دسته‌بندی نشده · فوریه 21, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت: راهبردی عملیاتی جهت تحقق رویاها | دیپاک چوپرا | شادن پژواک



معرفی کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت: راهبردی عملیاتی جهت تحقق رویاهاکتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت نخستین بار در سال 1994 به انتشار رسید و یک سال بعد بدل به پرفروش‌ترین اثر نیویورک تایمز گردید. دیپاک چوپرا در این کتاب که مطالب موجود در آن هرگز با گذر سالیان رنگ کهنگی به خود نگرفته و نخواهد گرفت، مخاطبینی را که عزمی جزم برای رسیدن به کامیابی در زندگی دارند، با توصیه‌های پرثمر خود راهنمایی کرده است.

درباره کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت:

کتابی که در دست دارید بی‌اغراق یکی از برترین آثار حوزه‌ی خودیاری و خودسازی‌ست. اثبات این گفته به هیچ وجه دشوار نیست: فقط کافی است به این نکته توجه کنیم که از زمان نگارش و انتشار هفت قانون معنوی موفقیت (The seven spiritual laws of success) در سال 1994 تا امروز، بی‌شمار کتاب با موضوعی مشابه موضوع اثر دیپاک چوپرا (Deepak Chopra) نوشته و منتشر شده‌اند، اما هیچ‌کدام در نظر مخاطبین ارج و منزلت کتاب حاضر را به دست نیاورده‌اند. کتاب هفت قانون معنوی موفقیت حتی در میان آثار خود نویسنده نیز یک استثنای بی‌بدیل است؛ اثری شگفت‌انگیز که در عین سادگی، حاوی مطالبی عمیق و اثرگذار است.

آنچه دیپاک چوپرا در کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت مطرح ساخته برآمده از نگاه معنوی او به جهان است. بینش وی اساساً متأثر از ادیان شرقی است، و شاید به همین جهت نیز این‌چنین برای غربی‌ها، و البته برای بسیاری از ما فارسی‌زبانان، بدیع و نو می‌نماید. با این حال، این بینش در نهایت برای ما آشنا و پذیرفتنی می‌گردد. برای تحقق این منظور، کافی‌ست به روی آموزه‌های چوپرا گشوده باشیم و بدون پیش‌داوری با عقاید وی برخورد کنیم. آنگاه خواهیم دید که توصیه‌های او از چه قدرت خارق‌العاده‌ و تغییرآفرینی سرشارند!

هفت قانونی که در کتاب پیش رو به عنوان قوانین معنوی موفقیت ارائه شده، به تعبیر خود نویسنده، می‌تواند «هفت قانون زندگی» نیز نامیده شود. این قوانین علی رغم رنگ و بوی شرقی‌ای که دارند، اساساً جهان‌شمول و عمومی‌اند؛ به این معنی که در مورد تمام افراد بشر به یک اندازه صادق، و برای همگان به یک میزان کاربردی‌اند.

کتاب هفت قانون معنوی موفقیت تاکنون به زبان‌های گوناگونی ترجمه شده و فروشی فوق‌العاده در سطح جهانی داشته است. در زبان فارسی نیز ترجمه‌های بسیاری از این اثر موجود است. خوشحالیم که هم‌اینک ترجمه‌ی تازه‌ای از این کتاب را در قالب نسخه‌ای صوتی (با صدای غلامرضا صادقی) تقدیم حضورتان می‌کنیم. امید داریم با گوش سپردن به اثری که در دست دارید حرکت در مسیر کسب موفقیت‌های روزافزون را از همین امروز شروع کنید…

نکوداشت‌های کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت:

– حاوی مطالبی مفید و کاربردی برای ساختن زندگی‌ای موفق. (Tony Robbins)
– ایده‌های چوپرا را می‌توان در تمام جنبه‌های زندگی به کار بست. (Midwest Book Review)
– راهنمایی شگفت‌انگیز برای افرادی که خواهان برخورداری از یک زندگی‌ پویا و سرشارند. (Ken Blanchard)

کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت مناسب چه کسانی است؟

اگر خواهان سرعت بخشیدن به روند موفقیت‌های خود در زندگی هستید، راهنمایی بهتر از دیپاک چوپرا و کتابی کاربردی‌تر از هفت قانون معنوی موفقیت نخواهید یافت.

با دیپاک چوپرا بیشتر آشنا شویم:

او پزشک و نویسنده‌ای مشهور است که آثار پرشمارش در حوزه‌ی خودیاری و خودشناسی تاکنون فروشی بالغ بر 10 میلیون نسخه در سراسر جهان داشته‌اند. چوپرا متولد سال 1946 و اهل کشور هند است. وی، به گواه مجله‌ی تایم، یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های جهان امروز به شمار می‌رود.

از میان آثار پرشمار این نویسنده‌ی پرطرفدار، می‌توان به عناوین پیش رو اشاره داشت: «اکسیر»، «بازتاب سایه»، «جاده‌ی عشق»، «چگونه خدا را بشناسیم» و «جوان‌تر شوید و عمر طولانی‌تری داشته باشید».

در بخشی از کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت می‌شنویم:

بخشیدن و گرفتن جنبه‌های مختلف جریان انرژی در جهانَن و ما با تمایل به بخشیدن چیزی که دنبالشیم، فراوانی جهانی رو که در زندگیمون در گردشه نگه می‌داریم. دومین قانون معنوی موفقیت قانون بخشیدنه. این قانون می‌تونه قانون بخشیدن و دریافت کردن هم نامیده بشه. چون جهان از راه مبادله‌ی پویا عمل می‌کنه. هیچ چیز ساکن نیست. بدن شما در تبادل پویا و دائمی با بدن جهانه. ذهن شما با ذهن کیهان تعامل پویایی داره. جریان زندگی چیزی نیست جز تعامل هماهنگ تمام عناصر و نیروهایی که میدان وجود رو تشکیل می‌دن. این تعامل هماهنگ عناصر و نیروها در زندگیتون با عنوان قانون بخشیدن عمل می‌کنه. از اونجا که بدن و ذهن شما و جهان در تعامل پویا و ثابت هستن، توقف گردش انرژی مثل توقف جریان خونه.





معرفی و دانلود کتاب صوتی هفت قانون معنوی موفقیت: راهبردی عملیاتی جهت تحقق رویاها | دیپاک چوپرا | شادن پژواک