دسته‌بندی نشده · جولای 9, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی آنی شرلی در اونلی – کتاب دوم | لوسی ماد مونتگمری | آوانامه



معرفی کتاب صوتی آنی شرلی در اونلی – کتاب دومنسخه‌ی گویای جلد دوم شاهکار لوسی ماد مونتگمری منتشر شد! کتاب صوتی آنی شرلی در اونلی – کتاب دوم داستان خاطره‌انگیز شخصیتی کم‌سن‌وسال است که با روحیه‌ی شاد و سرزنده‌ی خود، بر تمام دشواری‌ها و تلخی‌های زندگی فائق می‌آید. گفتنی‌ست که مجموعه‌ی آنی شرلی با فروشی بالغ بر 50 میلیون نسخه در جهان، از محبوب‌ترین عناوین داستانی در تمام دوران‌ها به شمار می‌روند.

درباره کتاب صوتی آنی شرلی در اونلی – کتاب دوم

خواننده‌ی عزیز! به یقین تفاوتی ندارد که متعلق به کدام نسل هستی. فرقی نمی‌کند که هشت ساله باشی یا هشتاد ساله. پیر باشی یا جوان. زن باشی یا مرد. آری، همراه عزیز، تو در هر صورت آنی شرلی را می‌شناسی. بله، همان دختر کک‌مکی را می‌گویم که با موهای سرخ و مجعدش دل از کودک و نوجوانان در تمام دنیا رُبود… البته… خب، شاید بهتر است اغراق نکنیم. ولی دست‌کم، این‌قدر می‌دانیم که به ضرص قاطع مدعی شویم مادام شرلی عزیز، در ایرانِ ما کم طرفدار و سینه‌چاک نداشته است!

حالا، برای این عاشقانِ سینه‌چاک، چه خبری بهتر از انتشار نسخه‌ی صوتی مجموعه رمان‌های آنی شرلی؟! راستی راستی باورتان می‌شود؟ دختری که با متانت و وقار و البته، سرزندگی شیرینش از پشت قاب تلویزیون‌ها دل ما را از آن خود کرد، این بار خود را در قالب کتابی گویا بهمان عرضه کرده؛ کتابی نوشته‌ی لوسی ماد مونتگمری، داستان‌نویسِ بزرگ، که با خوانش درخشان مریم پاک ذات به اثری بی‌بدیل و استثنایی بدل گشته…

کتاب آنی شرلی در اونلی (Anne of Avonlea) دومین مجلد از مجموعه‌‌ی آنی شرلی است. در این اثر، ماجراهای آنی را پس از شروع دوران کارش در مدرسه‌ی اونلی دنبال خواهید کرد، و البته، در کنار آن، فراز و نشیب‌های رابطه‌اش را با دوست جان‌جانی‌اش، گیلبرت، پی خواهید گرفت.

درباره مجموعه کتاب‌های آنی شرلی

مجموعه‌ی آنی شرلی (Anne Shirley) از هشت رمان دنباله‌دار جذاب و خواندنی تشکیل شده است. جلد نخست این مجموعه در سال 1908 و جلد آخر آن، در سال 1921 منتشر شد. قهرمان تمام رمان‌های سریِ آنی شرلی دختری به همین نام است که شمایل خاصش را با انیمیشن نوستالژیکی به یاد می‌آوریم که بارها و بارها از تلویزیون کشورمان پخش شده است. به علاوه داستان‌های آنی شرلی تاکنون به بیش از 36 زبان دنیا ترجمه شده و فروشی میلیونی در سراسر جهان داشته است.

عناوین هشت کتابِ مجموعه‌ی آنی شرلی به ترتیب عبارتند از: «آن در گرین گیبلز، آن در اونلی، آن در جزیره، آن در خانه رؤیاها، آن در ویندی پاپلز، آن در اینگل ساید، دره رنگین کمان، ریلا در اینگل ساید».

اقتباس از مجموعه کتاب‌های آنی شرلی

– مجموعه‌ی سینمایی «آنی شرلی» (ساخته‌ی کوین سالیوان و استفان اسکاینی)
– انیمیشن «آن شرلی با موهای قرمز»، ساخته‌ی کشور ژاپن
– سریالِ Anne With An E (محصول 2017)
و…

کتاب صوتی آنی شرلی در اونلی – کتاب دوم مناسب چه کسانی است؟

نوجوانانِ علاقه‌مند به داستان‌های فاخر و کلاسیک، مخاطبین اصلی مجموعه کتاب‌های آنی شرلی‌اند.

با لوسی ماد مونتگمری بیشتر آشنا شویم

لوسی مود مونتگمری (Lucy Maud Montgomery) در سال 1874، در جزیره‌‌ی پرنس ادواردِ کانادا متولد شد. او عمده‌ی شهرت خویش را به عنوان یک نویسنده، مرهون مجموعه کتاب‌های آنی شرلی بود.

مونتگمری به سال 1942، در شهر تورنتو از دنیا رفت.

در بخشی از کتاب صوتی آنی شرلی در اونلی – کتاب دوم می‌شنویم

همان‌طور که آن‌ها از اونلی می‌گذشتند، ساختمانی کهنه، میان صنوبرهای سراشیبی جاده خودنمایی کرد. داینا گفت: «اولین قدم بعد از شروع کار، رنگ کردن این ساختمان است. ظاهراً اینجا واقعاً مایه‌ی آبروریزی است. به نظر من رسیدگی به اینجا حتی مهم‌تر از راضی کردن آقای لوی بولتر برای خراب کردن خانه‌اش است. پدر می‌گفت ما هرگز موفق به جلب رضایت او نمی‌شویم. چون بعید به نظر می‌آید لوی بولتر وقتش را برای چنین کاری اختصاص دهد.»

آنی امیدوارانه گفت: «شاید اگر پسرها انجام این کار را به عهده بگیرند و قول بدهند تخته‌های خانه را هم قطعه قطعه کنند تا آقای لوی بولتر بتواند به عنوان هیزم از آن‌ها استفاده کند، به این کار رضایت بدهد. ما باید قدم‌های اول را با احتیاط و به بهترین شکل برداریم.»





معرفی و دانلود کتاب صوتی آنی شرلی در اونلی – کتاب دوم | لوسی ماد مونتگمری | آوانامه