معرفی و دانلود کتاب صوتی جادوی باور | کلود مایرون بریستول | نشر ماه آوا



معرفی کتاب صوتی جادوی باورکلود مایرون بریستول در کتاب صوتی جادوی باور به شما نشان می‌دهد که باورها تا چه اندازه می‌توانند بر زندگی ‌اثرگذار باشند. با به‌کاربستن توصیه‌ها و پیشنهادات مطرح‌شده در این کتاب پرفروش به انسانی به مراتب موفق‌تر تبدیل خواهید شد و زندگی مطلوب‌تری را تجربه خواهید کرد.

درباره کتاب صوتی جادوی باور:

نیرویی وجود دارد که با به‌کاربستن آن می‌توانید بر مشکلات خود غلبه کنید و به موفقیت‌های چشمگیری دست یابید. کلود مایرون بریستول (Claude Bristol) در کتاب صوتی جادوی باور (The Magic of Believing) به شرح ماهیت این نیرو پرداخته و از این طریق به شما کمک می‌کند تا به آنچه که طلب می‌کنید، دست یابید. اما این نیرو چیست؟ پاسخ در یک کلمه خلاصه شده: «باورهای هر شخص».

کتاب حاضر، اثری کلاسیک در حوزه‌ی کتاب‌های انگیزشی است که به شما نشان می‌دهد باورها تا چه اندازه قدرتمند هستند. هیچکس جز شما عهده‌دار بخت بد یا خوش شما نیست؛ بلکه، این شما هستید که با باورهایتان خوشبختی یا بدبختی را برای خود رقم می‌زنید. از این روی، اگر ذهنیت خود را تغییر دهید، می‌توانید زندگی بهتری را تجربه کنید. اثر حاضر به گواه بسیاری از خوانندگان تأثیری باورنکردنی بر آن‌ها داشته و الهام‌بخش آن‌ها در تغییر سبک زندگی‌شان بوده است.

به بیان دیگر سخت‌ترین کار جهان چیست؟‌ فکر کردن… این چیزی‌ست که کلود مایرون بریستول در این اثر شنیدنی به ما می‌گوید. بارها و بارها پیش آمده که تمام زندگی انسان با فکری که به ناگهان به ذهنش خطور کرده،‌ دگرگون شده است. سرتاسر تاریخ پر است از افرادی مصمم، با اراده‌هایی آهنین که به باورهای درونی خود پرداخته‌ و از این ‍طریق، تغییری شگرف رقم زده‌اند و تمام جریان رویدادهای انسانی را زیرورو ساخته‌اند.

با گوش سپردن به این اثر نگرشی صحیح و منطقی کسب خواهید کرد که به شما در تمامی مراحل زندگی کمک می‌کند. بنابراین، اگر می‌خواهید ذهنیت خود را تغییر دهید و باورهای منفی و افکار بازدارنده‌ی خود را کنار بگذارید، کتاب صوتی جادوی باور تمام چیزی‌ست که به آن نیاز دارید.

گفتنی‌ست مریم پورگلوی این اثر را به فارسی برگردانده و امیر فرحان‌نیا خوانش آن را برعهده داشته است. این کتاب صوتی تاکنون چندین زبان مختلف ترجمه شده و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های موفقیت به شمار می‌رود.

در نکوداشت کتاب صوتی جادوی باور:

– یکی از بزرگ‌ترین کتاب‌های انگیزیشی و الهام‌بخش که تاکنون نوشته شده است. (Norman Vincent Peale)

کتاب صوتی جادوی باور مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های موفقیت و خودسازی علاقه‌مند هستید‌، کتاب صوتی جادوی باور به شما پیشنهاد می‌شود.

با کلود مایرون بریستول بیشتر آشنا شویم:

کلود مایرون بریستول در سال 1891 به دنیا آمد. تحصیلاتش در زمینه‌ی حقوق بود و در حیطه‌ی روزنامه‌نگاری نیز فعالیت‌هایی جدی و مهم داشت. مهم‌ترین کتاب بریستول، جادوی ذهن است که در سال 1948 منتشر شد و بیش از یک میلیون نسخه از آن به فروش رسید. از این اثر امروزه به عنوان کتابی کلاسیک در میان کتب انگیزشی و موفقیت یاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی جادوی باور می‌شنویم:

امروزه اکثراً معنای کلمات خود‌آگاه و ناخودآگاه را می‌دانند. علم نشان داده که همه ما دو ذهن داریم. هرکدام ویژگی‌ها و قدرت‌های جداگانه و مجزایی دارند و هر یک در شرایط خاص قادر به یک عملکرد مستقل هستند. درک این مسئله که ضمیر خودآگاه در مغز فعالیت می‌کند دشوار نیست، زیرا هر چقدر شما تفکر متمرکز داشته باشید، آن را در ذهنتان احساس می‌کنید.

گاهی اوقات این فکر چنان قوی و طولانی است که سردرد می‌گیرید یا چشمانتان خسته می‌شود، یا شقیقه‌هایتان می‌لرزد. همچنین به طور کلی می‌توانید منبع فکر را ردیابی کنید، که شاید متأثر از آنچه دیده‌اید یا شنیده‌اید یا خوانده‌اید باشد؛ شاید ایده جدیدی برای کسب و کار یا خانه شما باشد، شاید ادامه برخی از افکاری باشد که مدت‌هاست به آن اندیشیده‌اید. خلاصه این که می‌توانید آن را با چیزی که از قبل در ارتباط با آگاهی شما بوده، ربط دهید. گاهی فکرتان به تلاش برای حل یک مشکل دشوار مشغول می‌شود و شما چنان ناتوان و ناامید می‌شوید که نمی‌توانید به راه‌حلی برسید که آن را ترک کنید.





معرفی و دانلود کتاب صوتی جادوی باور | کلود مایرون بریستول | نشر ماه آوا