دسته‌بندی نشده · آوریل 21, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی آشنا و چند داستان درام دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر



معرفی کتاب صوتی آشنا و چند داستان درام دیگردر کتاب صوتی آشنا و چند داستان درام دیگر شنونده‌ی پنج قصه‌ی کوتاهِ درام خواهید بود که همگی ذیل قالب نوظهور چت استوری طبقه‌بندی می‌شوند. گفتنی است که خوانش اثر حاضر بر عهده‌ی جمعی از صداپیشگان بوده است.

درباره کتاب صوتی آشنا و چند داستان درام دیگر:

– سلام رومینا…

– شما؟

– یه آشنا…

داستان سوم کتاب آشنا و چند داستان درام دیگر با جملات فوق آغاز می‌شود؛ دختری غریبه با دختری دیگر تماس گرفته، و با گفتن نام و نشان دقیق مخاطبش، حسابی او را به هول و هراس انداخته است. دختر غریبه کیست و چطور «رومینا» را می‌شناسد؟ آیا چیز ترسناکی پشت این قضیه وجود دارد؟ باید صبر کرد و دید…

در کتاب صوتی آشنا و چند داستان درام دیگر شنونده‌ی قصه‌های کوتاهی با عناوین پیش رو خواهید بود: «ملکه درام، شیفت شب فرد، آشنا، گلدان، دفتر کار.»

چت استوری چیست؟

چت استوری (Chat Story) گونه‌ی داستانی جدیدی‌ست که اساساً مبتنی بر دیالوگ‌های دو یا چندنفره است؛ به نحوی که در آن به ندرت با توصیفات مستقیم یا شخصیت‌پردازی‌های مرسوم در داستان‌های عادی مواجه خواهید شد. چت استوری‌‌ها اغلب حاصل خلاقیت گروهی از نویسندگان‌اند، و معمولاً در بستری خاص (یک اپلیکیشن مجزا یا چت‌رومِ پیام‌رسان‌های مختلف) تولید و عرضه می‌شوند.

مجموعه‌ی چت استوری‌های صوتی‌ای که به همت شرکت توسعه محتوای لحن دیگر تولید شده و در کتابراه موجودند، به قلم مترجمین از زبان انگلیسی به فارسی برگردانده شده‌اند؛ اگرچه در برخی از عناوین، اسامی و فضای قصه‌ها، در راستای جذابیت بیشتر برای مخاطب فارسی‌زبان، تغییر یافته‌ و به حال و هوای ما نزدیک‌تر شده‌اند.

کتاب صوتی آشنا و چند داستان درام دیگر مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به داستان‌های کوتاه و دوست‌داران ژانر درام بیش از سایرین از کتاب حاضر لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی آشنا و چند داستان درام دیگر می‌شنویم:

– از ناهار تا الان یک ساعت گذشته.
– اوه… نه بابا؟
– پسر… باید از اینجا برم بیرون.
– چی کار کنم؟
– نمی‌دونم.
– این یارو علی ناصری چرا زده بود به سرش؟
– نمی‌دونم… به نظرت چی می‌تونه آدمو انقدر دیوونه کنه؟
– پول زیاد!
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی آشنا و چند داستان درام دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر