دسته‌بندی نشده · می 30, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب شفای زندگی | لوئیز ال هی | انتشارات یوشیتا



معرفی کتاب شفای زندگیهر کسی در زمان خاصی از زندگی احساس درماندگی می‌کند. اما چاره چیست؟ لوئیز ال هی در کتاب شفای زندگی همه آنچه را که برای رسیدن به یک زندگی آرام و به‌کارگرفتن روش‌های خودسازی نیاز دارید به شما یاد می‌دهد. کتاب حاضر جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی است که به چندین زبان زنده دنیا ترجمه شده است.

درباره کتاب شفای زندگی:

قطعا تابه‌حال در موقعیت‌هایی از زندگی قرار گرفته‌اید که احساس کنید کنترل همه چیز از دستتان خارج شده و یا دیگر آرامش گذشته را ندارید. در این مواقع آنقدر سردرگم خواهید شد که حتی برای انجام کارهای ساده هم به مشکل برمی‌خورید.

کتاب شفای زندگی (You Can Heal Your Life) اثر مشهور و بسیار موفق لوئیز ال هی (Louise Hay) شبیه به یک راهنمای همیشگی و بی‌نظیر عمل می‌کند که شما را با خود و زندگی‌تان آشتی می‌دهد و آرامش و صلح را در تمام لحظات شما سرازیر می‌کند. ایده هی در کتاب شفای زندگی این است ذهن و بدن رابطه متقابلی دارند و به شکل مستقیم به یکدیگر متصل‌اند. بنابراین بخش بسیار بزرگ و مهمی از بیماری‌ها و مشکلات جسمی، از عقاید، شیوه تفکر و ذهنیت شما سرچشمه می‌گیرد. هی تاکید می‌کند برای آنکه از دست بیماری‌های متعدد و دردهایی که گاه‌وبی‌گاه به جسمتان حمله می‌کنند، راحت شوید، بهتر است ذهن و درونتان را بازسازی کنید. در کتاب شفای زندگی با این واقعیت روبه‌رو می‌شوید که اگرچه بسیاری از پزشکان برای پیدا کردن علل مریضی، به روش‌های شیمیایی روی می‌آورند، اما، عموما علت اصلی آن در ذهنیت شماست! چیزی که لوئیز نام آن را «دلایل ذهنی بیمار» می‌گذارد و در پی تغییر و تصحیح آن است.

زمانی که این اثر زیبا و کاربردی را می‌خوانید به خوبی متوجه می‌شوید که مهم‌ترین و اساسی‌ترین روش برای آنکه تغییرات مثبتی در بدن و جسمتان اتفاق بیفتد، تغییر شیوه تفکر و تبدیل الگوهای فکری ناسالم به الگوهای فکری سالم است.

جایزه و افتخارات کتاب شفای زندگی:

– جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز
– جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی

نکوداشت‌های کتاب شفای زندگی:

– کتابی عالی برای بازسازی زندگی و یافتن عزت نفس و عشق به خود. (Bernie S. Siegel)
– یک اثر قدرتمند (goodreads)
– کتابی الهام‌بخش و دوست‌داشتنی (sun)

کتاب شفای زندگی برای چه کسانی مناسب است؟

همه کسانی که می‌خواهند در زندگی به موفقیت و آرامش بیشتری دست یابند و شیوه تفکر و ذهنیت خودشان را تغییر دهند،‌ باید این کتاب را بخوانند.

با لوئیز ال هی بیشتر آشنا شویم:

یکی از موثرترین پیشگامان در زمینه خودیاری و موفیت شخصی، لوئیز ال هی نویسنده آمریکایی کتاب شفای زندگی است. هی زندگی پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته و اتفاقات تلخ زیادی را از سر گذرانده است. او در سال 1970 وارد کلیسا شد و علوم دینی را فرا گرفت و طولی نکشید که در کلیسا به عنوان یک مشاور، زندگی‌اش را وقف کمک به مردم کرد. پس از این تجربه، لوئیز به جمع‌آوری جزییات ذهنی افراد هنگام بیماری‌ها مشغول شد و در پایان اثر محبوب خودش را به نام «شفای تن» منتشر کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

این نویسنده توانا، تالیفات خودش را در زمینه توسعه فردی، رسیدن به آرامش و کنترل ذهنی ارائه می‌کند که تاکنون نجات‌بخش بسیاری از انسان‌ها در جهان بوده است.

