دسته‌بندی نشده · آوریل 4, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی پاپی و بهترین خواهرهای دنیا | سوزان ایدی | آوارسا



معرفی کتاب صوتی پاپی و بهترین خواهرهای دنیاسوزان ایدی در کتاب پاپی و بهترین خواهرهای دنیا به بچه‌ها یاد می‌دهد تا بر احساسات منفی خود غلبه پیدا کنند و به رقابت‌های خواهر و برادری پایان ببخشند. داستان از این قرار است: مادربزرگ پاپی به دیدن آن‌ها آمده؛ اما وقتی خواهرهای دوقلوی پاپی مادربزرگ را بیش از حد به خود مشغول می‌سازند و تمام وقت او را به خود اختصاص می‌دهند، پاپی حسابی از کوره در می‌رود!

درباره کتاب صوتی پاپی و بهترین خواهرهای دنیا:

همه‌ی داستان کتاب صوتی پاپی و بهترین خواهرهای دنیا (Poppy’s Best Babies) از جایی شروع شد که «جی‌جی»، مادربزرگ محبوب پاپی، تصمیم گرفت به مدت دو هفته به دیدن آن‌ها بیاید؛ آخر پاپی به تازگی صاحب دو خواهر دوقلو شده بود: آیری و آیوی؛ و مادربزرگ تصمیم داشت تا در نگهداری دوقلوها به پدر و مادر پاپی کمک کند.

پاپی حسابی برای این دو هفته برنامه‌ریزی کرده بود؛ از کاردستی درست کردن گرفته تا هزار جور بازی مختلف… آن‌ها قرار بود با هم حسابی کیف کنند. اما زمانی که مادربزرگ به خانه‌ی آن‌ها رسید، همه چیز به‌شیوه‌ی متفاوتی رقم خورد. دوقلوها با جیغ‌وداد کردن‌، با نق زدن‌ها و با کثیف‌ کردنِ‌ دائمی پوشکشان تمام وقتی جی‌جی را اشغال کرده بودند! حالا مادربزرگ نه تنها در طول روز برای پاپی زمانی را اختصاص نمی‌داد، که حتی نمی‌توانست قبل خواب برای او کتاب بخواند؛ دوقلوها دائماً در حال سروصدا بودند؛ دائماً گریه، گریه، گریه…!

سرانجام، پاپی از کوره در رفت، حسادتش به بالاترین حد ممکن رسید و با تمام وجود فریاد زد: «شما بدترینید؛ بدترین خواهرهای دنیا… تو بدترینی مامان‌بزرگ؛ بدترین مامان‌بزرگ دنیا»… آیا در نهایت او توانست بر احساسات خود غلبه کند؟ این سوالی‌ست که برای یافتن پاسخ آن باید به این کتاب صوتی گوش سپارید. سوزان ایدی (Susan Eaddy) در این اثر شنیدنی داستانی را پیش رویمان قرار می‌دهد که در عین سرگرم‌کننده بودن، بسیار آموزنده است. کودکان از طریق این داستان می‌آموزند تا آرام آرام دیگران را به رسمیت بشناسند، نسبت به آن‌ها احساس همدلی پیدا کنند و بتوانند بنا به شرایط دیگران را در اولویت قرار دهند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی پاپی و بهترین خواهرهای دنیا:

– پاپی، با گوش‌های سفید بلندش، خوانندگان را مجذوب خود می‌کند. (School Library Journal)
– خوانندگان نسبت به پاپی احساس همدردی خواهند کرد. (Publisher’s Weekly)

کتاب صوتی پاپی و بهترین خواهرهای دنیا مناسب چه کسانی است؟

سوزان ایدی این اثر شنیدنی را برای کودکان 3 تا 7 سال به نگارش درآورده است.

در بخشی از کتاب صوتی پاپی و بهترین خواهرهای دنیا می‌شنویم:

موقع خواب، پاپی از جی جی خواست که کتاب داستان مورد علاقش رو برای اون و برادر کوچولوترش بخونه. جی جی هم قبول کرد و مشغول شد. داشت می‌خوند تا اینکه توی بهترین قسمت داستان خوابش برد و قصه ناتموم باقی موند! البته طبیعی هم بود. چون کل روزش رو برای کمک کردن پدر و مادر پاپی توی نگه داشتن کوچولوهاشون، گذاشته بود.

با به دنیا اومدن دوقلوها، وظیفه‌ای که بر عهده بزرگ ترها بود بیش تر از قبل شد و اون‌ها کم تر فرصت استراحت و وقت گذروندن با پاپی رو داشتن. خرگوش کوچولو هم سعی می‌کرد تا جایی که می‌تونست تحمل کنه و اعتراضی نکنه. روز بعد، بچه‌ها باید توی کلاس هنر، کاردستی‌هایی که درست کرده بودن رو به هم کلاسی هاشون نشون می‌دادن و کمی درمورد مراحل انجامش، توضیح می‌دادن.
فهرست مطالب کتاب صوتی۲۱ دقیقهپاپی و بهترین خواهرهای دنیاادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی پاپی و بهترین خواهرهای دنیا | سوزان ایدی | آوارسا