دسته‌بندی نشده · می 19, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت ذهن و تجسم | پریسا آقارفیعی | نشر ماه آوا



معرفی کتاب صوتی قدرت ذهن و تجسمکتاب صوتی قدرت ذهن و تجسم نوشته‌ی پریسا آقارفیعی، راهکارهایی کاربردی و مفیدی به شما ارائه می‌دهد تا با استفاده از آن‌ها بتوانید با نیروی ذهن و چگونگی بهره‌وری از آن آشنا شوید، به طوری که تأثیر شگفت‌انگیز آن را در زندگی خود مشاهده کنید. این کتاب صوتی به صورت مشترک با همکاری کتابراه و ماه آوا تولید شده است.

قدرت ذهن ماهیتی‌ست نهفته در وجود انسان، حقیقتی شگفت‌انگیز که بشر تا به امروز فقط کمی از آن را کشف کرده و هنوز چیزهای زیادی درباره‌ی آن وجود دارد که نمی‌داند. اگر تاکنون درباره‌ی قدرت ذهن اطلاعاتی نداشتید یا آن را جدی نمی‌گرفتید، پس از شنیدن کتاب صوتی قدرت ذهن و تجسم، به آن خوب بیاندیشید.

ذهن (Mind) سمبلی از هوش و آگاهی تجربی‌ انسان‌هاست، به بیان ساده‌تر تمام ادراکات، احساسات و تخیلات و رویاهای انسان است که بر رفتار و عملکرد او اثر می‌گذارد. در حقیقت ذهن پدیده‌ای فلسفی‌ست که آن را فرماندهی واحد مغز می‌گویند. برعکس مغز، ذهن ماهیتی مادی نداشته و به دور از هرگونه شکل و اندازه فیزیکی است. شناخت‌های مختلف از جهان بیرون توسط آگاهی و ذهن انجام می‌شود. در واقع ذهن انسان همان آگاهی اوست، صدایی که در سر مستقل از مغز مادی فعال می‌شود. برای انسان‌ها فکر می‌کند، تصویر می‌سازد و خیال می‌بافد.

قدرت ذهن، گنجی اسرارآمیز است که بسیاری از انسان‌ها از وجود آن خبر ندارند. گنجی که نامحدود است و اطراف انسان را احاطه کرده. در درون انسان معدنی از طلا وجود دارد که هر چه را که بخواهید می‌توانید از درون این معدن بیرون بیاورید.

در بخشی از کتاب صوتی قدرت ذهن و تجسم می‌شنویم:

تجسم یکی از منحصر به فردترین ویژگی‌های انسان است. همه ما به طور روزانه این کار را می‌کنیم اما خیلی ساده از کنار آن می‌گذریم. در واقع با تجسم شما می‌توانید هر رویدادی که دلتان بخواهد با هر ویژگی خاص تصویری، صدا و حرکتی را در ذهن خود بازسازی کنید. مثل نرم افزارهای شبیه‌سازی اما بسیار فراتر. در واقع تجسم مادر تمامی اتفاقات کره زمین است. تمامی اختراعات، اشعار، کتاب‌ها، سازه‌های ساختمانی و… اول در ذهن فرد به وجود آوردند‌ تجسم شده‌اند، بعد روی کاغذ آمده و بعد از آن ساخته شده‌اند.

«آلن ریچاردسون» مربی بسکتبال و روانشناس بزرگ، برای اثبات قدرت تجسم یک آزمایش جالب را ترتیب داد. او یک گروه از بازیکنان بسکتبال را جمع کرد و آن‌ها را به سه دسته تقسیم کرد، او می‌خواست اثر بخشی تجسم را در این آزمایش نشان دهد تا مشخص شود که کدام گروه بهتر پرتاب سه امتیازی انجام می‌دهد. سه گروه به شرح زیر بودند:

گروه اول: هر روز 20 دقیقه تمرین پرتاب می‌کردند.
گروه دوم: فقط پرتاب را تجسم می‌کردند اما دیگر تمرین عملی انجام نمی‌دادند.
گروه سوم: نه پرتاب می‌کردند و نه تمرین تجسم.

نتایج این آزمایش شگفت‌انگیز بود. گروهی که فقط تجسم می‌کردند و تمرین نمی‌کردند، در پرتاب‌های خود پیشرفت فوق‌العاده‌ای کرده بودند و امتیازهای آن‌ها بسیار نزدیک به امتیازهای گروهی بود که هر روز 20 دقیقه تمرین پرتاب آزاد را انجام می‌دادند.
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی قدرت ذهن و تجسم | پریسا آقارفیعی | نشر ماه آوا