معرفی و دانلود کتاب صوتی معجزه شکرگزاری | راندا برن | رادیو مثبت



معرفی کتاب صوتی معجزه شکرگزاریاثری شگفت‌انگیز از خالق کتاب پرفروش راز… راندا برن در کتاب صوتی معجزه شکرگزاری شما را با ثمرات بی‌شمار سپاسگزاری و قدردانی آشنا می‌سازد و با الهام از قانون جذب به شما کمک می‌کند تا زندگی زیسته‌ی بهتری را برای خود رقم بزنید.

درباره کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری:

بزرگ‌ترین انسان‌ها، همواره سپاس‌گزار بوده‌اند و ثمرات بی‌نهایت آن را در زندگی خویش مشاهده کرده‌اند. بااین‌همه،‌ تأثیر شگرفتی که قدردانی بر زندگی انسان‌ها دارد، بر بسیاری ناشناخته است. این خلاصه‌ی چیزی‌ست که راندا برن (Rhonda Byrne) در کتاب صوتی معجزه‌ سپاسگزاری (The Magic) مفصلاً به آن می‌پردازد. اگر انسان می‌دانست زمانی که سپاس‌گزاری را به بخشی از زندگی‌اش تبدیل کند چه نتایجی برایش رخ می‌دهد، هرگز از شکرگزاری غافل نمی‌شد.

راندا برن در اثری که پیش روی شماست، تمام اهتمامش را به کار گرفته تا به شما نشان دهد ثنای خدا بسیار ساده‌تر از آنی‌ست که در سر می‌پرورانید. اگر تلاش کنید کمی بیشتر از پیش به معجزات بی‌حدوحصر خداوند بیندیشید و ذهن خود را متوجه آن‌ها سازید، تغییر شگرفی در زندگی شما رقم خواهد خورد.

اثر حاضر، دنیای جدیدی را به روی شما باز خواهد کرد و شادی را در جزء جزء هستی‌تان به ارمغان خواهد آورد. کتاب معجزه‌ی سپاسگزاری ابزارهایی ذهنی در اختیار شما قرار می‌دهد و از این طریق، هر زمان که به مشکلی برخوردید، با دیدگاهی جدید به سراغ آن خواهید رفت. کتاب معجزه سپاسگزاری اولین بار در سال 2012 منتشر شد و توجه منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کرد. گفتنی‌ست حمید صلاحی و نرگس آهازان خوانش کتاب را برعهده‌ داشته و گروهی از مترجمان برجسته‌ی تیم رادیو مثبت این اثر را به فارسی برگردانده‌اند.

در نکوداشت‌ کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری:

– این اثر زندگی شما را به طرزی خارق‌العاده دگرگون می‌کند! (amazon)

کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری مناسب چه کسانی است؟

اگر به ژانر خودسازی و موفقیت علاقه‌‌مند هستید، کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری مناسب شماست.

با راندا برن بیشتر آشنا شویم:

راندا برن نویسنده‌ای پرفروش و تهیه‌کننده‌ای سرشناس است؛ عمده‌ی آثار برن درباره‌ی قانون جذب است. مجله تایم در سال 2007 او را یکی از بانفوذترین افراد جهان معرفی کرد و از سال 2010 نیز، نامش هر ساله در لیست صد نفره مجله Watkins Mind Body Spirit به عنوان یکی از افراد تاثیرگذار جهان قرار دارد.

شاید محبوب‌ترین اثر راندا برن کتاب راز باشد؛ اثری درباره‌ی قدرت‌های درونی انسان، و اهمیت کشف و پرورش آن‌ها در جهت رسیدن به موفقیت. از دیگر آثار موفق راندا برن می‌توان بدین عناوین اشاره کرد: قدرت (2009)، جادو (2010)، قهرمان (2013).

در بخشی از کتاب صوتی معجزه سپاسگزاری می‌شنویم:

برای این که به شما نشون بدم این تمرین چقدر قدرتمنده، می‌خواهم داستانی درباره‌ی دخترم تعریف کنم که از این تمرین برای برگرداندن کیف پول گم‌شده‌اش استفاده کرد.

دخترم فردای شبی که از خانه بیرون رفته بود، متوجه شد که کیف پولش گم شده. اصلاً نمی‌دونست که کیف پولش رو جایی جا گذاشته یا اونو ازش دزدیدن. او با رستورانی که شب قبل بیرون رفته بود، شرکت تاکسیرانی‌ای که اون رو رسونده بود و پلیس محلی تماس گرفت. حتی خیابون‌هایی که از اون‌ها عبور کرده بود هم گشت. در تک تک خانه‌های اطرافش را گشت. اما هیچکس کیف پولش را پیدا نکرد.
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی معجزه شکرگزاری | راندا برن | رادیو مثبت