دسته‌بندی نشده · مارس 18, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی استیسی در مرکز توجه | ماریان کوکا لفلر | آوارسا



معرفی کتاب صوتی استیسی در مرکز توجهکتاب صوتی استیسی در مرکز توجه نوشتهٔ ماریان کوکا لفلر دربارهٔ دختربچه‌ای خجالتی و گوشه‌گیر به اسم «استیسی» است که مجبور است برای نمایش مدرسه نقشی را اجرا کند و از مرکز توجه بودن هراس دارد. اما آیا او موفق می‌شود؟

موضوع کتاب صوتی استیسی در مرکز توجه چیست؟

یکی از روزها که استیسی در مدرسه بود، معلمشان به آن‌ها اعلام کرد که قرار است تمام بچه‌های کلاس نمایشی گروهی اجرا کنند. استیسی از اینکه با دوست صمیمی‌اش در یک گروه بود خوشحال شد، اما از اینکه قرار بود روی سن اجرا داشته باشد استرس زیادی داشت. آیا او موفق می‌شود بر ترس و اضطرابش غلبه کند و در نمایش گروهی مدرسه به‌خوبی ظاهر شود؟

ماریان کوکا لفلر (Maryann Cocca-Leffler) در کتاب استیسی در مرکز توجه (Spotlight on Stacey) با روایت داستانی سرگرم‌کننده و جذاب به کودکان می‌آموزد که بر اضطراب اجتماعی‌شان غلبه کنند. کودکان با شنیدن این داستان اهمیت مهارت‌های ارتباطی را یاد می‌گیرند و می‌توانند اضطراب خود را برای ابراز وجود در جمع و انجام فعالیت‌های گروهی کنار بگذارند. همچنین والدین و مربیانی که قصد دارند دربارهٔ کنترل اضطراب اجتماعی به کودکان آموزش دهند می‌توانند از این داستان کمک بگیرند.

کتاب صوتی استیسی در مرکز توجه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 6 تا 8 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌های خود قصه‌های آموزنده بگویند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی استیسی در مرکز توجه می‌شنویم:

وقتی که به خونه برگشتم، واسه مامانم در مورد نمایش تعریف کردم و گفتم که چقدر استرس داشتم. مامان بهم اطمینان داد که مشکلی پیش نمیاد و بی­خودی استرس دارم.

گفتم: «مشکلی پیش نمیاد؟ اردوی اون روز رو فراموش کردی؟ اون روزی که نمایش داشتیم و من دیالوگ‌­هام رو فراموش کردم، بعد از ترس از رو سن پایین پریدم و فرار کردم! بعدشم خانم دیویس مجبور شد تا آخر نمایش نقش شنل قرمزی رو جای من بازی کنه.»

مامان گفت که به خاله­ کیکی که شغلش بازیگریه زنگ می­زنه. اون می­تونه کمکم کنه و من فکر کردم: «واسه این نمایش به همه­‌ی کمک‌­های توی دنیا نیاز دارم.»
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۶ دقیقهاستیسی در مرکز توجهادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی استیسی در مرکز توجه | ماریان کوکا لفلر | آوارسا