دسته‌بندی نشده · ژوئن 5, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان‌های ماندگار: چطور با هنر داستان‌گویی کسب و کارمان را متحول کنیم؟ | کیندرا هال



معرفی کتاب صوتی داستان‌های ماندگار: چطور با هنر داستان‌گویی کسب و کارمان را متحول کنیم؟کیندرا هال در کتاب صوتی داستان‌های ماندگار به شما نشان می‌دهد چگونه با قصه‌سرایی دقیق و حرفه‌ای می‌توانید پیشرفت چشم‌گیری را در زمینه‌ی فروش و تجارت برای خود رقم بزنید و کسب‌وکارتان را متحول کنید. این کتاب که در فهرست پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز قرار دارد، تاکنون چندین بار به زبان‌های گوناگون ترجمه شده و از جمله آثار پرمخاطب در زمینه‌ی اقتصاد و بازاریابی به شمار می‌آید.

درباره کتاب صوتی داستان‌های ماندگار:

از آنتونی دومیلو چنین نقل می‌کنند: «کوتاه‌ترین فاصله میان نوع بشر و حقیقتْ قصه است.»

کیندرا هال (Kindra Hall) در کتاب صوتی داستان‌های ماندگار (Stories That Stick) ایده‌ای را مطرح می‌کند که پیش‌تر کمتر کسی به آن پرداخته بود: «شما با قصه‌گویی می‌توانید کسب‌وکارتان را متحول سازید.» اما این امر چگونه تحقق می‌یابد؟ شاید سخن کیندرا هال در ابتدا کمی عجیب و تا حدودی خوش‌بینانه و غیر واقعی به نظر برسد. اما اگر به مطالعه‌ی این اثر شنیدنی بپردازید، خود مشاهده خواهید کرد که تأثیر قصه‌گویی در تشویق مردم به خرید محصول شما تا چه اندازه بالاست.

به احتمال فراوان همه‌ی ما داستانی را به خاطر داریم که از زمانی که آن را شنیده‌ایم،‌ به جانمان نشسته و احتمال می‌دهیم تا پایان عمر نیز همراه ما بماند. کیندرا هال بیان می‌کند که قصه‌ی ماندگار، دقیقاً از همین جنسْ قصه‌ای‌ست که باید برای مخاطبان خود بگویید: یعنی متقاعدکننده باشد، به دل بنشیند و از یاد مخاطبان نرود. برای این که بتوانید چنین داستانی خلق کنید، باید قصه‌گوی خوبی باشید. تنها در این صورت است که قادر می‌شوید ارتباط بهتری با مشتریان برقرار کنید، به تیم فروشتان انگیزه دهید و در نهایت رقبا را از میدان به در کنید! این که چه داستان‌هایی بگویید و شیوه‌ی روایت آن به چه صورتی باشد، از جمله موضوعاتی‌ست که به شیوه‌ای مفصل در کتاب صوتی داستان‌های ماندگار به آن پرداخته شده است.

بسیاری از موفقیت‌های چشمگیری که در عرصه‌ی تجارت مشاهده می‌کنید، بیش از هر چیزی به مهارت قصه‌گویی افراد برمی‌گردد! به عبارتی، اگر می‌خواهید در زمینه‌ی فروش جای خود را پیدا کنید، باید به شما بگوییم همه‌ی آنچه که نیاز دارید، تقویت مهارت قصه گفتن است. درست مشابه آنچه که در کودکی با آن سروکار داشته‌ایم. تنها در این صورت می‌توان چشم‌اندازی برای خریداران ترسیم کرد که درنهایت آن‌ها را متقاعد کند باید محصول شما را خریداری کنند. کیندرا هال گام‌به‌گام همراه شماست تا برگ برنده‌ی کسب‌وکار موفق را که همان مهارت داستان‌سرایی‌ست یاد بگیرید.

آنچه که در این کتاب به آن پرداخته شده آموزش خوب صحبت کردن و یا فریب دادن نیست. بلکه قرار است قصه‌ای بگویید که به جان مخاطبتان بچسبد و در خاطرش بماند! بنابراین اگر می‌خواهید از هنر داستان‌گویی برای پیشرفت در حوزه‌ی کسب‌وکار استفاده کنید، از اثر حاضر غافل نشوید. این شما و این کتاب صوتی داستان‌های ماندگار…

گفتنی‌ست این اثر اولین بار در سال 2019 منتشر شد و مورد استقبال بسیاری از منتقدان قرار گرفت. ست گادین، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک‌تایمز این اثر را چنین توصیف می‌کند: «هر کاری که انجام می‌دهید، در هر کجای حرفه خود هستید، این کتابی است که در حال حاضر باید بخوانید.»

