دسته‌بندی نشده · آوریل 22, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش: بیداری بنیادین در زندگی روزمره | جف فاستر



معرفی کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش: بیداری بنیادین در زندگی روزمرهاگر دوست دارید به بیداری معنوی دست پیدا کنید و نسبت به سختی‌های زندگی به پذیرش برسید، کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش را گوش کنید. جف فاستر در این کتاب راه‌هایی را به شما معرفی می‌کند که با کمک آن‌ها می‌توانید با آگاهی تصمیم بگیرید و به آرامش برسید.

درباره کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش:

آیا فکر می‌کنید برای اینکه در زندگی مسیر درستی را پیش بگیرید، به محافظت نیاز دارید؟ آیا برای دستیابی به معنویت راستین مسیر دشواری را باید طی کرد؟

جواب این سوالات یک «نه» قاطع است! اکثر افراد تصور می‌کنند برای بیداری معنوی باید از خودشان مراقبت کنند. در صورتی که اصلا چنین نیست. جف فاستر عقیده دارد شخصیت واقعی شما به قدری آزاد و دوست‌داشتنی و پذیرنده است که هر کاری را نیاز است می‌توانید بدون ترس انجام دهید. او در کتاب عمیق‌ترین پذیرش (The deepest acceptance) پیام مهمی به شما می‌رساند. اینکه: «زندگی نمی‌تواند به شما صدمه بزند، زیرا شما زندگی هستید.»

با شنیدن این کتاب متوجه می‌شوید که باید لحظهٔ حال را مثل یک دوست عزیز در آغوش بگیرید تا بتوانید ماجراجویی واقعی زندگی را آغاز کنید. همچنین به این درک مهم و ارزشمند می‌رسید که واقعاً چه کسی هستید و رؤیایتان چیست. نویسنده با ارائه راهکارهایی به شما کمک می‌کند تا به پذیرش کامل نسبت به لحظهٔ حال برسید.

کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش شامل مجموعه‌ای از بینش‌هایی می‌شود که جف فاستر آن‌ها را در اختیار شما قرار داده است. با کمک این بینش‌ها می‌توانید زندگی را به همان شکل که هست بپذیرید و آن را در آغوش بگیرید. کافی است دست از تلاش بردارید تا به آن چیزی که حقیقتاً آرزویش را دارید دست پیدا کنید.

نکوداشت‌های کتاب عمیق‌ترین پذیرش:

– کتاب راهنمای زیبایی برای زیستنی بدون ترس و همراه سادگی که در هر لحظه از زندگی ما وجود دارد. (Judith Blackstone)
– خردمندانه، گسترده، و دوست‌داشتنی. آموزه‌هایی که می‌توانند قلب را آزاد کنند. (Jack Kornfield)
– در این کتاب روایت عمیقی وجود دارد: حضوری زنده و دلسوزانه که شما را به بیداری در لحظه دعوت می‌کند. (تارا براش – روان‌شناس آمریکایی)
– جف با این کتاب صادقانه و روشنگر به چیزهای شگفت‌انگیزی دست یافته است. چیزهایی که به نفع همه ماست و نور حقیقت را به زندگی‌مان وارد می‌کند. (Stephen Gawtry)

کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش مناسب چه کسانی است؟

اگر رؤیایی در سر دارید و در آرزوی رسیدن به آن هستید، شنیدن این کتاب می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

با جف فاستر بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده و مربی معنوی در سال 1980 و در لندن به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در رشته اخترفیزیک و در دانشگاه کمبریج ادامه داد و در همان جا فارغ‌التحصیل شد. جف فاستر (Jeff Foster) پس از اتمام تحصیلات دچار مشکلات روحی و جسمی فراوانی شد و به افسردگی مبتلا شد. وی در نهایت در سال 2006 و در 26 سالگی به بیداری معنوی رسید و در حال حاضر به یکی از جوان‌ترین استادان معنوی جهان تبدیل شده است. کتاب دیگر او «شگفتی وجود» نام دارد که در آن با زبانی طنز درمورد روبه‌رویی با خود واقعی‌تان صحبت می‌کند.

