دسته‌بندی نشده · مارس 12, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی استرس را سرکوب کن: 35 نسخه فوری برای تسلط بر استرس | کنفورد ند



معرفی کتاب صوتی استرس را سرکوب کن: 35 نسخه فوری برای تسلط بر استرس35 راهکار کاربردی برای مقابله با استرس که زندگی شما را دگرگون خواهد کرد! اضطراب و استرس تجربه‌ایست که اغلب ما در مراحل گوناگون زندگی با آن دست‌وپنجه نرم می‌کنیم. کنفورد ند در کتاب صوتی استرس را سرکوب کن پیشنهاداتی را به شما می‌آموزد که با به‌کاربستن آن‌ها می‌توانید تا حد چشم‌گیری سطح استرس‌تان را کاهش دهید و کیفیت زندگی خود را به‌شدت بهبود ببخشید.

درباره کتاب صوتی استرس را سرکوب کن:

همه‌ی ما در زندگی خود دچار استرس می‌شویم و هیچکس از این قاعده جدا نیست. چرا که اساساً هیچ وضعیتی در زندگی آدمی پایدار نمی‌ماند و گاه‌وبی‌گاه پیش می‌آید که نظمی بر هم می‌خورد، چیزها یا آدم‌ها تعریف پیشین خود را در زندگی ما از دست می‌دهند، فقدانی تجربه می‌شود و یا عزیزی از دست می‌رود. می‌توان هزاران تجربه‎‌‌ی مشابهِ دیگر را مثال زد که تکاپویی به راه می‌اندازند و می‌توانند ما را دچار اضطراب کنند.

کنفورد ند (Kenford Nedd) نتیجه‌ی سال‌ها تحقیق و مطالعه‌ی خود را در کتاب استرس را سرکوب کن (Power Over Stress) گرد هم آورده و پس از معرفی ماهیت استرس و پرداختن به چگونگی ایجاد آن، راهکارهایی را ارائه می‌کند که به کمک آن‌ها می‌توانید بر استرس خود فائق آیید. آنچه که این کتاب صوتی را از باقی آثار در این زمینه متمایز می‌سازد،‌ پرداختن آن به چیستی استرس و برطرف ساختن ریشه‌ای آن است. به‌ عبارت دقیق‌تر، بر خلاف اغلب کتاب‌های خودیاری که در باب استرس تألیف شده‌اند، با اثری مواجه نیستیم که برای مدتی استرس ما را فرو بنشاند و کوتاه‌زمانی بعد، استرس و اضطراب از نو و نابه‌هنگام در روان ما سربرآورند.

این اثر شنیدنی به شما کمک می‌کند تا از عوامل ایجاد‌کننده‌ی استرس آگاهی پیدا کنید، نحوه‌ی برخورد با آن را بیاموزید و گام‌به‌گام افکار مثبت را جایگزین افکار منفی و محدودکننده کنید. کتاب صوتی استرس را سرکوب کن شامل چهار فصل و 35 نسخه‌ی فوری برای در دست گرفتن کنترلِ استرس است. عناوین این چهار فصل عبارتند از: «پس فکر می‌کنی همه‌چیز را درباره‌ی استرس می‌دانی، از واکنش استرسی به پاسخگویی آرام، ایمن در برابر استرس برای تمام مدت عمر و مبارزه با عوامل کلیدی استرس‌زا».

راهکارهای این اثر بیش از همه برای زمانی‌ست که در بحران به سر می‌برید. به عبارتی هنگامی که تحت سیطره‌ی ناامیدی، ترس، افسردگی و اضطراب قرار دارید، پیشنهادات کنفورد ند می‌توانند برای شما بسیار کمک‌کننده و روشن‌گر باشند. او به شما کمک می‌کند تا بتوانید هنگامی که دچار استرس می‌شوید، عاقلانه استدلال و در پی آن عمل کنید و استرس کارهایتان را دچار اختلال نکند. تکنیک‌های آموزش‌داده‌شده در این اثر بسیار موثرند و کسانی که پیش‌تر به کتاب صوتی استرس را سرکوب کن گوش سپرده‌اند گواهی بر صحت این سخن خواهند بود.

بنابراین اگر به دنبال فنون و مهارت‌هایی هستید که به شما کمک کند بر استرستان پیروز شوید، از این اثر شنیدنی غافل نشوید. دکتر ند پس از سال‌ها تجربه و کار با بیماران مختلف، به شما نشان می‌دهد که برای کنترل استرس چه چیزی چاره‌ساز است و چه چیزی تأثیرگذار نیست. هر آنچه که باید در باب این اثر شنیدنی گفته شد. این شما و این اثری کاربردی و شنیدنی برای ارتقاء سطح زندگی شما…

نکوداشت‌های کتاب صوتی استرس را سرکوب کن:

– رویکردی کاربردی و درخشان برای تسلط بر استرس روزمره. (The publisher, Baltimore Times)
– یک کار استادانه‌ی درخشان… (Art Vertlieb QC)
– این کتاب یک جواهر است. سبک دوستانه‌ی دکتر ند جذاب و الهام‌بخش است. (Michael Myers, Clinical Professor)

کتاب صوتی استرس را سرکوب کن مناسب چه کسانی است؟

اگر استرس زندگی شما را مختل کرده، کتاب صوتی استرس را سرکوب کن به شما پیشنهاد می‌شود.

با کنفورد ند بیشتر آشنا شویم:

کنفورد ند پزشک، نویسنده و سخنران بین‌المللی‌ست. او سال‌ها در زمینه‌های گوناگون همچون استرس، موفقیت، نوآوری و خلاقیت به فعالیت پرداخته و الهام‌بخش افراد بسیاری در سراسر جهان قرار گرفته و برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی بسیاری به میزبانی او برگزار شده است. برنامه‌ی «دو دقیقه با کن» از جمله برنامه‌های رادیویی اوست که مخاطبانی از کشورهای مختلف دنیا دارد. برنامه‌های کنفورد ند مکرراً بالاترین امتیاز را از مخاطبان خود دریافت می‌کنند. جالب است بدانید از او به عنوان یکی از ده سخنران برتر جهان در مجله‌ی انجمن آمریکایی جامعه‌ی مدیران یاد شده است.

در بخشی از کتاب صوتی استرس را سرکوب کن می‌شنویم:

آنچه که می‌خوری، آنگونه که می‌خوری، زمانی که می‌خوری، همه و همه بر میزان توانایی‌ات بر تسلط و مهار استرس تأثیرگذار خواهند بود. به هنگام گرفتاری در چنگال استرس بدن چربی، کربوهیدرات و پروتئین به مصرف می‌رساند تا انرژی لازم را برای پاسخگویی به آنچه موجب ناراحتی‌ات شده است، فراهم آورد.

در چنین حالی، میزان گلوکز یا همان قند، اسیدهای چرب آزاد و کسترول بالا می‌رود. به دلیل وجود گلوکز یا همان قند بالا در جریان خون لوزالمعده انسولین ترشح می‌کند. این امر سطح قند موجود در خون را پایین می‌آورد و این موضوع باعث ایجاد بی‌حوصلگی، عصبانیت و گرسنگی می‌شود. این یک عامل ایجاد استرس فیزیولوژیک است.





معرفی و دانلود کتاب صوتی استرس را سرکوب کن: 35 نسخه فوری برای تسلط بر استرس | کنفورد ند