دسته‌بندی نشده · ژوئن 24, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی خودت را به فنا نده | گری جان بیشاپ | انتشارات رمانو



معرفی کتاب صوتی خودت را به فنا ندهکتاب صوتی خودت را به فنا نده یک طرح ساده و کلی برای رسیدن به موفقیت است. گری جان بیشاپ راهی را پیش روی شما می‌گذارد که یک بار برای همیشه اصول خوشبختی را یاد بگیرید و به آنچه که در دل می‌پروراندید دست یابید. گفتنی‌ست اثر حاضر در فهرست پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز قرار گرفته است.

درباره کتاب صوتی خودت را به فنا نده

گری جان بیشاپ کتاب حاضر را برای کسانی نوشته که با آدمکی مزاحم در سرشان زندگی می‌کنند! احتمال می‌دهیم که از شنیدن این حرف کمی متعجب شده باشید، اما باید به شما بگویی در سر همه‌ی ما آدمکی وجود دارد با صدایی جیغ‌جیغو که گویی تنها رسالتش این است که به ما یادآوری کند در فلان کار شکست خورده‌ایم، بهمان کار را به نتیجه نرسانده‌ایم، چقدر تنهاییم و خلاصه این که هیچ کاری را درست انجام نمی‌دهیم و آدم باکفایتی نیستیم.

کتاب صوتی خودت را به فنا نده (Get Out of Your Head and into Your Life) راهی برای ساکت کردن و نشنیدن صدای این آدمک مزاحم است. نویسنده در این کتاب کارآمد به ما کمک می‌کند تا بتوانیم بدون قضاوت خود، به سوی اهدافمان پیش برویم و در نهایت به بهترین ورژن از خودمان تبدیل شویم.

وقت آن رسیده که دست از فکر و خیال کردن بردارید و کمی آسوده‌تر زندگی کنید. کتاب خودت را فنا نده گامی به سوی به‌زیستی است و به شما کمک می‌کند تا به جای فکر و خیال کردن بر چیزهایی تمرکز کنید که واقعاً اهمیت دارند.

کتاب خودت را به فنا نده محصول سالِ 2006 است و یکی از پرمخاطب‌ترین کتاب‌‌هایی‌ست که در این سال‌ها در حوزه‌ی خودیاری و توسعه‌ی فردی نوشته شده است. این اثر پس از انتشار دو میلیون نسخه از آن فروش رفت و در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز قرار گرفت.

مریم رضایی و اسرا دین دوست ترجمه‌ی این کتاب را برعهده داشته‌اند و مارال نوحی با صدای گرم خود آن را روایت کرده است.

جوایز و افتخارات کتاب صوتی خودت را به فنا نده

– از پرفروش‌ترین آثار خودیاری (بیش از دو میلیون نسخه از این کتاب به فروش رسیده است!)
– از پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک‌تایمز
– جزو فهرست «کتاب‌هایی که زندگیتان را دگرگون می‌کنند»

نکوداشت‌های کتاب صوتی خودت را به فنا نده

– این اثر به شما یاد می‌دهد چگونه از طریق مسئولیت‌پذیری با مشکلات‌تان رو به رو شوید. (Reader’s Digest)
– سرشار از سخنانی ارزشمند که شما را تشویق می‌کند تا تردید به خود راه ندهید و ترس را کنار بگذارید. (Buzzfeed)
– اگر یک کتاب خودپروری بدون چرندیات می‌خواهید، این کتاب را بخوانید. (Bustle)

کتاب صوتی خودت را به فنا نده مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های توسعه‌ی فردی علاقه‌مند هستید، کتاب خودت را به فنا نده به شما پیشنهاد می‌شود.

با گری جان بیشاپ بیشتر آشنا شویم

گری جان بیشاپ (Gary john Bishop) در سال 1948 در گلاسگوی اسکاتلند دیده به جهان گشود و بزرگ شد. او در سال 1997 به ایالات متحدۀ آمریکا سفر و در همان دوران مسیر مطالعاتی‌اش را در حوزه‌ی خودسازی آغاز کرد. پیش از اینکه مدیر برنامۀ اصلی یکی از شرکت‌های مهم همین حوزه در دنیا شود، سال‌های بسیاری را به مطالعه و تحقیق پرداخت.

روش او برای تغییر خود در زندگی ساده و بدون دنگ ‌و فنگ است و به همین دلیل نیز هر روز بر پیروانش افزوده می‌شود و کتاب‌هایش کاربردی جهانی و همگانی دارد. گری به همراه همسر و سه پسرش در فلوریدا زندگی می‌کند. از دیگر آثار او می‌توان به کتاب کمتر گند بزن و رابطه‌ات را به فنا نده اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی خودت را به فنا نده می‌شنویم

من مصمم هستم. بزرگ‌ترین موفقیت‌ها حاصل خطر کردن و تردید و سختی‌ها است. به برخی از بزرگ‌ترین موفقیت‌هایت در زندگی فکر کن. شاید فروش بزرگی را در زندگی داشته‌ای یا شغل جدیدی را شروع کرده‌ای یا خانه‌ای خریده‌ای.

شاید با عشق زندگی‌ات ازدواج کرده‌ای یا به مدرسه بازگشته‌ای یا در دوی ماراتون به خط پایان رسیده‌ای. می‌تواند هر چیزی باشد که مایه‌ی افتخار توست. چگونه به آن دست پیدا کرده‌ای؟

خب احتمالاً روی صندلی لم نداده بودی و به رمانی که در دستت بود فکر نمی‌کردی. به مشکلات فکر نمی‌کردی و ذهنت درگیر مشکلات روزمره نشده بود یا خودت را درگیر مشکلات روزمره‌ی افزایش قیمت شیر در سال 1977 تا امروز نکرده بودی. پس آن چه بود. ممکن است قادر نباشم حدس بزنم دقیقاً آن چه بود اما از یک چیز مطمئنم؛ احساس راحتی نداشتی…





معرفی و دانلود کتاب صوتی خودت را به فنا نده | گری جان بیشاپ | انتشارات رمانو