دسته‌بندی نشده · فوریه 23, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی مهندسی مجدد فروش | مارک بلسینگتون | انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی



معرفی کتاب صوتی مهندسی مجدد فروشمارک بلسینگتون و بیل اوکانل در کتاب صوتی مهندسی مجدد فروش تمام زیروبم‌های تجارت مدرن را آشکار ساخته و انواع تکنیک‌های فروش را در مقیاس جهانی بررسی نموده‌اند. این اثر محصولی‌ست از مؤسسه‌ی مطالعات و پژوهش‌های تجارت جهانی گوهریان.

درباره کتاب صوتی مهندسی مجدد فروش:

تجارت مدرن مبتنی بر نظام ظریف عرضه و تقاضاست. رشد اقتصادی در جوامع امروزی، بی‌شناخت دقیق قواعد حاکم بر این نظام مقدور و میسر نیست. البته که تجربه‌ی مستقیم کار تجاری، عاملی مهم در برتری جستن در رقابت اقتصادی بوده و هست؛ اما واقعیت آن است که «تجربه» به خودی خود به کار نمی‌آید؛ مگر آنکه با دانش، یا به عبارت درست‌تر، با «نظریه» همراه شود. در زمینه‌ی بازرگانی و فروش، نظریه‌ها را باید از استادان این عرصه آموخت.

در همین راستا قصد داریم کتابی تخصصی و بسیار کاربردی را خدمت شما معرفی کنیم. اثری با عنوان مهندسی مجدد فروش (Sales Reengineering from the Outside in) که به قلم مارک بلسینگتون (Mark Blessington) و بیل اوکانل (Bill O’Connell)، دو آموزگار برجسته‌ی اقتصاد و مدیریت به رشته‌ی تحریر درآمده است.

در اثر حاضر به طیف گسترده‌ای از موضوعاتِ مرتبط با فروش پرداخته شده است؛ از تحولات تاریخ دادوستد گرفته تا سازوکارهای حاکم بر بازارهای جهانی. حتی نویسندگان تلاش می‌کنند تا براساس آموزه‌های نوین تجاری به شما نشان دهند که چگونه شرکت‌ها می‌توانند عملکردهای فروش، بازاریابی و خدمات‌ خود را برای پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه خدمت‌رسانی به مشتریان اصلاح کنند، و همچنین چگونه می‌توانند بازده فرآیندهای تعاملی خود را افزایش دهند. به هر حال ارائه‌ی خلاصه‌ای از محتوای کتاب مهندسی مجدد فروش کاری دشوار و چه بسا بیهوده است؛ زیرا مطالب موجود در آن به نحوی‌ست که باید به تمامی و به دقت مورد مطالعه قرار گیرند.

شاید همینقدر کافی باشد که بگوییم کتاب مهندسی مجدد فروش دربردارنده‌ی آموزه‌هایی نظری – کاربردی در زمینه‌ی فروش است که در آن تلاش شده تا نحوه‌ی برقراری ارتباط صحیح با مشتری، با توجه به بدیهیات علم اقتصاد و روانشناسی، به مخاطب آموزش داده شود.

کتاب صوتی مهندسی مجدد فروش مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی بازرگانی و فروش مخاطبین اصلی کتاب حاضرند.

در بخشی از کتاب صوتی مهندسی مجدد فروش می‌شنویم:

روند و سیر توسعه‌ی تجاری را می‌توان به سه عصر تقسیم کرد. این سه عصر بیانگر سه نوع نگرش تجاری متفاوت درباره‌ی شیوه‌ی برخورد با مشتری هستند. عصر اول، یعنی دوران شرکت‌های فروش‌محور، سبب پیدایش عصر بازاریابی شد. فکر می‌کنم که هم‌اکنون عصر بازاریابی جای خود را به آنچه به اصطلاح تعهد می‌نامیم داده است.

در عصر فروش، اصل نخست برای رساندن محصول به مشتری، ادعاهای عملکردی بود. عرضه‌ی محصول واقعی، ثابت باقی ماند. در عصر بازاریابی، شرکت‌ها به طراحی مصنوعاتی پرداختند که منطبق بر نیازهای بخش‌بندی بازار بود. امروزه رمز و کلید این کار در آوردن هرچه بیشترِ مشتری به سوی شرکت نیست، بلکه هدایت کردن شرکت به سوی مشتری است.
فهرست مطالب کتاب صوتی۲۱ دقیقهفصل اول: جابه‌جایی قدرت۱۸ دقیقهفصل دوم: فرایند خرید نوین۱۵ دقیقهفصل سوم: الگوهای کارپردازی یا خرید۲۵ دقیقهفصل چهارم: عملکردها رو به شکست و زوال‌اند۱۳ دقیقهفصل پنجم: ورود به عصر تعهد۱۵ دقیقهفصل ششم: ناپیوستگی‌ها و نیروی بالقوه – بخش یک۱۸ دقیقهفصل ششم – بخش دو۶ دقیقهفصل هفتم: راهبرد تعهد۱۲ دقیقهفصل هشتم: اندازه‌گیری بازده و اثربخشی۱۰ دقیقهفصل نهم: ایجاد سیستم‌های اخطاردهنده‌ی اولیه۱۰ دقیقهفصل دهم: فرایند برنامه‌ریزی مجدد۱۱ دقیقهفصل یازدهم: تشکیل و هدایت گروه‌ها۲۰ دقیقهفصل دوازدهم: انعقاد قرارداد با کارکنانادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی مهندسی مجدد فروش | مارک بلسینگتون | انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی