دسته‌بندی نشده · مارس 17, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی از این مطمئنم | اپرا وینفری | نشر ماه آوا



معرفی کتاب صوتی از این مطمئنمکتاب صوتی از این مطمئنم نوشتهٔ اپرا وینفری شامل مقالاتی با موضوعاتی همچون شادی، شکرگزاری، رابطه، انعطاف‌پذیری و قدرت است که با الهام از خاطرات شخصی این مجری برجسته و پرطرفدار به رشته تحریر درآمده و مطالب آن پیش از این در زمان سردبیری خود وینفری در یک ماهنامه منتشر شده بود. گفتنی‌ست کتاب حاضر در سال 2015 برنده جایزه Audie شد.

درباره کتاب صوتی از این مطمئنم:

اپرا وینفری زنی بااستعداد، خلاق، مهربان و قهرمان است که به مدت 25 سال در دنیای تلویزیون فعالیت کرد. برنامهٔ «اپرا» جزو پربیننده‌ترین برنامه‌های گفتگو محور در آمریکا شناخته می‌شد که او را به یکی از ثروتمندترین، قدرتمندترین و تأثیرگذارترین زنان جهان تبدیل کرد. وی همچنین به‌عنوان تنها میلیاردر آفریقایی – آمریکایی کشور شناخته شد و از سوی دانشگاه هاروارد مدرک دکترای افتخاری را نیز دریافت کرد.

این زن قدرتمند و محبوب در طول عمرش تجربه‌های زیادی را کسب کرد که تمام درس‌هایی را که از آن تجربه‌ها گرفت، در ستونی در یک مجله با مخاطبینش به اشتراک می‌گذاشت. رسانه راه ارتباطی قوی اپرا وینفری با مردم در سراسر جهان بود و دستاوردهای زیادی را برایش به‌عنوان رهبر رسانه‌های اجتماعی به ارمغان آورد.

وینفری بعد از چهارده سال تمام این مقالات را جمع‌آوری کرد و در کتاب از این مطمئنم (What I Know for Sure) با مخاطبینش به اشتراک گذاشته است. این کتاب زیبا پر از بینش‌ها و مکاشفه‌‌های درونی اپرا است که بر اساس موضوعات مختلف سازماندهی شده است. با شنیدن این کتاب با تفکرات و روح لطیف این زن قدرتمند آشنایی بیشتری پیدا خواهید کرد.

در نکوداشت کتاب صوتی از این مطمئنم:

– صدای گرم و آشنای وینفری هر داستان شخصی را قدرتمند و سرگرم‌کننده می‌کند. روایت‌های او در این کتاب آموزه‌هایی اساسی در مورد اهمیت روح و عشق هستند. (مجله AudioFile)

کتاب صوتی از این مطمئنم مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های اتوبیوگرافی با موضوعات خودیاری علاقه دارید، شنیدن کتاب صوتی از این مطمئنم می‌تواند برایتان جالب و لذت‌بخش باشد.

اپرا وینفری را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده، هنرپیشه، مجری و تهیه‌کننده آمریکایی در سال 1954 در می‌سی‌سی‌پی به دنیا آمد. او در هفده‌سالگی به‌عنوان گزارشگر در رادیو فعالیت خود را آغاز کرد و برای ادامه تحصیل در رشته هنرهای نمایشی و ارتباط کلامی به دانشگاه تنسی رفت. اپرا وینفری (Oprah Winfrey) بعد از مدتی به تلویزیون وارد شد و به یکی مشهورترین مجریان تلویزیونی آمریکا و سراسر جهان تبدیل شد. وی تابه‌حال فعالیت‌های خیرخواهانهٔ زیادی نیز انجام داده که او را به بزرگ‌ترین خیّر سیاه‌پوست در تاریخ آمریکا تبدیل کرده است.

جوایز و افتخارات اپرا وینفری:

– دریافت مدال آزادی ریاست‌جمهوری
– دریافت مدرک دکترای افتخاری از دانشگاه هاروارد
– برنده جایزه بشردوستانه ژان هرشولت
– کاندیدای جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «رنگ ارغوانی»
– کاندیدای جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای فیلم «رنگ ارغوانی»
– نامزد جایزه اسکار بهترین فیلم برای فیلم «سلما»

در بخشی از کتاب صوتی از این مطمئنم می‌شنویم:

من سالیان سال از قدرت و لذت شکرگزار بودن دفاع می‌کردم. یه دفتر شکرگزاری دارم که یک دههٔ کامل بدون تعطیلی در اون نوشتم و هر کسی رو که می‌شناختم به این کار تشویق کردم. بعد زندگی شلوغ‌تر شد. برنامهٔ کاریم بر من مستولی شد. هنوز بعضی شب‌ها دفتر خاطراتم رو باز می‌کنم، اما مراسم نوشتن پنج چیزی که هر روز اون‌ها شکرگزاری می‌کردم، داره به تدریج از بین میره.

چیزایی که در دوازدهم اکتبر 1996 شکرگزارشون بودم اینا بودن:

یک: وقتی دور دریاچهٔ فیشر در فلوریدا می‌دویدم، نسیم دلچسبی می‌وزید که منو خنک می‌کرد.
دو: زیر آفتاب روی نیمکت نشستم و طالبی خنک خوردم.
سه: گپ طولانی و مفرح با گیل دربارهٔ قرار ملاقاتش با آقای کله سیب‌زمینی!
چهار: بستنی یخی قیفی اونقدر شیرین بود که انگشت‌هامم می‌لیسیدم!
پنج: مایا آنجلا تماس گرفت تا جدیدترین شعرش رو برام بخونه.





معرفی و دانلود کتاب صوتی از این مطمئنم | اپرا وینفری | نشر ماه آوا