دسته‌بندی نشده · آوریل 15, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی خانواده پنی پنگوئن | کثلین ام هالن بک | آوارسا



معرفی کتاب صوتی خانواده پنی پنگوئنپنگوئن کوچولو آرام آرام بزرگ می‌شود؛ مادر و پدرش از او مراقبت می‌کنند و او را از خطرات دور نگه می‌دارند. حالا زمان آن رسیده که پنگوئن داستان ما شنا کردن یاد بگیرد…کثلین ام هالن بک در کتاب صوتی خانواده پنی پنگوئن با روایت ماجرایی سرگرم‌کننده، واقعیت‌های جالبی را راجع به زندگی پنگوئن‌ها به بچه‌ها می‌آموزد.

درباره کتاب صوتی خانواده پنی پنگوئن:

خانم و آقای پنگوئن مدت‌ها بود که در انتظار این لحظه به سر می‌بردند. آن‌ها برای این که جوجه پنگوئن­شان سر از تخم برآورد، مدت مدیدی را به انتظار نشسته بودند. کثلین ام. هالن بک (Kathleen M. Hollenbeck) در کتاب صوتی خانواده پنی پنگوئن (Penguins Family: The Story of a Humboldt Penguin) به داستان زندگی خانواده‌ی پنگوئن‌ها می‌پردازد و در ضمن روایت داستان زندگی پنی و خانواده‌اش، کودکان را با حقایق جالبی از گونه‌ای از پنگوئن‌ها به نام «هومبولت» آشنا می‌کند.

لحن جذاب صداپیشگان این کتاب باعث می‌شود بچه‌ها تا لحظه‌ی آخر با داستان همراه شوند و حتی بزرگ‌ترها را هم ترغیب می‌کند تا به داستان صوتی زندگی پنگوئن‌ها گوش بسپارند. نویسنده در این کتاب شما را به زندگی در سواحل آسمانِ ساحلِ غربیِ پِرو می‌برد؛ به شیوه‌ای که لحظه‌ای فراموش می‌کنید مشغول مطالعه‌ی داستانی تخیلی هستید و به‌ناگاه خود را بر صخره‌های کنار ساحل بیابید! این اثر برای کودکانی که دوستدار طبیعت هستند، بسیار جذاب است و بچه‌ها از آن لذت و بهره‌ی فراوانی خواهند برد. بنابراین، این شما و این داستانی غنی و آموزنده از زندگی پنگوئن‌ها…

در نکوداشت کتاب صوتی خانواده پنی پنگوئن:

– ترکیبی زیبا از اطلاعات واقعی و سرگرمی… (National Science Teachers Association)

کتاب صوتی خانواده پنی پنگوئن مناسب چه کسانی است؟

کثلین ام. هالن بک کتاب خانواده پنی پنگوئن را برای کودکان 6 تا 8 سال به نگارش درآورده است.

در بخشی از کتاب صوتی خانواده پنی پنگوئن می‌شنویم:

پنگوئن کوچولو به سمت آب شیرجه زد و اول، ماهی‌های ریزتر رو برای شکار انتخاب کرد. اون به عمق آب رفت تا جایی که به کف اقیانوس رسید. بعد از مدتی، همین که سرش رو بالا اورد، یک دسته از ماهی‌های کوچولو رو در حال خوردن جلبک‌هایی دریایی، دید. اما اون‌ها متوجه‌ی حضورِ پرنده‌ی ماهی‌گیر نشدن. چون پرهای سیاه بدن پنگوئن‌ها در تاریکی اعماق اقیانوس قابل تشخیص نیستن و این موضوع در پنهان شدنشون، هم از چشم شکار و هم شکارچی، خیلی موثره.
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۴ دقیقهخانواده پنی پنگوئنادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی خانواده پنی پنگوئن | کثلین ام هالن بک | آوارسا