دسته‌بندی نشده · می 14, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب شاید ژن‌ها مقصرند: این کتاب فقط برای چاق‌ها نیست | زهره ردانی پور



معرفی کتاب شاید ژن‌ها مقصرند: این کتاب فقط برای چاق‌ها نیستاگربرای رسیدن به تناسب اندام، راه‌های زیادی را طی کرده‌اید اما به نتیجه دلخواه نرسیده‌اید شاید ایراد از رژیم لاغری یا باشگاه ورزشی‌تان نباشد. مینا ردانی در کتاب شاید ژن‌ها مقصرند، شما را از نگرانی‌های ناشی از چاقی نجات می‌دهد و راهکارهای کاهش وزن و داشتن بدنی سالم را در اختیارتان قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب شاید ژن‌ها مقصرند:

برخی از افراد فکر می‌کنند با رژیم‌های سخت و طاقت‌فرسا و یا گذراندن زمان بیشتری برای ورزش‌های سنگین می‌توانند در مدت کوتاهی لاغر شوند. اما رسیدن به یک اندام مناسب و سالم اصولی دارد که باید آن‌ها را رعایت کرد.

مینا ردانی به عنوان یک متخصص در حوزه لاغری و تناسب اندام، با بررسی ویژگی‌های بدنی شما، وضعیت فیزیکی اعم از عادت ماهیانه یا بیماری‌های زمینه‌ای رژیمی متناسب با شرایط هر شخص تنظیم و ارائه می‌کند.

همه ما برای تندرستی و شادابی به عادات تغذیه‌ای سالم نیازمند خواهیم بود بنابراین این کتاب تنها برای افراد چاق‌ و دارای اضافه وزن نیست؛ بلکه برای همه کسانی است که می‌خواهند مسیر زندگی خود را به سمت سلامتی هدایت کنند.

با وجود اینکه بعضی‌ افراد در ابتدای برنامه کاهش وزن به خوبی پیش می‌روند اما بعد از مدتی دچار رکود می‌شوند. آن هم به این دلیل که سبک زندگی خود را متحول نکرده‌اند و تنها برای مدت کوتاهی لاغر می‌مانند.

این کتاب به شما می‌آموزد که چطور اراده خود را جزم کنید و به توصیه‌های افراد ناآگاه توجه نداشته باشید و با تغییر سبک زندگی یک بار برای همیشه با اضافه وزن و احساس نارضایتی خداحافظی کنید.

کتاب شاید ژن‌ها مقصرند مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به کسانی که برای لاغری به انگیزه و راهنمایی نیاز دارند، نکات مفیدی را منتقل می‌نماید.

در بخشی از کتاب شاید ژن‌ها مقصرند می‌خوانیم:

عکس‌العمل یکی از مراجعین زمانی‌که در مرکز تناسب اندام بودم را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم زمانی‌که روی ترازو رفت و عقربه‌ها با شدت تکانی خوردند و بعد از چندین بار جلو و عقب آمدن روی عدد 97 ماندند.

دودستی توی سرش کوبید و گفت خاک عالم تا هفته پیش 95 و نیم کیلو بودم با دیدن وزنش دیگر انگار توی مطب نبود و دائم به فکر فرو می‌رفت وقتی در مورد عوارض چاقی هم اندکی برایش گفتیم وضع بدتر شد از چشمانش که عمیق به ما نگاه می‌کرد و به فکر فرو می‌رفت می‌شد فهمید که دارد در سر افکاری را بالا و پایین می‌کند.

آنقدر گیج و مبهوت شده بود که موقع رفتن دسته کلید و کیف پولش را با خودش نبرده بود و ناچاراً برگشته بود به کلینیک. طی یکماهی که قرار بود طبق برنامه ما باشد چند باری تماس داشتم با ایشان و گفت که همه چیز عالی پیش می‌رود تا اینکه روز موعود رسید و بعد از یکماه و نیم برای وزن کشی و گرفتن دستور غذایی جدید مجدد مراجعه کرده بود.

زمانی‌که روی ترازو رفت و 10 کیلو کاهش وزنش را دید غیر از خودش هیچ‌کس از این کاهش وزن خوشحال نبود چون ما خیلی بهتر از او می‌دانستیم با رژیمی که برایش درنظر گرفته بودیم این کاهش وزن بعید بود. بعدها خودش اعتراف کرد که یک شبه به درجه دکتری علم تغذیه نائل شده بود و تمام موارد اضافی برنامه غذایی‌اش را برای کاهش وزن بیشتر حذف کرده بود. ماه‌ها گذشت و آن خانم که یکی از مراجعین پر و پا قرص ما شده بود با استپ وزن شدید دست و پنجه نرم می‌کرد و حالا این استپ وزن حسابی برایش اسباب دردسر شده بود.
فهرست مطالب کتابمقدمه
بیکارها
توصیه‌ای‌ها
توهم دانشی‌ها
عجول‌ها
چطور به پذیرش برسیم
شروع
شروع ورزشی
شروع برای هر کسی متفاوته
شروع لیلائی
شروع آبکی
شروع عطار باشی
شروع خاله زنکی
شروع اصولی اما توجیهی
از دوربین فراری‌ها را دیده‌اید؟
قابل تأمل است
انتخاب هدف
لاغر شدن به هر قیمتی ارزش ندارد
برای خودتان برنامه‌ریزی کنید
برای خودتان وقت داشته باشید
آفت‌های مسیر کاهش وزن
استرس
راهکار اینجاست
تعارفات
همراهی با همه
سندروم پیش از قاعدگی
تنبلی و نداشتن اراده
اکنون ما گفتنی‌ها را گفتیم
تیپ بدنی شما کدام است
اکتومورف‌ها
فرومورف‌ها
اندومورف‌ها
یادداشت
منابع





معرفی و دانلود کتاب شاید ژن‌ها مقصرند: این کتاب فقط برای چاق‌ها نیست | زهره ردانی پور