاطه شده‌ام. قرار است اتفاق خوبی برای من بیفتد. “ثمره آن سخنان، برکت و نعمت و فراوانی است. فقط فکر کردن به آن کافی نیست؛ ما با بیان آن ایمان خود را زنده می‌کنیم.

وقتی در شرایط سختی هستید، می‌توانید شکایت کنید، در مورد مشکلتان صحبت کنید و بگویید: “باورم نمی‌شود که این اتفاق افتاده است.” یا می‌توانید بگویید: “پروردگارا، از تو متشکرم که در نبردهای من می‌جنگی. از تو متشکرم که آنچه برای ضرر بود، به نفع من برمی‌گردانی. از تو سپاسگزارم که همیشه باعث پیروزی من می‌شوی، و من بهتر از قبل از این وضعیت بیرون خواهم آمد.” این پیشگویی پیروزی است، این پیشگویی یک پیشرفت است. از کلمات خود برای توصیف وضعیت استفاده نکنید؛ از کلمات برای تغییر وضعیت استفاده کنید. وقتی می‌گویید: “من هرگز از این مشکل خلاص نمی‌شوم”، شکست را دعوت می‌کنید. وقتی می‌گویید: “من آنقدرها بااستعداد نیستم”، محدودیت‌ها را دعوت می‌کنید. وقتی می‌گویید: “من هرگز به آرزوهایم نخواهم رسید. من ارتباطاتی ندارم،” حد متوسط را دعوت می‌کنید. شما باید چند دعوت‌نامه جدید ارسال کنید. اگر با افسردگی دست‌وپنجه نرم می‌کنید، گزارش شما باید این باشد: “این فقط موقتی است. چیزی نیست که من هستم. من آزادم، خوشحالم و آینده درخشانی دارم. ممکن است رؤیا خیلی بزرگ به نظر برسد، اما می‌دانم که با خدا همه چیز ممکن است. درهای جدید در شرف باز شدن هستند. خوبی‌ها به دنبال من می‌آیند. افراد مناسب، ارتباطات الهی، در مسیر من هستند.”
فهرست مطالب کتابفصل یک: روزت را مدیریت کن
فصل دو: مسیر روزانه
فصل سه: دائماً درباره پیروزی صحبت کنید
فصل چهار: راز حل مشکلات
فصل پنج: بدون حواس‌پرتی
فصل شش: آمادگی برای اوج‌گیری
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب روزت را مدیریت کن: 6 راز برای به حداکثر رساندن موفقیت و تسریع دست یافتن به رویاها | جول اوستین | انتشارات پل