از مهم‌ترین آثار لوئیز ال هی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– شفای بدن (Heal Your Body)
– اندیشه‌های دل (Heart Thoughts)
– معجزات قرن حاضر (Modern Day Mracles)
– شفای قلب‌های شکسته (You Can Heal Your Heart)
– زندگی تو را دوست دارد (Life Loves You)
– خودتان را دوست بدارید (Love Your Body)
– خالق زندگی بی‌نظیری برای خود باشید ( You Can Create An Exceptional Life )
– قدردانی (Gratitude: A Way Of Life)
– نامه به لوییز (Letters To Louise)
– 21 روز تا رسیدن به تحول آفرینش سلامتی (Loving Yourself To Great Health)

جملات برگزیده کتاب شفای زندگی:

– دروازه‌های حکمت و دانش،‌ همواره گشوده‌اند.
– درون‌نگری، خطری ندارد.
– گذشته کوچک‌ترین اقتداری بر من ندارد.
– حقیقت، بخش تغییرناپذیر من است.

در بخشی از کتاب شفای زندگی می‌خوانیم:

مشکل هرچه باشد، از الگوهای فکری ناشی می‌شود و الگوهای فکری، قابل‌تغییر هستند.

ممکن است درست به نظر برسد، ممکن است حقیقت داشته باشد، منظورم مشکلاتی است که در زندگی خود با آن‌ها دست‌وپنجه نرم نموده، آن‌ها را مدیریت می‌کنیم؛ با این حال، مهم نیست که با یک مسئله چقدر مشکل داریم، بلکه آن مشکل حاصل نتیجۀ بیرونی یا الگوی فکری درونی است.

اگر نمی‌دانید چه افکاری مشکلات شما را ایجاد می‌کند، اکنون در جای درستی هستید؛ زیرا این کتاب برای کمک به شما دربارۀ این موضوع طراحی شده است. به مشکلات زندگی خود نگاه کنید. از خود بپرسید: «چه افکاری دارم که به این مشکلات منجر شده است؟» اگر مدتی تأمل کنید و این سؤال را از خود بپرسید، هوش درونی‌تان پاسخ را به شما خواهد گفت. اعتقاداتی که فقط در کودکی آموخته‌‌اید.

برخی از اعتقادات ما مثبت و منفی هستند. این افکار در همۀ زندگی ما مفیدند؛ مانند: «قبل از عبور از خیابان، به هر دو طرف نگاه کنید.» این افکار در کودکی بسیار مفید هستند؛ اما با افزایش سن، دیگر مناسب نیستند. جملۀ: «به غریبه‌ها اعتماد نکنید» ممکن است برای کودکان کوچک توصیۀ خوبی باشد؛ اما برای بزرگسالان، ادامۀ این باور تنها باعث ایجاد انزوا و تنهایی می‌شود.
فهرست مطالب کتابپیشگفتار
مقدمۀ مترجم
بخش اول: مقدمه
پیشنهادهایی به خوانندگانم
فصل اول: آنچه معتقدم
بخش دوم: جلسه‌ای با لوئیز
فصل دوم: مشکل چیست؟
فصل سوم: مشکل از کجا پدید می‌آید؟
فصل چهار: آیا حقیقت دارد؟
فصل پنجم: حالا چه کار کنیم؟
فصل ششم: مقاومت در برابر دگرگونی
فصل هفتم: شیوه دگرگونی
فصل هشتم: نوسازی
فصل نهم: تمرین روزانه
بخش سوم: عملی کردن آرمان ها
فصل دهم: روابط
فصل یازدهم: کار
فصل دوازدهم: موفقیت
فصل سیزدهم: ثروت
فصل چهاردهم: جسم
دربارۀ فهرست
فصل پانزدهم: فهرست بیماری ها
بخش چهارم: نتیجه گیری
فصل شانزدهم: داستان من
سخن پایانی
درباره لوئیز هی





معرفی و دانلود کتاب شفای زندگی | لوئیز ال هی | انتشارات یوشیتا