دسته‌بندی نشده · آوریل 9, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی جست و جوی مرلاک و دکتر هویج | سامانتا لوفوق | آوارسا



معرفی کتاب صوتی جست و جوی مرلاک و دکتر هویجسامانتا لوفوق در کتاب صوتی جست و جوی مرلاک و دکتر هویج داستانی شیرین و جذاب را در ژانر ماجراجویی برای مخاطبین خردسال خود روایت کرده است. قهرمان این داستان، مرلاک، باهوش‌ترین کارآگاه تاریخ است!

درباره کتاب صوتی جست و جوی مرلاک و دکتر هویج:

مرلاک فوکه را همه می‌شناختند. آخر او مشهورترین کارآگاه زمان خودش بود. مرلاک محدودیت نداشت؛ او قادر به حل سخت‌ترین پرونده‌ها بود. اما مرلاک در پلیس‌‌بازی‌هایش تنها نبود؛ بلکه دوستش دکتر هویج هم همه جا او را همراهی می‌کرد. جانم برایتان بگوید، این دو یار غار، بلای همه‌ی خلافکارهای شهر بودند. باور نمی‌کنید؟ کتاب صوتی جست و جوی مرلاک و دکتر هویج (Merlock and Doctor Carrot Investigate) از سامانتا لوفوق (Samantha Lofèvre-Adde) را گوش کنید تا ببینید مرلاک فوکه و دکتر هویج چطور رد دزد نان‌بستنی‌های مغازه‌ی آقای بستنی‌فروش را می‌گیرند!…

کتاب صوتی جست و جوی مرلاک و دکتر هویج مناسب چه کسانی است؟

کودکان سه تا هفت ساله مخاطبین اصلی این داستان شیرین و دوست‌داشتنی هستند.

در بخشی از کتاب صوتی جست و جوی مرلاک و دکتر هویج می‌شنویم:

این شد که دو تا دوست باهم به دیدنِ گینا بستنی فروشه رفتن. اون توی مغازه‌ش نشسته و مشغول خوردن یک کاسه‌­ی بزرگ بستنی توت فرنگی بود و به نظر نگران می­‌رسید.

وقتی مرلاک و دکتر هویج رو دید از جاش بلند شد و گفت:

«من خیلی از دیدنتون خوشحالم آقای مرلاک. به وضعیتم نگاه کنین! افتضاحه! حتی یک دونه نون بستنی هم برام باقی­ نمونده… الان مجبورم بستنی‌هام رو توی کاسه به مردم بدم!»
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۰ دقیقهجست‌وجوی مرلاک و دکتر هویجادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی جست و جوی مرلاک و دکتر هویج | سامانتا لوفوق | آوارسا