دسته‌بندی نشده · ژوئن 28, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی خفته در خاک | ملیسا جونز | واوخوان



معرفی کتاب صوتی خفته در خاکاثری مهیج که تا پایان شما را با خود همراه خواهد ساخت! کتاب صوتی خفته در خاک، اثر ملیسا جونز روایت زندگی یک مجری تلویزیونی موفق است که دختر نوزادش را از دست داده. اما شواهد کم‌کم نشان می‌دهد که مرگ نوزاد اتفاقی نبوده و ماجرایی پیچیده‌تر از این‌ها رخ داده است…

درباره کتاب صوتی خفته در خاک

ملیسا جونز (Melissa Jones) اولین رمان خود با عنوان خفته در خاک (Cold in earth) را در سال 1998 نوشت. اگر بگوییم این رمان روان‌شناسانه بعد از انتشار غوغایی به پا کرد، اغراق نکرده‌ایم. این اثر مورد تحسین بسیاری از منتقدان و مخاطبان قرار گرفت و به عنوان اولین اثر خالقش، نام ملیسا جونز را بر سر زبان‌ها انداخت.

داستان از جایی آغاز می‌شود که همه آرزو دارند زندگی‌ای شبیه به زویی را داشته باشند: یک زن جوان قدرتمند، مجری موفق تلویزیون. زویی همه چیز داشت، از فرزندانی سالم و همسری عاشق گرفته تا موفقیت در زندگی حرفه‌ای. اما این تنها ظاهر این نمایش جذاب است و پشت پرده رازهای دیگری وجود دارد.

زویی ناگهان نوزاد دخترش را از دست می‌دهد و این ماجرا، همه چیز را دگرگون می‌سازد. زویی چنان در هم شکسته و زندگی‌اش بر سرش آوار شده که هیچ راهی پیش‌ پای خود نمی‌بیند. در نهایت برای این که کمی حال بهتری پیدا کند، به پیشنهاد یک روان‌شناس تصمیم می‌گیرد خاطرات روزانه‌ی خود را یادداشت کند. اما در این میان، یک ماجرا دوباره زندگی او را به هم می‌ریزد.

شواهد حاکی از آنند که مرگ دختر زویی تنها از سر یک اتفاق رخ نداده است. ما به همین مقدار بسنده می‌کنیم؛ در فصل دوم اثر با مایکل، همسر زویی آشنا می‌شویم که به اتهام قتل اعضای خانواده‌اش در زندان به سر می‌برد. این که ماجرا واقعاً از چه قرار بوده، باشد برای وقتی که خود کتاب صوتی خفته در خاک را بشنوید.

به راستی چه کسی مسبب این ماجراست؟ جنایتی وحشتاک رخ داده است و هیچکس نمی‌داند علت این ماجراها چیست… ملیسا جونز شما را به پاسختان می‌رساند، تنها باید کمی صبوری به خرج دهید و با این رمان هیجان‌انگیز همراه شوید.

در نکوداشت‌ کتاب صوتی صوتی خفته در خاک

– به‌ طرز به یاد ماندنی‌ای خوب نوشته شده. (Kirkus Reviews)

کتاب صوتی خفته در خاک مناسب چه کسانی است؟

اگر به رمان‌های معمایی و روان‌شناختی علاقه‌مند هستید، کتاب صوتی خفته در خاک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی خفته در خاک می‌شنویم

بیست و چهارم آوریل. دیروز شروع کردم به اجرا کردن نقشه‌ام. می‌دانستم نقشه‌ام چطور است و می‌خواهم به چه برسم اما نمی‌دانستم چطور می‌خواهم عملی‌اش کنم. به عنوان آخرین، هیجان‌انگیزترین و شجاعانه‌ترین اقدام به قتل نمی‌خواستم تا زمان آماده شدنم عجولانه دست به کار شوم.

مامان همیشه می‌گفت وقتی پای جنگ به میان می‌آید، باید نقشه‌ی حمله‌ات را یاد بگیری. کافی نیست که صرفاً طرح نسبتاً مبهمی در سر داشته باشی. باید تا آخرین جزئیات را برنامه‌ریزی کنی. باید آنقدر خوب بدانی که بتوانی آن را در خواب از بر بگویی.

می‌گفت نباید انعطاف‌پذیری را برای خودت مجاز بدونی. چون دشمنت ممکن است کاری بکند که انتظارش را نداری یا ارزیابی نکرده‌ای. پس باید انعطاف‌پذیر باشی و همیشه قبل از اقدام فکر کنی. در تمام مدتی که لورا را شناختم، هیچ‌وقت کاری نکرده که آن را پیش‌بینی نکرده باشم.





معرفی و دانلود کتاب صوتی خفته در خاک | ملیسا جونز | واوخوان