دسته‌بندی نشده · آوریل 9, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین | فلورانس اسکاول شین | دید مثبت



معرفی کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شینکتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین یکی از عناوین پرفروشِ حیطه‌ی خودسازی در میان ایرانیان است. نویسنده‌ی این اثر فلورانس اسکاول شین نام دارد. او در این کتاب محبوب که تاکنون بر شمار فراوانی از مخاطبین اثرگذار بوده، شیوه‌ی درست زندگیِ مبتنی بر ایمان و قانون جذب و راه‌های نیل به موفقیت را شرح داده است.

درباره کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین:

فلورانس اسکاول شین، معلم معنوی فقید اهل آمریکا، نخستین بار با ایراد سخنرانی‌هایی پرشور و اثرگذار در انجمن وحدت نیویورک به شهرت رسید. بینش نجات‌بخش، لحن صریح و کلامِ برانگیزاننده‌، سه ویژگی‌ اسکاول شین بودند که بر مخاطبین تأثیری مسحورکننده می‌گذاشتند. به نحوی که شمار مستمعین فلورانس اسکاول شین به مرور بیشتر و بیشتر می‌شد.

امروزه اما ما نه به سخنرانی‌های فلورانس اسکاول شین، بلکه به آثار مکتوب او دسترسی داریم. بهترین و مشهورترین این آثار کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین (Florence Scovel Shinn’s Writings) است که در زبان فارسی ترجمه‌های متعددی از آن وجود دارد. البته باید متذکر شد که مطالب موجود در چهار اثر، کم‌وبیش از همان سخنرانی‌های مورد اشاره در انجمن وحدت نیویورک گرفته شده است. به تعبیری، این سخرانی‌ها مایه و پایه‌ی کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین بوده‌اند. اما به هر حال همواره تفاوت‌هایی میان نوشتار و گفتار وجود دارد.

باری، کتاب چهار اثر از فلورانس اسکاول شین، چنانکه از عنوان آن پیداست، از چهار عنوان مستقل با نام‌های پیش رو تشکیل شده است: «بازی زندگی و راه این بازی»، «کلام تو عصای معجزه‌گر توست»، «در مخفی توفیق» و «نفوذ کلام». البته میان این چهار کتاب وحدتی ناگسستنی در مضمون و موضوع وجود دارد؛ اما این را نیز نباید از یاد برد که اسکاول شین در هر یک از این آثار به یکی از راه‌های مشخص دستیابی به سعادت پرداخته است. به همین خاطر مخاطب مشتاق برای آشنایی کامل با بینش نویسنده، باید هر چهار اثر از فلورانس اسکاول شین را مطالعه کند.

به طور کلی باید گفت که فلورانس اسکاول شین بانی معنویتی نوین بوده است؛ معنویتی زیبا که در پی برقراری آشتی میان جهان معنوی و جهان جسمانی‌ست. حرف اصلی او این است که باید میان روح و تن خود سازش ایجاد کنیم، و همزمان در مسیر کسب موفقیت‌های مادی و نیل به سعادت‌های روحانی بکوشیم. البته او در پی بیان این حرف، به ارائه‌ی راهکارهای انجام این کارِ دشوار نیز می‌پردازد. آن هم با زبانی پرشور که بی‌شک هر مخاطبی را به تأملی ژرف وامی‌دارد.

حال، پس از این توضیحات اندک، مایلیم از شما دعوت کنیم که شنونده‌ی کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین باشید؛ به این امید که پس از اتمام مطالعه‌ی اثر، همچون اسکاول شین، خود را سرشار از خلوص معنوی بیابید…

کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثارِ حوزه‌ی موفقیت و خودسازی، بی‌شک از گوش سپردن به کتاب صوتی چهار اثر فلورانس لذت خواهند برد.

با فلورانس اسکاول شین بیشتر آشنا شویم:

فلورانس اسکاول شین (Florence Scovel Shinn) هنرمند و سخنران معنویِ اهل آمریکا بود. او در سال 1871 در نیوجرسی زاده شد و به سال 1940 در نیویورک از دنیا رفت. فلورانس زندگی پرفراز و فرودی داشت و وقایع تلخ و شیرین بسیاری را از سر گذراند. جملگی این تجارب وی را به سوی اتخاذ دیدگاهی معنوی نسبت به زندگی سوق دادند. دیدگاه‌هایی که به تفصیل در کتاب چهار اثر فلورانس مورد بحث قرار گرفته‌اند.

فلورانس اسکاول شین در ایران نویسنده‌ای پرفروش و پرطرفدار است. به همین خاطر بیشتر آثارش در زبان فارسی موجودند. از جمله کتاب‌هایی چون «قانون عشق»، «قانون کارما» و «مسیر جادویی شهود».

جملات برگزیده‌ فلورانس اسکاول شین:

– تنها آن چیزهایی را به خود جذب می‌کنید که بی‌نهایت به آن می‌اندیشید.
– اصولاً هر مرضی حاصل ذهنی ناآرام است.
– شر زاییده‌ی خیالات نادرست آدمی‌ست.

در بخشی از کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین می‌شنویم:

در بخش‌های قبلی برای شما گفتم که روح آدمی در واقع همان ضمیر ناخودآگاه اوست. و ما هر احساسی را به طور دائمی و عمیق در خود به وجود آوریم، چه خوب و چه بد، همان در زندگی ما نیز نمود پیدا خواهد کرد. و هر تصویری را که در ضمیر ناخودآگاهمان داشته باشیم، در تمام جوانب زندگی‌مان نمایان می‌شود. کسی که بیمار می‌شود، حتماً آن بیماری را در ذهن خود تصویرسازی کرده است…

بسیاری از مردم از من می‌پرسند که وقتی یک کودک خردسال بیمار می‌شود، درحالی که هنوز حتی فکری از خود ندارد، چطور توانسته بیماری را جذب کند؟ پاسخ من این است که یک کودک در مقابل افکار پلید اطرافیان خود، بسیار آسیب‌پذیر است و اغلب همان ترس‌های پدر و مادرش را به خود جذب می‌کند.





معرفی و دانلود کتاب صوتی چهار اثر از فلورانس اسکاول شین | فلورانس اسکاول شین | دید مثبت