دسته‌بندی نشده · می 28, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی سگ سبز | ملیندا لوک | آوارسا



معرفی کتاب صوتی سگ سبزکتاب صوتی سگ سبز داستانی آموزشی از ملیندا لوک است که برای مخاطبین خردسال به رشته‌ی تحریر درآمده. قهرمان این اثر پسرک کوچکی‌ست که یک روز به طور اتفاقی با سگی سبز و زیبا آشنا می‌شود…

درباره کتاب صوتی سگ سبز:

یک روز گرم تابستانی‌ست. خورشید در آسمان مثل یک گوی آتشین بزرگ می‌درخشد و زمین زیر پایش را به کوره‌ای داغ و سوزان بدل می‌کند. با این حال، سه قهرمان کوچک داستان سگ سبز (the Green Dog) گشت و گذار در طبیعت را به ماندن در خانه ترجیح داده‌اند. اگر کمی چشم‌هایتان را تنگ کنید و با دقت بیشتری به اطراف نگاه کنید، آن‌ها را می‌بینید که لب ساحل رود نشسته‌اند و با بی‌خیالی به سمت آب سنگ پرتاب می‌کنند. بله، سنگ پرتاب می‌کنند و در این بین، هر از گاه گپ و گفتی هم با یکدیگر ترتیب می‌دهند، تا اینکه ناگهان عبور سریع موجودی سبز رنگ چشم و گوششان را متوجه خود می‌کند…

کتاب صوتی سگ سبز داستانی توأمان سرگرم‌کننده و آموزنده با موضوع ویژگی‌های زیستی حیوانات است. این اثر توسط ملیندا لوک به رشته‌ی تحریر درآمده و به قلم معصومه رمضانی به فارسی ترجمه شده است.

درباره مجموعه کتاب کودک علم همه چیز را حل می‌کند:

بچه‌های دبستانی با شنیدن یا خواندن کتاب‌های مجموعه‌ی علم همه چیز را حل می‌کند (Science Solves It) یاد می‌گیرند که همیشه کنجکاو باشند و مثل یک دانشمند به مسائل فکر کنند. عناوین این مجموعه توسط نویسندگان مختلفی نوشته شده، اما سبک و ساختار داستان‌ها کم‌وبیش مشابه هم است.

کتاب صوتی سگ سبز مناسب چه کسانی است؟

اثر حاضر برای کودکان 6 تا 8 ساله نوشته شده است.

با ملیندا لوک بیشتر آشنا شویم:

ملیندا لوک (Melinda Luke) نویسنده‌ی آمریکاییِ ادبیات کودک و نوجوان است. حیواناتْ قهرمان اغلب داستان‌های لوک‌اند. موضوع آثار این نویسنده عمدتاً آموزشی و سبگ نگارشش معمولاً طنزآمیز است. ملیندا لوک در مقام نویسنده افتخاراتی نیز در کارنامه دارد، که از آن جمله است توفیقش در کسب جایزه‌ی Western Writers of America Storyteller.

در بخشی از کتاب صوتی سگ سبز می‌شنویم:

بالاخره بهم قول دادن که به پیشنهادم فکر می‌­کنن. چند ساعت بعد، دوباره به کنار دریاچه برگشتم. امیدوار بودم که الان هم اون سگ سبز رو ببینم ولی به جاش تنها کسی که دیدم ویل رُپِر بود. ویل و خانواده­‌ش تازه به شهر ما نقل مکان کرده بودن. شغلش هم این بود که مراقب باشه و مطمئن بشه که دریاچه برای شنا کردن و ماهی گرفتن امن و مناسبه. تا من رو دید گفت: “سلام تدی. چی شده؟ چرا حالت انقدر گرفته­‌ست؟”

براش توضیح دادم: من از پدر و مادرم خواستم که بهم اجازه بدن یک سگ داشته باشم اما اون­‌ها اعتقاد دارن که نگهداری ازش مسئولیت سختیه و نمی‌­تونم از پسش بر بیام.
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی سگ سبز | ملیندا لوک | آوارسا