دسته‌بندی نشده · ژوئن 17, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی علم و دانش زیبایی | ستاره کاوسی | انتشارات جیحون



معرفی کتاب صوتی علم و دانش زیباییستاره کاوسی در کتاب صوتی علم و دانش زیبایی انواع مشکلات پوستی را طبقه‌بندی کرده و توصیه‌هایی مفید در جهت برخورداریِ توأمان از سلامت و زیبایی، در اختیار ما قرار داده است.

درباره کتاب صوتی علم و دانش زیبایی

پوست انسان نیاز به مراقبتی مداوم و اصولی دارد. این موضوعی است که شاید بسیاری از ما از آن آگاه باشیم، اما کم و بیش توجهی به آن نداریم. نکته‌ی مهم این است که فراموش نکنیم زیبایی و سلامت پوست، دو روی یک سکه‌اند. بنابراین اگر بی‌توجه به نکات مربوط به سلامت پوست، در مصرف مواد آرایشی افراط کنیم، به مرور پوست خود را از بین برده و در نتیجه زیباییِ آن را نیز زائل می‌سازیم.

در راستای بحث فوق، مایلیم کتاب صوتی علم و دانش زیبایی از خانم ستاره کاوسی را خدمتتان معرفی کنیم. در این اثرِ حدوداً شش ساعته، تمام نکات و توصیه‌های لازم در جهت محافظتِ هرچه بهتر از پوست و مراقبت از جوانی و شادابی آن، گرد آمده است. کتاب صوتی علم و دانش زیبایی به هفت فصل کلی با عناوین زیر تقسیم گشته:

– انواع پوست
– آفتاب، تأثیر آن و کرم‌های ضد آفتاب
– انواع بیماری و مشکلات پوستی
– انواع جوش‌ها و آکنه
– پستی‌ها و بلندی‌ها
– چروک‌ها و انواع آن
– پوست و محصولات زیبایی

کتاب صوتی علم و دانش زیبایی مناسب چه کسانی است؟

اگر به سلامت و زیبایی پوست خود اهمیت می‌دهید، به هیچ وجه کتاب علم و دانش زیبایی را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی علم و دانش زیبایی می‌شنویم

برخی از زنان معتقدند که خورشید پوست افراد مستعد آکنه را خشک می‌کند. هوای مرطوب و گرم موجب بروز جوش‌های پوست می‌شود. کرم‌ها و لوسیون‌های آفتاب، منافذ پوست را که بر اثر حرارت گشاد شده‌اند، مسدود کرده و در نتیجه، با آمادگی بیشتری به جذب این مواد می‌پردازند. ممانعت از قرار گرفتن در معرض تابش اشعه‌ی آفتاب، موجب از بین رفتن آکنه‌ها نمی‌شود. تابش مقدار کم آفتاب ممکن است موجب بهبود پوست گردد، اما تابش مستمر آفتاب می‌تواند منافذ پوست را مسدود کند و باعث به وجود آمدن جوش‌های سرسیاه، سرسفید و یا جوش‌های کوچک شود. آفتاب گرفتن مقداری از چربی پوست را به طور موقت خشک می‌کند. اما عامل خشک‌کننده‌ی پوست در حقیقت می‌تواند باعث تحریک پوست به تولید مواد چرب بیشتر شود.
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۲ دقیقهفصل اول: انواع پوست۱۹ دقیقهمرطوب کردن پوست۱۴ دقیقهفصل دوم: آفتاب، تأثیر آن و کرم‌های ضد آفتاب۱۷ دقیقهتأثیر کرم‌های ضد آفتاب۱۷ دقیقهفصل سوم: انواع بیماری و مشکلات پوستی۲۳ دقیقهفصل چهارم: انواع جوش‌ها و آکنه۲۴ دقیقهمبارزه با چربی و آکنه۲۴ دقیقهکارهایی که نباید در رابطه با آکنه انجام داد۱۷ دقیقهفصل پنجم: پستی‌ها و بلندی‌ها۲۲ دقیقهفصل ششم: چروک‌ها و انواع آن۱۹ دقیقهفصل هفتم: پوست و محصولات زیبایی۲۵ دقیقهدرمان با گیاهان معطر۱۰ دقیقهده قدم به سوی زیبایی واقعیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی علم و دانش زیبایی | ستاره کاوسی | انتشارات جیحون