نکوداشت‌های کتاب صوتی داستان‌های ماندگار:

– هال قدرت قصه‌سرایی فوق‌العاده‌ای دارد. اگر می‌خواهید برای مشتریان و تیم خود الهام‌بخش باشید، رؤیایی خلق کنید که به دل مخاطبان‌تان بنشیند و بازاریابی خود را بهتر کنید، مطالعه‌ی این کتاب برایتان ضروری‌ست. (راند فیشکین، مؤسس اسپارکتورو)

– کیندرا هال، در کتاب خود، قصه‌سرایی را برای همه آسان کرده است. مجبور نیستید نویسنده‌ای عالی باشید تا قصه‌هایی فوق‌العاده تعریف کنید؛ فقط باید بدانید چطور قصه‌هایی بگویید که می‌چسبند! (اسکات استراتن، نویسنده‌ و سخنران/ قصه‌گوی تالار مشاهیر)

– صمیمی، تأثیرگذار و قدرتمند… به‌ شدت پیشنهاد می‌شود! (جی بیر، مؤسس کانوینس‌اند کانورت، نویسنده‌ی مشترک ماشه‌ی گفت‌وگو)

کتاب صوتی داستان‌های ماندگار مناسب چه کسانی است؟

اگر می‌خواهید به کسب‌وکار خود رونق بخشید، کتاب داستان‌های ماندگار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با کیندرا هال بیشتر آشنا شویم:

او به عنوان سخنران و قصه‌گویی برجسته شناخته می‌شود که برنده‌ی جوایز بسیاری نیز شده است. هال مدیر قصه گویی یک شرکت مشاوره‌ای به نام Steller Collective است که روی کاربرد استراتژیک قصه گویی در چالش‌های ارتباطی امروز تمرکز کرده. وی یکی از مورد توجه‌ترین سخنرانان و مورد اعتماد برندهای جهانی برای ارائه سخنرانی‌ها و آموزش‌هایی‌ست که به تیم‌ها و افراد الهام می‌دهد تا ارزش شرکت و محصولات خود را از طریق قصه گویی استراتژیک بهتر بیان کنند.

کیندرا هال مدیر سابق بازاریابی و معاون فروش است. امروزه می‌توان کارهای کیندرا را در Inc.com ،Entrepreneur.com و به عنوان سردبیر مجله SUCCESS مشاهده کرد. پیام او هر کسب و کاری را دربرمی‌گیرد و مشتریان او شامل فیس بوک، هتل‌های زنجیره‌ای هیلتون، تایسون فودز، دانشکده پزشکی هاروارد و … می‌شوند. صرف نظر از دنیای تجارت، سخنرانی‌های کیندرا برای مشتریانش به یک کنفرانس مورد علاقه تبدیل شده است. تماشاگران با کنفرانس‌های او احساس هیجان می‌کنند تا سرانجام داستان‌های خود را به شیوه‌ای ملموس به کار گیرند.

در بخشی از کتاب صوتی داستان‌های ماندگار می‌شنویم:

دلیلی برای این حس وجود دارد. خواهیم دید هنگامی که این دلیل به یک داستان فوق‌العاده وارد می‌شود، دیگر نمی‌توانیم خودمان را از داستان رها کنیم. از همان لحظه‌ای که فروشنده شروع به تعریف کردن داستان ایت‌ اند باب کرد، در ما تحولی ایجاد شد: تحول در ادراک ما، تحول در امیال ما.

این تغییر و دگرگونی چیزی است که بسیاری از ما در جست وجویش هستیم. فراتر از خرید یک شیشه ادکلن، تحولی که یک داستان می‌تواند ایجاد کند، تأثیرات عمیقی بر کسب و کار می‌گذارد. این تأثیرات کاری می‌کنند مشتریانتان به شما وفادار بمانند. داستان کارمندانتان را به اشاعه دهندگان کسب‌وکار شما مبدل می‌کند. ماهیت و اثر بازاریابی را تغییر می‌دهد و بلکه از آن مهم‌تر، سبب تغییر زاویه‌ی دید ما به خودمان می‌شود. این موضوع که این تحول و دگرگونی چگونه روی می‌دهد و این که شما چطور خواهید توانست با مدیریت قدرت داستان تحول ایجاد کنید همان چیزی‌ست که این کتاب به آن می‌‌پردازد.





معرفی و دانلود کتاب صوتی داستان‌های ماندگار: چطور با هنر داستان‌گویی کسب و کارمان را متحول کنیم؟ | کیندرا هال