دسته‌بندی نشده · آوریل 26, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی خانه جدید و چند داستان عاشقانه دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر



معرفی کتاب صوتی خانه جدید و چند داستان عاشقانه دیگردر کتاب صوتی خانه جدید و چند داستان عاشقانه دیگر شنونده‌ی چهار قصه‌ی کوتاه عاشقانه خواهید بود که همگی ذیل ژانر نوظهور چت استوری قرار می‌گیرند. گفتنی است که هشت گوینده در خوانش اثر پیش رو با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

درباره کتاب صوتی خانه جدید و چند داستان عاشقانه دیگر:

«اگه بخوام از اینجا برم، قول می‌دی با من بیای؟…» کتابی که در دست دارید مجموعه‌ای متشکل از چهار قصه‌ی عاشقانه در قالب چت استوری است. چت استوری‌ها معمولاً فرمی دیالوگ‌محور داشته و بر مبنای گفتگوی شخصیت‌ها پیش می‌روند. این آثار، از آن جهت چت استوری نامیده می‌شوند که بسیار شبیه به گفتگوهای دوستانه در پلتفرم‌هایی چون واتس‌آپ و تلگرام‌اند.

قصه‌هایی که در اثر حاضر خواهید شنید، به ترتیب عناوین پیش رو را بر خود دارند:

خانه‌ی جدید
زیبایی مختصر
شیفت شب جری
درهای زندگی

ترجمه‌ی داستان‌های نامبرده به قلم سحر مرعشی ، محمدعلی سراجق و پوریا جارچی صورت گرفته و خوانش آن‌ها برای تهیه‌ی نسخه‌ی صوتی بر عهده‌ی گروهی از صداپیشگان بوده است.

چت استوری چیست؟

چت استوری (Chat Story) گونه‌ی داستانی جدیدی‌ست که اساساً مبتنی بر دیالوگ‌های دو یا چندنفره است؛ به نحوی که در آن به ندرت با توصیفات مستقیم یا شخصیت‌پردازی‌های مرسوم در داستان‌های عادی مواجه خواهید شد. چت استوری‌‌ها اغلب حاصل خلاقیت گروهی از نویسندگان‌اند، و معمولاً در بستری خاص (یک اپلیکیشن مجزا یا چت‌رومِ پیام‌رسان‌های مختلف) تولید و عرضه می‌شوند.

مجموعه‌ی چت استوری‌های صوتی‌ای که به همت شرکت توسعه محتوای لحن دیگر تولید شده و در کتابراه موجودند، به قلم مترجمین از زبان انگلیسی به فارسی برگردانده شده‌اند؛ اگرچه در برخی از عناوین، اسامی و فضای قصه‌ها، در راستای جذابیت بیشتر برای مخاطب فارسی‌زبان، تغییر یافته‌ و به حال و هوای ما نزدیک‌تر شده‌اند.

کتاب صوتی خانه جدید و چند داستان عاشقانه دیگر مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به قصه‌های کوتاه عاشقانه مخاطبین اصلی کتاب حاضرند.

در بخشی از کتاب صوتی خانه جدید و چند داستان عاشقانه دیگر می‌شنویم:

– سپیده، هستی؟
– آره. چرا زنگ می‌زنی؟
– چون تنبلم. نمی‌خوام از اتاقم بیام بیرون.
– وا… خجالت نمی‌کشی؟!
– گیر نده.
– واسه داداش کوچولوت یه ساندویچ درست می‌کنی؟
– ها ها ها. خندیدم!
– جون نیما…
– خودت برو!
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی خانه جدید و چند داستان عاشقانه دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر