دسته‌بندی نشده · آوریل 6, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی مورد فوری و چند داستان اسرارآمیز دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر



معرفی کتاب صوتی مورد فوری و چند داستان اسرارآمیز دیگرچت استوری گونه‌ی تازه‌ای از آثار روایی‌ است که در کشور ما نیز طرفدارانی خاص خود را دارد. در کتاب صوتی مورد فوری و چند داستان اسرارآمیز دیگر شنونده‌ی چند اثر رازآلود از این ژانر ادبی جدید خواهید بود. لازم به ذکر است که خوانش قصه‌های حاضر در این مجموعه بر عهده‌ی گروهی از گویندگان بوده است.

درباره کتاب صوتی مورد فوری و چند داستان اسرارآمیز دیگر:

کتابی که پیش رو دارید دربردارنده‌ی پنج قصه‌ی رازآمیز و رمزآلود است که همگی در قالب نوعی گفت‌وگو بین دو یا چند شخصیت روایت شده‌اند. این آثار که هر کدام یک چت استوری مستقل به شمار می‌روند، به ترتیب عناوین پیش رو را بر خود دارند: سگ شبح‌زده، مورد فوری، محافظ، نرم‌افزار جادویی و تماس‌گیرنده‌ی ناشناس.

در یکی از زیباترین چت استوری‌های کتاب صوتی مورد فوری، به شکایت‌های دختری جوان از مزاحمت‌های دیوانه‌ای سمج گوش خواهید داد؛ دیوانه‌ای که بی‌آنکه چیزی برای گفتن داشته باشد، مرتباً با دختر تماس می‌گیرد؛ و در کمال شگفتی، هیچ‌وقت هم شماره‌ای از خود به جا نمی‌گذارد…

چت استوری چیست؟

چت استوری (Chat Story) گونه‌ی داستانی جدیدی‌ست که اساساً مبتنی بر دیالوگ‌های دو یا چندنفره است؛ به نحوی که در آن به ندرت با توصیفات مستقیم یا شخصیت‌پردازی‌های مرسوم در داستان‌های عادی مواجه خواهید شد. چت استوری‌‌ها اغلب حاصل خلاقیت گروهی از نویسندگان‌اند، و معمولاً در بستری خاص (یک اپلیکیشن مجزا یا چت‌رومِ پیام‌رسان‌های مختلف) تولید و عرضه می‌شوند.

مجموعه‌ی چت استوری‌های صوتی‌ای که به همت شرکت توسعه محتوای لحن دیگر تولید شده و در کتابراه موجودند، به قلم مترجمین از زبان انگلیسی به فارسی برگردانده شده‌اند؛ اگرچه در برخی از عناوین، اسامی و فضای قصه‌ها، در راستای جذابیت بیشتر برای مخاطب فارسی‌زبان، تغییر یافته‌ و به حال و هوای ما نزدیک‌تر شده‌اند.

کتاب صوتی مورد فوری و چند داستان اسرارآمیز دیگر مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به قصه‌های رازآلود از گوش سپردن به کتاب صوتی حاضر لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی مورد فوری و چند داستان اسرارآمیز دیگر می‌شنویم:

– یه شماره‌ی غریبه هی زنگ می‌زنه، قطع می‌کنه.
– نه بابا؟
– آره. دیگه شورش دراومده.
– چند بار اینطوری شده؟
– اولش زیاد بود. الان روزی یکی دو بار.
– عجیب. از کی شروع شده؟
– دو هفته پیش فکر کنم. چند دفعه‌ی اول گفتم شاید اشتباه شده.
– خودت حدس نمی‌زنی کار کی باشه؟
– نه، اصلاً…
فهرست مطالب کتاب صوتی۷ دقیقهنرم‌افزار جادویی۵ دقیقهتماس‌گیرنده‌ی ناشناسادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی مورد فوری و چند داستان اسرارآمیز دیگر | گروه نویسندگان | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر