دسته‌بندی نشده · آوریل 15, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی کریسمس استثنایی آقای سیمسون | مرین جرالد | آوارسا



معرفی کتاب صوتی کریسمس استثنایی آقای سیمسونکتاب صوتی کریسمس استثنایی آقای سیمسون داستانی شیرین، آموزنده و البته سرگرم‌کننده از مرین جرالد است. در این قصه‌ی کودکانه قرار است یک شب کریسمس را با آقای سیمسون خوش‌قلب و شکمو بگذرانید…

درباره کتاب صوتی کریسمس استثنایی آقای سیمسون:

امشب شب کریسمس است. آقای سیمسون مثل همیشه بالای قلعه‌ی بلندش ایستاده و مردم را که زیر نگاهش در جوش و خروش و رفت و آمدند، تماشا می‌کند. راستش دیدن آدم‌ها برای مرد تنهایی مثل او بهترین سرگرمی دنیاست. ولی طولی نمی‌کشد که آقای سیمسون به یاد چیزی قشنگ‌تر و جذاب‌تر از آدم‌ها می‌افتد؛ بله، درست حدس زده‌اید. منظورمان عشق زندگی آقای سیمسون، «غذا»ست.

ولی خب، چه فایده که یاد غذا بیفتی اما غذا درست کردن بلد نباشی؟ پس ظاهراً برای آقای سیمسون، بهترین کار این است که منتظر مهمانی ناخوانده بنشیند؛ بلکه کسی بیاید و او را از این تنهایی و گرسنگی نجات دهد. اما در این سرمای زمستان، در شب کریسمس، مهمان کجا بود؟…

کتاب صوتی کریسمس استثنایی آقای سیمسون مناسب چه کسانی است؟

به تمام کودکان سه تا هشت ساله پیشنهاد می‌کنیم که شنونده‌ی داستان صوتی کریسمس استثنایی آقای سیمسون (Mr. Simon’s Special Christmas) از مرین جرالد (Marine Gérald) باشند.

در بخشی از کتاب صوتی کریسمس استثنایی آقای سیمسون می‌شنویم:

همگی دور میز بزرگ توی آشپزخونه نشستن. پیرمرد خیلی خوشحال بود. اون هیچ­وقت غذاهایی به اون خوشمزگی نخورده بود و هیچ­وقت مهمون­‌هایی به این خوبی نداشت. دلش می­‌خواست که شام اون شب تا صبح طول بکشه. ولی ناگهان چشمش به انتونی کوچولو افتاد که ناراحت بود. انتونی زیر لب به آقای سیمسون گفت:

«بابانوئل چجوری می­‌خواد ما رو اینجا پیدا کنه و کادوهامون رو به دستمون برسونه؟»

«واای… راست می­گی.»

بعد چونه­­‌ش رو خاروند و کمی فکر کرد. بعد از مدتی گفت: «من یه ایده‌­ای دارم.»
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۳ دقیقهکریسمس استثنایی آقای سیمسونادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی کریسمس استثنایی آقای سیمسون | مرین جرالد | آوارسا