معرفی و دانلود کتاب صوتی بی نازنین | کیوان ارزاقی | گروه فرهنگی سماوا



معرفی کتاب صوتی بی نازنینکتاب صوتی بی نازنین رمانی خوش‌خوان به قلم کیوان ارزاقی‌ست. نویسنده در این داستان از رابطه‌ی اینترنتی عجیب‌وغریبی میان سایه و مانی می‌گوید؛ رابطه‌ای که فرجام آن نامشخص است و آن‌ها را با حقایقی روبه‌رو می‌سازد که خودشان نیز مطمئن نیستند توانایی به دوش کشیدن آن را داشته باشند.

درباره کتاب صوتی بی نازنین:

«حتماً از دیدن این ایمیل تعجب می‌کنی؛ حق داری. باید بگم من عادت دارم هفته‌ای یک بار اسپم‌های ایمیلم رو چک کنم. هرچند تو این مدت غیر از آگهی‌های تبلیغاتی شرم‌آور و عکس بازیگران درجه چندم سینما و سوژه‌های آب‌دوغ‌خیاری ندیدم اما عادتم رو هم ترک نکردم. همیشه فکر می‌کردم شاید لابه‌لای این آشغالا ایمیل خوبی باشه که ایمل شما رو دیدم…»

همه‌چیز از آن ایمیل عجیب‌وغریب شروع شد. مانی ایمیلی مرموز از دختری به نام سایه دریافت کرد و این شروع رابطه‌ای بود که تمام زندگی آن دو را تحت‌تأثیر قرار داد. در پی این ماجرای اینترنتیِ به ‍ظاهر ساده،‌ کسانی در میان ماجرا قرار گرفتند که مانی و سایه هیچ تصور نمی‌کردند. حالا، هر دوی آن‌ها مجبورند با حقایقی روبه‌رو شوند که تمام عمر از آن گریخته‌اند.

کیوان ارزاقی در کتاب بی نازنین به روایت داستانی می‌پردازد که از دل زندگی برخاسته است. «روابط»،‌ همواره موضوع اصلی داستان‌های او بوده‌اند و در کتاب شنیدنی بی‌نازنین، با یکی از ناب‌ترین نمونه‌های آن مواجه هستیم. لحن شیوا و زبان ساده و روان نویسنده، علاوه‌بر محتوای گیرای داستان، از جمله دلایلی‌ست که دو چندان به جذابیت کتاب بی نازنین افزوده است. بد نیست اشاره کنیم دو تن از بازیگران توانمند کشورمان، سام کبودوند و لیلا برخورداری، خوانش کتاب نامبرده را بر عهده داشته‌اند.

کتاب صوتی بی نازنین مناسب چه کسانی است؟

اگر به ادبیات داستانی علاقه‌مند هستید، کتاب صوتی بی نازنین مناسب شماست.

با کیوان ارزاقی بیشتر آشنا شویم:

کیوان ارزاقی نخستین بار با کتاب سرزمین نوچ خود را به عنوان نویسنده‌ای آتیه‌دار به جامعه‌ی ادبی معرفی نمود، و پس از آن با آثاری چون «زندگی منفی یک» و «شورآب» بیش از پیش در اثبات توانایی‌های خود کوشید. جالب است بدانید که سرزمین نوچ دومین کتاب ایرانی بود که برای فروش در سایت آمازون قرار گرفت. از افتخارات کارنامه‌ی ادبی ارزاقی می‌توان به داوریِ دومین دوره‌ی جشنواره‌ی داستان کوتاه «بهاران»، و کسب مقام اول در جشنواره‌ی ادبی «هزار و یک شب» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی بی نازنین می‌شنویم:

ساعت نه‌ونیم شبه. چند ساعت از قرارمون گذشته. سعی می‌کنم آروم و خونسرد باشم و قضاوت نکنم. نمی‌خوام حرفی بزنم که بعد پشیمون بشم. فقط امیدوارم مشکلی برات پیش نیومده باشه و خوب باشی. منتظرم حرف‌هات رو بشنوم.

«سی دقیقه بعد»

نیم ساعت از ایمیل قبلی گذشته. تو این فاصله اشکان خوابید و منم دوش گرفتم. میل نداشتم ولی یه شام سبکی خوردم و الانم از لیوان کنار دستم بخار خوشگلی بلند می‌شه. چایی با لیموترش دوست دارم. موزیک ملایمی دلی‌دلی می‌کنه که یادگار یه روز پاییزی بارونیه. از یه دوره‌گرد که کنار سی‌وسه‌پل گیتار می‌زد خریدم.
فهرست مطالب کتاب صوتی۳۹ دقیقهچهار (قسمت اول)۴۱ دقیقهچهار (قسمت دوم)ادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی بی نازنین | کیوان ارزاقی | گروه فرهنگی سماوا