دسته‌بندی نشده · آوریل 22, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی اژدهایی که نمی‌تونست نه بگه | سیلوین زرزین | آوارسا



معرفی کتاب صوتی اژدهایی که نمی‌تونست نه بگهکتاب صوتی اژدهایی که نمی‌تونست نه بگه نوشتهٔ سیلوین زرزین داستان اژدهایی به اسم «لوک» را تعریف می‌کند که در یک برج بلند به همراه پرنسس زندگی می‌کرد. او دلش می‌خواست از آنجا برود، اما نمی‌توانست به دستورات پرنسس نه بگوید.

موضوع کتاب صوتی اژدهایی که نمی‌تونست نه بگه چیست؟

روزی از روزها در یک کشور دور، شاهزاده خانمی به اسم «گلدیس» در بالاترین طبقهٔ یک برج بلند زندگی می‌کرد. او به همراه لوک، اژدهایی که پنجه‌های بسیار تیزی داشت، زندگی خود را می‌گذراند. اما هر روز صداهایی از آن برج شنیده می‌شد که کسی درخواست کمک می‌کرد و می‌گفت پس چه کسی قرار است او را نجات دهد؟

بعضی روزها شاهزاده‌هایی به نزدیکی برج می‌رفتند تا پرنسس را از شر اژدها نجات دهند. اما پرنسس به درخواست آن‌ها پاسخ منفی می‌داد و از آن‌ها می‌خواست که از آنجا بروند. مدتی گذشت تا همه متوجه شدند که آن صدا از طرف اژدها بود که توسط دختر در آنجا زندانی شده بود و مجبور بود هر روز تمام کارهای او را انجام بدهد و در جواب همه دستوراتش فقط بگوید: «چشم خانم.»

سیلوین زرزین (Sylvain Zorzin) در کتاب اژدهایی که نمی‌تونست نه بگه (The Dragon That Couldn’t Say No) با روایت داستانی جذاب و سرگرم کننده به کودکان می‌آموزد که همیشه هم درست نیست که به حرف بقیه گوش دهند. کودکان به شنیدن این داستان یاد می‌گیرند در مواقعی که گوش کردن به حرف دیگران به آن‌ها آسیب می‌زند، می‌توانند «نه» بگویند.

کتاب صوتی اژدهایی که نمی‌تونست نه بگه مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 سال و والدینی که قصد دارند برای بچه‌هایشان قصه‌های آموزنده بگویند مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی اژدهایی که نمی‌تونست نه بگه می‌شنویم:

سال­ها قبل، یک روز که پرنسس داشت توی جنگل برای خودش قدم می‌­زد، به یک گهواره برخورد که حیوون‌­های وحشی دور موجودِ توی اون رو گرفته ­بودن و داشتند نقشه‌­ی حمله­ کردن بهش رو می­‌کشیدن. پرنسس اون‌­ها رو با چتری که همراهش بود دنبال و از اونجا دور کرد. بعد توی سبد نگاهی انداخت و لوک که یک بچه­ اژدهای ول شده بود رو دید. پس اون رو با خودش به برجی که توش زندگی می­‌کرد برد…
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۳ دقیقهاژدهایی که نمی‌تونست نه بگهادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی اژدهایی که نمی‌تونست نه بگه | سیلوین زرزین | آوارسا