دسته‌بندی نشده · آوریل 21, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهای مواجهه با افراد بدقلق | دیوید براون | انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی



معرفی کتاب صوتی رازهای مواجهه با افراد بدقلقچگونه می‌توان در موقعیت‌های دشوار و در مواجهه با افراد بدقلق محل کار واکنش مناسبی از خود نشان داد؟ دیوید براون در کتاب صوتی رازهای مواجهه با افراد بدقلق راهکارهایی را به شما معرفی می‌کند که با کمک آن‌ها می‌توانید بر افراد و موقعیت‌های دردسرساز غلبه کنید و طبق اصولی صحیح برخورد نمایید.

دربارهٔ کتاب صوتی رازهای مواجهه با افراد بدقلق:

شاید تابه‌حال این تجربه را داشته‌اید که در محل کار همکار یا مدیرتان رفتار مناسبی با شما نداشته‌اند. آن‌ها در زمان بروز چالش‌ها با شما راه نمی‌آیند و ارتباطی تعاملی ایجاد نمی‌کنند. به این افراد اصطلاحاً «بدقلق» می‌گویند. یعنی کسی که در محیط‌های کاری یا اجتماعی رفتار درستی از خود نشان نمی‌دهد و برایتان دردسر ایجاد می‌کند. اما چگونه می‌توان در مقابل این افراد ایستاد و واکنش مناسبی از خود نشان داد؟

دیوید براون اینجاست تا راه درست برخورد با افراد بدقلق را به شما یاد دهد! او در کتاب رازهای مواجهه با افراد بدقلق (Dealing with Difficult People) ترفندهایی را به شما آموزش می‌دهد که متخصصان و افراد موفق برای غلبه بر افراد دردسرساز استفاده می‌کنند. با شنیدن این کتاب صوتی راهنمایی‌هایی را دریافت خواهید کرد که با کمک آن‌ها می‌توانید اطرافیان خود را بسیار بهتر درک کنید.

همانطور که می‌دانید ایجاد یک ارتباط سازنده هنری است که اگر آن را یاد بگیرید درصد موفقیتتان در کار و زندگی چند برابر خواهد شد. هفت اصلی که نویسنده در این کتاب به شما ارائه می‌کند برای ایجاد یک محیط کاری موفق و آرام بسیار مهم و اثرگذار هستند. براون هر یک از این اصول را به همراه مثال‌هایی شفاف و دستورالعمل‌های قابل‌فهم به شما ارائه می‌کند که در کسب مهارت‌های مدیریتی تأثیر بسزایی دارند.

کتاب صوتی رازهای مواجهه با افراد بدقلق با این فلسفه پیش می‌رود که باید در مواجهه با اختلافات پیش‌آمده در محل کارتان به آن به‌عنوان یک چالش سطح پایین برخورد کنید. همچنین توصیه‌هایی برای نحوهٔ رفتار صحیح با کارکنان ارائه می‌شود که در ایجاد یک فضای بهتر و کارآمدتر تأثیر بسزایی دارد. کتاب حاضر همچنین به شما کمک می‌کند تا به درک عمیق‌تری از دیدگاه کارکنان نسبت به مدیریت برسید.

از دیگر مسائلی که در این اثر به آن‌ها پرداخته می‌شود می‌توان به مهارت‌های رهبری مؤثر و چگونگی ارتباط دوطرفه سالم اشاره کرد. کتاب حاضر با ارائه نکات مهم و اساسی، مهارت‌های مربوط به درک اصول اولیهٔ رفتار انسانی را نیز به شما آموزش می‌دهد.

کتاب صوتی رازهای مواجهه با افراد بدقلق مناسب چه کسانی است؟

اگر در محل کار خود با چالش‌های زیادی سروکار دارید یا اطرافتان را افراد بدقلق و دردسرساز فراگرفته‌اند، شنیدن راهکارهای این کتاب صوتی کمک زیادی به شما می‌کند.

با دیوید براون بیشتر آشنا شویم:

دیوید براون (David Brown) دیپلم خود را در رشتهٔ برنامه‌ریزی عصبی زبانی از دانشگاه استون دریافت کرد و در بیست سال گذشته به‌عنوان مشاور متخصص در بهبود عملکرد تجاری فعالیت‌های زیادی کرده است.

در بخشی از کتاب صوتی رازهای مواجهه با افراد بدقلق می‌شنویم:

اگر حس می‌کنید که یک رابطه دشوار شده است، احتمالاً احساسات حاکم بر آن رابطه در مسیر درستی نیستند. در فصل قبل احساسات شخص شما بررسی شد. حال وقت آن است که خودتان را جای طرف مقابل گذاشته و رابطه را از منظر ایشان نگاه کنید. تنها با درک کردن نقطه‌نظر مقابل است که می‌توانید بفهمید برای تغییر دادن رفتار ایشان چه رویکردی لازم است. با این کار رابطه بسیار لذت‌بخش و بهره‌ور خواهد شد.

اگر همه چیز را از منظر خودتان نگاه کنید، هیچ گاه قادر به درک نقطه نظر دیگران نخواهید بود. این فصل به شما کمک می‌کند با دیگران ارتباط برقرار نموده و بر آن‌ها تاثیر بگذارید. به ندرت پیش می‌آید که افراد بدقلق خودشان را عامل اصلی بروز مشکل بدانند؛ بنابراین به منظور فهم و درک ایشان، باید روش خود را عوض کنید.

پاسخگو باشید، دیالوگ ایجاد کنید، احساسات حاکم را بیان کنید، احساسات را مشخص کنید، عصبانیت را تجزیه کنید، فعالانه گوش بدهید، سبک و سیاق آن‌ها را بررسی کنید.





معرفی و دانلود کتاب صوتی رازهای مواجهه با افراد بدقلق | دیوید براون | انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی