دسته‌بندی نشده · آوریل 5, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی عادت‌های اتمی: روشی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌های خوب و خداحافظی با عادات بد | جیمز کلیر | آگاه باشیم



معرفی کتاب صوتی عادت‌های اتمی: روشی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌های خوب و خداحافظی با عادات بدمنبعی عالی برای ترک عادت‌های بد و ساختن عادات سازنده! جیمز کلیر در کتاب صوتی عادت‌های اتمی راهکارهای ساده و کاربردی به شما آموزش می‌دهد که با کمک آن‌ها می‌توانید عادت‌های کوچکی در خود ایجاد کنید که به موفقیت در کسب‌وکار و زندگی خانوادگی‌تان کمک زیادی می‌کند. این کتاب پرطرفدار جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز و آمازون بوده و مورد تحسین نشریاتی مانند وال‌استریت ژورنال و تایمز قرار گرفته است.

دربارهٔ کتاب صوتی عادت‌های اتمی:

اگر به دنبال راهی برای شکل‌دهی عادت‌های بهتر در زندگی خود هستید، باید گفت که یک راه واحدی برای این کار وجود ندارد. اما با یادگیری یک سری روش‌ها می‌توانید استراتژی‌های اصلی این هدف را شناخته و در مسیر درستی گام بردارید. کتاب عادت‌های اتمی (Atomic habits) یک برنامه عملی برنامه‌ریزی شده است که به کمک آن بتوانید روی سلامتی، پول یا بهبود روابط خود تمرکز کرده و به اهداف دلخواهتان دست یابید.

این کتاب با زبانی ساده و روان به شما کمک می‌کند تا با شناسایی عادات بد در سبک زندگی خود، آن‌ها را تغییر دهید و سطح اهداف خود را بالا ببرید. جیمز کلیر راه‌حلی کشف کرده تا شما از طریق آن بتوانید در هر موضوعی که می‌خواهید تغییر ایجاد کنید و با شناخت اصول رفتار انسانی بتوانید اصل‌های جاودانی را در خود پدید آورده و به آن‌ها اتکا کنید.

طبق آخرین تحقیقات انجام شده، در صورت وجود پاداش یا تنبیه درست برای انجام هر رفتار کوچک، امکان پیروی از عادات و رفتارهای مشخص نیز وجود دارد. اما در قدم اول باید ارتباط بین افکار، احساسات و رفتارهایمان را درک کنیم. کتاب صوتی عادت‌های اتمی دقیقاً در این راه به شما کمک می‌کند و با بررسی اصول رفتار انسانی و شکل‌گیری یا حذف کردن عادات خاص به بهبود مداوم تصمیم‌گیری در شما یاری می‌رساند.

نویسنده کتاب حاضر عقیده دارد عادات کوچک نقش تعیین‌کننده‌ای در زندگی هر یک از ما دارند و زمانی که کنار هم جمع می‌شوند شخصیت ما شکل می‌گیرد. درواقع عادات ریز و درشتی که ما از خود به نمایش می‌گذاریم، شاید در بادی امر از واقعیتی روان‌شناختی و یا شخصیتی که در درون ماست ریشه گرفته باشند، اما پس از مدتی، خودْ بر وجوه دیگر زندگی ما اثر می‌گذارند.

کلیر در این اثر پرفروش و آموزنده، پس از مشخص ساختن اهمیت عادت‌های خوب و بد ما در کیفیت زندگی‌مان، روش تغییر عادات ناپسند و جایگزین ساختن آنها با عادت‌های خوب را به طور کامل توضیح داده است. ویژگی مثبت کتاب عادت‌های اتمی این است که ضمن برخورداری از جنبه‌های نظری و آموزشی، جنبه‌‌های عملی و کاربردی بسیاری نیز دارد.

اگر دوست دارید زنجیره عادت‌های بد خود را بشکنید، این کتاب به شما کمک می‌کند. ترک عادات بد کاری سخت و دشوار است و شاید از نظر خیلی‌ها نشدنی به نظر برسد. اما اگر این کار را با اصول درست انجام دهید و عادات درست را جایگزین آن‌ها کنید، می‌توانید با عادت‌های بد خود خداحافظی کرده و به آن چه می‌خواهید دست یابید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی عادت‌های اتمی:

– عالی! ارزش خواندن را دارد. (بِنجامین هاردی)

– کتاب خاصی که نحوه برخورد شما با روز و زندگی شما را تغییر خواهد داد. (رایان هالیدی – نویسنده، بازاریاب و کارآفرین آمریکایی)

– کتاب عادت‌های اتمی بسیار خواندنی بود. من چیزهای زیادی یاد گرفتم و فکر می‌کنم برای خیلی از افراد مفید باشد. (گیل کینگ – مجری رادیو و روزنامه‌نگار آمریکایی)

– کتابی کاملاً کاربردی و مفید. جیمز کلیر اساسی‌ترین اطلاعات در مورد شکل‌گیری عادت را بیان می‌کند، بنابراین می‌توانید با تمرکز روی موارد کمتری به موفقیت برسید. (مارک مَنسن – نویسنده آمریکایی)

– جیمز کلیر سال‌ها صرف احترام به هنر و مطالعه علم عادت‌ها کرده است. این کتاب جذاب و عملی راهنمای شما برای شکستن روال بد و ایجاد کارهای خوب است. (آدام گرنت – نویسنده و استاد مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا)

افتخارات کتاب صوتی عادت‌های اتمی:

– از بهترین کتاب‌های خودیاری Business Insider (در سال 2018)
– یکی از 7 کتاب تجاری برتر Fast Company (در سال 2018)
– حضور در فهرست کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون می‌کنند
– حضور در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز
– نامزد بهترین کتاب غیرداستانی گودریدز (در سال 2018)
– پرفروش‌ترین کتاب USA Today

کتاب صوتی عادت‌های اتمی مناسب چه کسانی است؟

کسانی که به دنبال راهی برای تغییر رفتار خود و ایجاد عادات مثبت در زندگی هستند، می‌توانند از این کتاب به‌عنوان راهنمایی برای شناخت و مدیریت عادت‌های روزمره و جهت‌دهی عادات رفتاری مثبت کمک بگیرند.

با جیمز کلیر بیشتر آشنا شویم:

او نویسنده و سخنران اهل آمریکاست که آثارش از سوی رسانه‌های معتبری چون نیویورک‌تایمز و تایم مورداستفاده و استناد قرار گرفته‌اند. بد نیست بدانید که وب‌سایت جیمز کلیر (James Clear) به طور میانگین، در سال ده‌ها میلیون بازدیدکننده دارد. کتاب عادت‌های اتمی شناخته‌شده‌ترین اثر این نویسنده به شمار می‌رود.

در بخشی از کتاب صوتی عادت‌های اتمی می‌شنویم:

آخرهای سال 2012 توی یه آپارتمان قدیمی نشسته بودم که از معروف‌ترین خیابون استامبول، خیابون استقلال، فقط چند بلوک فاصله بود. وسطای سفرم به ترکیه و راهنمام مایک، روی صندلی راحتی کهنه‌ای توی چند متریم خوابیده بود. مایک درواقع فقط یه راهنما نبود، بلکه یکی از اهالی میم بود که توی ترکیه پنج سال زندگی می‌کرد.

اون بهم پیشنهاد داد اطراف رو بهم نشون بده و من هم قبول کردم. توی این شب مخصوص به همراه اون و چندتا از دوستای ترکش به شام دعوتم کردن. ما هفت نفر بودیم و من فقط در طول روز یه پاکت سیگار نمی‌کشیدم. از یکی از ترک‌ها پرسیدم که چجوری شروع کرده. اون گفت دوستاش! و گفته سیگار همیشه از دوستان شروع میشه؛ یکی از دوستات سیگار میکشه و تو هم اونو امتحان میکنی.

جالب اینجا بود که نصف آدم‌های اون اتاق میخواستن سیگار رو ترک کنن. اون موقع حدود چند سالی بود که مایک سیگار نمی‌کشید و قسم میخورد که به کمک کتابی به اسم «روش آسان آلن برای ترک سیگار» این عادتش رو گذاشته کنار!





معرفی و دانلود کتاب صوتی عادت‌های اتمی: روشی آسان و اثبات شده برای ایجاد عادت‌های خوب و خداحافظی با عادات بد | جیمز کلیر | آگاه باشیم