در بخشی از کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش می‌شنویم:

ترس از مطرود شدن، ظاهراً در روان بشر بسیار عمیق است. یک فرد مطرود به ‌معنای دقیق کلمه کسی است که از قبیله طرد شده است، از گروه یا جمع اجتماعی اخراج شده است، از روستا و خانه‌اش دور رانده شده است تا در جنگل، در حیات‌وحش بمیرد بدون این‌که ‌کسی برای حفاظت از او وجود داشته باشد. ترس از طرد شدن در واقع ترس از سردی و تنهایی، بدون حفاظت ماندن، فراموش ‌شدن، آسیب‌پذیری و نزدیک به مرگ بودن است.

اگرچه ما شاید دیگر از این نترسیم که حیوانات وحشی تکه پاره‌مان کنند، اما هنوز به‌ طریقی ناآگاهانه، طردشدن اجتماعی را با نوعی مرگ مرتبط می‌دانیم. اگر من خودم را برای شما افشا کنم، ممکن است بمیرم. آن، این‌گونه احساس می‌شود. مطرود بودن، یک موج عمیقاً مشکل‌دار در اقیانوس بشری است و بنابراین ما اکثر زندگی‌مان را در اجتناب از صمیمیت می‌گذرانیم و به‌جای آن به تعقیب اهداف سطحی‌تری مانند محبوبیت، شهرت یا صرفاً منطبق ‌بودن با جماعت می‌پردازیم. وقتی من در دانشگاه بودم، به‌ یاد دارم دانشجویی بود که همه او را دوست داشتند. او همیشه و در هر جایی، یک گروه از دوستان را در اطراف خود داشت. در آن روزها، فرض من این بود که او با همه‌ی آن همراهانی که دارد، باید شادترین فرد باشد، کامل‌ترین، تمامیت یافته‌ترین و راضی‌ترین فرد باشد. من کمی از او در حیرت بودم، کمی از او می‌ترسیدم و کمی به او حسادت داشتم. در روز فارغ‌التحصیلی‌مان، من با او صحبت کردم و او به من گفت که چقدر احساس تنهایی می‌کند و همیشه چقدر احساس تنهایی می‌کرده است، گرچه همه او را می‌شناختند. او قبل از این‌که نوشیدنی دیگری را فرو بدهد گفت: «همه مرا می‌شناسند اما ‌کسی واقعاً مرا نمی‌شناسد. من افراد زیادی را می‌شناسم، اما بسیار احساس جدایی می‌کنم.»

ممکن است مردم احاطه‌تان کنند و هنوز تنها باشید. زندگی‌تان می‌تواند مملو از مهمانی شبانه، دورهمی خانوادگی، ارتباطات اجتماعی، بیرون رفتن شبانه، کنفرانس، اعتکاف، جلسه، کارگروه و فستیوال باشد ولی هنوز ممکن است کاملاً احساس جدایی بکنید. می‌توانید شریک کامل خود را بیابید و یک جفت کامل باشید، جفتی که هرکسی فکر کند از آن ‌پس شادمانه زندگی خواهید کرد، ولی ممکن است بیش از هر زمانی در گذشته، احساس جدایی و تنهایی و احتمالاً سردرگمی کنید. مهم نیست چه تعداد رابطه داریم، مهم نیست زندگی‌مان چقدر مملوّ از افراد و دارایی‌هاست، اگر ارتباط عمیق، صداقت واقعی، صمیمیت به ‌معنای واقعی کلمه وجود نداشته باشد، شما احساس ارضا شدن و رضایت نخواهید کرد، هنوز چیزی کم خواهد بود. هنوز خالی ‌بودن و حس فقدان وجود خواهد داشت.





معرفی و دانلود کتاب صوتی عمیق‌ترین پذیرش: بیداری بنیادین در زندگی روزمره | جف فاستر