دسته‌بندی نشده · می 22, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی ولفی و فلای 2: گروه در حال فرار | کری فگن | کتاب‌های درگوشی



معرفی کتاب صوتی ولفی و فلای 2: گروه در حال فرارکتاب صوتی ولفی و فلای 2: گروه در حال فرار از کری فگن داستانی سرگرم‌کننده با محوریت دو دوست بازیگوش و صمیمی‌ست که در کنار هم حسابی آتش می‌سوزانند و حرص بزرگ‌ترهایشان را درمی‌آورند. بد نیست بدانید که کتابخانه‌ی عمومی نیویورک مجموعه‌ی ولفی و فلای را بهترین اثر حوزه‌ی کودکان لقب داده است.

درباره کتاب صوتی ولفی و فلای 2: گروه در حال فرار:

اسم قهرمان کوچک داستان ما ولفی است: او دختری نق‌نقو، گوشه‌گیر، بی‌اعصاب، بددهن (البته گاهی اوقات!) و البته، کله‌شق است. با این حال ولفی کوچولو در نظر بیشتر نزدیکانش دختر شیرین و مهربانی است. خب، البته که هر آدمی یک سری اشکالاتی دارد. ولی این دلیل نمی‌شود که ما آن‌ها را دوست نداشته باشیم. متأسفانه ولفی داستان ما کمی بدبین است و این نکته‌ای را که گفتیم در نظر نمی‌گیرد. به همین خاطر هم اغلب از مردم دوری می‌کند. تا اینکه ناگهان همکلاسی‌اش فلای، مثل یک فرشته‌ی قهرمان سر می‌رسد و ولفیِ قصه‌ی ما را از تنهایی درمی‌آورد.

بعد از این، ولفی و فلای همه جا در کنار هم دیده می‌شوند؛ انگار که یک روح باشند در دو بدن! خواب و خوراکشان مثل هم؛ بازی‌هایشان مثل هم؛ بدقلقی‌هایشان مثل هم. خلاصه که ولفی را ببینی، انگار فلای را دیده‌ای و برعکس. البته، البته، البته! فراموش نکنید که اصلاً اینطور نبوده که این دو قهرمان پرماجرا از اول مثل هم بوده باشند! نخیر! اتفاقاً بینشان کلی هم اختلاف وجود داشت. ولی خب، دوستیْ کم‌کم آن‌ها را شبیه به هم کرد…

کتاب پیش رو که عنوان گروه در حال فرار (Wolfie and Fly: Band on the Run) را بر خود دارد، جلد دوم مجموعه‌ی ولفی و فلای محسوب می‌شود؛ در این جلد، شنونده‌ی ماجرای تازه‌ای از ولفی و فلای خواهید بود. داستان از این قرار است: قهرمان کوچک داستان ما باید به زودی در نقش گرگ روی صحنه‌ی تئاتر مدرسه حاضر شود. ولی آیا او که ظاهراً هیچ استعدادی در کار بازیگری ندارد، می‌تواند از عهده‌ی ایفای نقشش برآید؟…

نکوداشت‌های کتاب صوتی ولفی و فلای 2: گروه در حال فرار:

– یک ماجراجویی مهیج و سرگرم‌کننده. (Booklist)
– داستانی کلاسیک در ستایش قدرت تخیل. (Amazon)

کتاب صوتی ولفی و فلای 2: گروه در حال فرار مناسب چه کسانی است؟

کودکان رده‌ی سنی 7 تا 10 سال مخاطبین اصلی این داستان سرگرم‌کننده‌اند.

با کری فگن بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده‌ی کانادایی را بیشتر با داستان‌های کودک و نوجوانش می‌شناسند. اما کری فگن (Cary Fagan) در حیطه‌ی ادبیات بزرگسال نیز فعالیت داشته. همچنین، گفتنی‌ست که وی نویسنده‌ی پرافتخار و شناخته‌شده‌ای محسوب می‌شود. در ادامه عنوان برخی از جوایزی را که وی از آن خود ساخته می‌بینید.

افتخارات کری فگن:

– برنده جایزه Trust Fiction در سال 2013
– برنده جایزه کتاب تصویری مرلین بیلی
– فینالیست دریافت جایزه کتاب تورنتو
– برنده جایزه ادبی استاندار عمومی
– برنده جایزه IODE Jean Throop
– دریافت مدال نقره آقای کریستی
– برنده جایزه Scotiabank Giller
– برنده جایزه کتاب کوه راکی
– برنده جایزه هک متک

در بخشی از کتاب صوتی ولفی و فلای 2: گروه در حال فرار می‌شنویم:

وقتی ولفی به خونه برگشت، مادرش گفت «واقعاً نیم ساعت روی زمین دراز کشیدی؟ بی‌حرکت؟!» پدرش گفت «کار بامزه‌ای نبود خانم زرنگ.»

– من زرنگ نیستم و نمی‌خواستم کار بامزه‌ای بکنم.

پدر و مادرش به هم نگاه کردن. مادرش گفت «خب شاید تئاتر برات مناسب نباشه. اما هنوز همه‌ی تلاشتو نکردی. ولفی در حالی که کتاب هلیکوپترهاشو نگاه می‌کرد گفت: «تلاش کردن یا نکردن، مسئله این است.»

یه عکس جالب از کابین هلی‌کوپتر توی کتاب بود. خلبان باید خوب آموزش می‌دید و همیشه حواسش رو جمع می‌کرد… برای اینکه هلیکوپتر رو هدایت کنه باید یه دستگیره سمت چپ داشته باشه…





معرفی و دانلود کتاب صوتی ولفی و فلای 2: گروه در حال فرار | کری فگن | کتاب‌های درگوشی