دسته‌بندی نشده · ژوئن 18, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی کومکت و جنگل اسرارآمیز | فلورنت بنارد | آوارسا



معرفی کتاب صوتی کومکت و جنگل اسرارآمیزکتاب صوتی کومکت و جنگل اسرارآمیز داستانی کودکانه به قلم فلورنت بنارد است که در آن حکایت دو میمونِ گرفتار در قفس روایت شده است. مخاطبین خردسال با گوش سپردن به اثر حاضر درس‌هایی در باب لزوم برخورداری از شجاعت و جسارت خواهند آموخت.

درباره کتاب صوتی کومکت و جنگل اسرارآمیز

لیو و کومکت دو میمونِ برادرند که از بخت بدشان گرفتاری قفسی واقع در باغ وحشی دور شده‌اند. این دو میمونِ داستان ما زندگی کسل‌کننده و غم‌انگیزی دارند. کار روزانه‌ی آن‌ها چیزی جز گشتن دور خودشان در محیط تنگ قفس نیست. البته لیو و کومکت از دور حسابی بامزه و سرخوش به نظر می‌رسند. ولی درون آن‌ها حقیقتاً مُرده و توخالی است. منتها خبر خوب این است که شرایط قرار نیست به همین نحو باقی بماند. چون که ظاهراً راهی برای فرار از این قفس زشت و کوچک پیش پای لیو و کومکت قرار دارد…

کومکت و جنگل اسرارآمیز (Kumkat and the Mysterious Forest) کتابی از فلورنت بنارد (Florent Bernard) است که در آن، ضمن نقل داستانی بامزه و سرگرم‌کننده، نکاتی نیز در باب معنا و اهمیتِ جسارت بیان شده است.

کتاب صوتی کومکت و جنگل اسرارآمیز مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 7 ساله مخاطبین اصلی داستان حاضرند.

در بخشی از کتاب صوتی کومکت و جنگل اسرارآمیز می‌شنویم

«شماها چرا اینجا می­‌مونین؟ من یک جای فوق­‌العاده می­‌شناسم که میمون­‌ها آزادانه توش زندگی می­‌کنن. فقط کافیه که از جنگلِ اسرارآمیز عبور کنین. بعدش به معبدِ میمون­‌ها می‌­رسین. من برای پشت سر گذاشتنِ این همه راه خیلی خسته‌­م ولی شما دو تا هنوز خیلی جوونین. تنها کاری که باید بکنین اینه که یک تونل بکنین.»

لیو به محض اینکه حرف‌­های همسایه‌شون رو شنید، با هیجان رو به برادرش کرد و فریاد زد:

«بیا همین فردا صبح از اینجا بریم!»

اما کومکت احساس عحیبی داشت و دلش شور می‌زد…
فهرست مطالب کتاب صوتی۱۱ دقیقهکومکت و جنگل اسرارآمیزادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی کومکت و جنگل اسرارآمیز | فلورنت بنارد | آوارسا