دسته‌بندی نشده · آوریل 18, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی کارت‌های جادویی: مدرسه پرماجرا 12 | دن گاتمن | واوخوان



معرفی کتاب صوتی کارت‌های جادویی: مدرسه پرماجرا 12کتاب صوتی کارت‌های جادویی: مدرسه پرماجرا 12 عنوانی دیگر از سری داستان‌های پرفروشِ دن گاتمن، نویسنده‌ی کودک و نوجوان اهل آمریکاست. در قسمت دوازدهِ مجموعه‌ی مدرسه‌ی پرماجرا، با نظرات فاضلانه‌ی ای. جی راجع به شعر و ادب آشنا خواهید شد!

درباره کتاب صوتی کارت‌های جادویی:

اسم قهرمان کوچک داستان ما ا. جی است. برای اینکه بدانید او چطور بچه‌ای است، بد نیست یکی از اصول رفتاری‌اش را برایتان توضیح بدهیم: این جنابِ فسقلی معتقدند که همیشه بهترین و درست‌ترین جواب به سوالات دوست و آشنا، یک «به تو چه مربوط استِ» محکم و کوبنده است! به گمان ای. جی، عنق بودن، نق زدن، سربه‌سر بقیه گذاشتن، دیوار راست را بالا رفتن، به حرف هیچ بنی‌بشری گوش ندادن، گستاخ بودن، آتش به پا کردن و… همگی جزو اصول و قوانین خدشه‌ناپذیرِ کودکی‌اند!…

در کتاب صوتی کارت‌های جادویی (Ms Coco is loco) قرار است با یکی دیگر از دیوانه‌بازی‌های ای. جی و رفقایش همراه شوید. قهرمان این اثر خانم کوکو است؛ معلمی سخت‌گیر و در عین حال مهربان، که قرار است بچه‌های کلاس، از جمله ای. جی و رقیبش آندره‌آ را با شعر آشنا کند. ولی به نظر شما این کار ممکن است؟ آخر… یعنی می‌خواهم بگویم… ای. جی را چه به شعر؟!

معرفی مجموعه مدرسه پرماجرا:

این سری سرگرم‌کننده و خنده‌دار برای اولین بار در سال 2004 به چاپ رسید و خیلی زود محبوب دل بچه‌ها شد. در همه‌ی عناوین پرتعداد این مجموعه، ماجراها در مدرسه‌ای اتفاق می‌افتد که معلم‌هایش اشخاصی عجیب و دانش‌آموزانش دخترها و پسرهایی سربه‌هوا هستند. معمولاً در هر داستان یکی از معلم‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد و قصه پیرامون شخصیت او شکل می‌گیرد. شخصیت اصلی مجموعه مدرسه پرماجرا (My Weird School) پسری کله‌شق به نام ای. جی (A. J) است.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که تاکنون 23 میلیون نسخه از داستان‌های این مجموعه در سراسر جهان به فروش رفته است؛ رقمی که در نوع خود حیرت‌انگیز به شمار می‌رود.

کتاب صوتی کارت‌های جادویی مناسب چه کسانی است؟

کودکان 7 تا 12 ساله شیفته‌ی ماجراهای ای. جی و رفقایش خواهند شد.

با دن گاتمن بیشتر آشنا شویم:

او داستان‌نویس اهل آمریکاست که به خاطر خلق عناوین به یادماندنی در حیطه‌ی ادبیات کودک، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز شناخته می‌شود. دن گاتمن (Dan Gutman) علاوه بر نگارش داستان‌های جذاب کودکانه، در زمینه‌ی مطبوعات و ادبیات بزرگسال نیز فعالیت‌هایی داشته است. آثار این داستان‌نویس محبوب، تاکنون نزدیک به بیست بار برنده جایزه کتاب ایالتی شده است! برخی از مجموعه داستان‌های مشهور دن گاتمن، علاوه بر زادگاهش، در سطح بین‌المللی نیز شهرت فراوانی دارند. مهم‌ترین این آثار، همین مجموعه کتاب‌های مدرسه پرماجراست که با عنوان مدرسه عجیب و غریب من نیز شناخته می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی کارت‌های جادویی می‌شنویم:

من و آندره آ به طرف اتاق دوشیزه کوکو رفتیم. اون معلم استعدادهای درخشان مدرسه‌مونه. البته این حرف به این معنی نیست که خود اون آدم با استعداد و درخشانیه. بلکه به این معنیه که اون به بچه‌هایی که استعدادهای درخشان دارن، درس می‌ده. من و آندره‌آ تنها شاگردهای کلاس دوشیزه دیزی هستیم که توی برنامه‌ی استعدادهای درخشان شرکت داریم.

از من نپرسین چطوری از اون جا سر درآوردم. چون تنها استعدادهایی که من دارم آروغ زدن، الفبا رو از سر تا ته خوندن و درآوردن صداهای عجیب با زیربغله. ولی همه‌ی ما ناچار بودیم یه امتحان الکی بدیم و بعد از اون، این دوشیزه کوکو بود که تصمیم گرفت من شاگردی با استعدادِ درخشان باشم!…
فهرست مطالب کتاب صوتی۴ دقیقهیک: فروشگاه مدرسه۶ دقیقهدو: ماه ملی شعر الکی است!۷ دقیقهسه: ماه یک‌جا نشستن و کاری انجام ندادن۸ دقیقهچهار: شکسپیر کله‌پوک۳ دقیقهپنج: روش سری سرودن شعر۹ دقیقهشش: جن‌های پیش‌دبستانی۶ دقیقههفت: بدترین شعر در تاریخ جهان۴ دقیقههشت: چرا مرده‌ها خوشبخت هستند؟۳ دقیقهنه: جلو زدن از زمان۵ دقیقهده: حیوانات عجیب و غریب هستند۶ دقیقهیازده: پادشاه مدرسه۵ دقیقهدوازده: یک شاعر زندهادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی کارت‌های جادویی: مدرسه پرماجرا 12 | دن گاتمن | واوخوان