معرفی و دانلود کتاب صوتی اسپانکی، حیوون خونگی | دارین گلدمن | آوارسا



معرفی کتاب صوتی اسپانکی، حیوون خونگیدارین گلدمن در کتاب صوتی اسپانکی، حیوون خونگی داستان سگ کوچولویی را روایت می‌کند که با سه تا پا به دنیا آمده و همین موضوع باعث شده تا تشویش زیادی را تجربه کند. حالا روز آخر در پناهگاه حیوانات است. آیا کسی اسپانکی را به عنوان حیوان خانگی خود قبول می‌کند؟ نویسنده از طریق این داستان به کودکان می‌آموزد تا خود را با همه‌ی تفاوت‌هایشان بپذیرند و خود را دوست داشته باشند.

درباره کتاب صوتی اسپانکی حیوون خونگی:

دارین گلدمن (Darrin Gladman) در کتابی که پیش‌روی شما قرار گرفته،‌ داستانی شگفت‌انگیز از پناهگاه حیوانات را روایت می‌کند. کتاب اسپانکی، حیوون خونگی (Spanky the Pup, All Dogs Must Go) ماجرای سگ کوچولویی به نام اسپانکی‌ست که به جای چهار تا پا، سه تا پا داشت. این ماجرا باعث شده بود تا اسپانکی روزبه‌روز ناراحتی و اضطراب بیشتری را تجربه کند. چرا که هیچکس او را برای حیوان خانگی‌اش قبول نمی‌کرد.

روزها به همین منوال گذشت تا این که صاحب پناهگاه تصمیم گرفت شغلش را عوض کند و این‌گونه پناهگاه برای همیشه بسته می‌شد. روز موعود فرا رسید. همه‌‌ی حیوانات یا باید پناهگاه را ترک می‌گفتند و یا کسی آن‌ها را به عنوان حیوان خانگی قبول می‌کرد. اسپانکی همزمان هیجان‌زده و مضطرب بود. آیا بالاخره کسی او را به عنوان حیوان خانگی قبول می‌کرد؟

دارین گلدمن دست به خلق داستانی زده که نه تنها کودکان، که بزرگ‌ترها را نیز مجذوب خود خواهد کرد. اسپانکی، حیوون خونگی اولین بار در سال 2016 منتشر شده است. محمد طالشیان، مونا غنی‌نیا و نرگس داغمه چی صداپیشگی این اثر را برعهده داشته‌اند.

کتاب صوتی اسپانکی حیوون خونگی مناسب چه کسانی است؟

دارین گلدمن این کتاب شنیدنی را برای کودکان 4 تا 10 سال به نگارش درآورده است.

در بخشی از کتاب صوتی اسپانکی حیوون خونگی می‌شنویم:

پِپِر از شنیدن این واقعیت ناراحت شد اما سرش رو بالا برد و با غرور جواب داد: “خوب، حداقل من هر چهار تا پا رو دارم.”

بعد راهش رو کشید و رفت. دوروثی هم به سراغ اِسپانکی رفت و گفت: “ببین، پِپِر مدت زیادیه که توی پناهگاه زندگی می‌کنه و هنوز هم کسی اون رو انتخاب نکرده. بخاطر این که می‌خواد خشمش رو خالی کنه حرف‌های تند و خشن می‌زنه. نگران چیزهایی که بهت گفت نباش! برای همه‌ی ما یک صاحب اون بیرون وجود داره! ”

– “برای تو شاید وجود داشته باشه، (با شک و ناراحتی) اما برای من…”

وقتی داشت حرف می‌زد، تمام تلاشش رو کرد که گریه نکنه. بعد دوروثی گفت: “من بهت چند تا شِگِرد یاد می‌دم تا بتونی باهاشون نظر آدم‌ها رو جلب کنی! باشه؟! ما یک هفته وقت داریم که با هم تمرین کنیم. فردا موقعِ بازی، پشت درختِ گیلاس می‌بینمت. خوبه؟”
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۸ دقیقهاسپانکی، حیوون خونگیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی اسپانکی، حیوون خونگی | دارین گلدمن | آوارسا