دسته‌بندی نشده · مارس 10, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب صوتی یکی پس از دیگری | فریدا مک فادن | آگاه باشیم



معرفی کتاب صوتی یکی پس از دیگریتریلری روانشناختی و معمایی با تعلیق‌هایی بی‌نظیر! فریدا مک فادن در کتاب صوتی یکی پس از دیگری که یکی از پرفروش‌ترین رمان‌های ژانر جنایی و معمایی است، داستان ترسناک و هیجان‌انگیز سه زوجی را روایت می‌کند که با یکدیگر به سفر رفته‌اند، اما همهٔ آن‌ها زنده از آن سفر برنخواهند گشت …

دربارهٔ کتاب صوتی یکی پس از دیگری:

قرار بود همه چیز طبق برنامه‌ریزی پیش برود. آن‌ها در یکی از بهترین هتل‌ها اتاق موردعلاقه‌شان را رزرو کردند و قرار بود چند روز تعطیلات را در آنجا استراحت کنند. اما همیشه برنامه جوری که ما انتظار داریم پیش نمی‌رود…

کتاب یکی پس از دیگری (One By One) درمورد نوا و کلیر است که ماشینشان در وسط راه سفر خراب می‌شود و آن‌ها را در میان جنگل خوفناکی تنها و بدون کمک می‌گذارد. آن‌ها که به همراه دوستانشان به آن سفر رفته بودند، هرچه می‌گذرد متوجه می‌شوند که یکی از افراد جمع ناپدید شده است. آیا قاتلی در بین آن‌ها است یا کس دیگری آن‌ها را زیر نظر دارد؟

فریدا مک فادن در این داستان جذاب از رابطهٔ آسیب‌دیده زوجی می‌گوید که دیگر نمی‌توانند با یکدیگر ادامه دهند. آن‌ها برای فرار از روزمرگی‌ها و کلیشه‌های زندگی‌شان راهی یک سفر ماجراجویانه به‌قصد طبیعت‌گردی شدند تا غبار کدورت‌ها را دور بریزند و رنگی تازه به زندگی‌شان بدهند. هرچند یک روز قبل از راهی شدن نوا و کلیر به سفری که با دوستانشان ترتیب داده بودند، فرزندشان به آن‌ها گفت به این سفر نروید!

چراکه فرزندشان در خواب دیده بود که پدر و مادرش توسط یک هیولا نابود می‌شوند. اما آن‌ها این حرف را ناشی از تخیلات کودکانه فرزند خود می‌بینند و به این صحبت اعتنایی نمی‌کنند. روز سفر فرامی‌رسد و شش دوست که در حقیقت سه زوج بودند به‌قصد اقامت در جنگلی بکر و مرموز، شهر را ترک می‌کنند، اما از این جمع تنها یک زوج به خانه برمی‌گردد…

نکوداشت‌های کتاب صوتی یکی پس از دیگری:

– من این کتاب را در یک روز خواندم و فقط توانستم برای خوردن غذا آن را کنار بگذارم! تعلیق‌های بی‌نظیر این رمان به شما مجال این که حتی یک‌لحظه کتاب را زمین بگذارید نمی‌دهد. (نظرات کاربران گودریدز)

– من این کتاب را یک اثر سینمایی قلمداد می‌کنم که با سرنخ‌های کنجکاوانه‌اش، رگه‌های روان‌شناسی جذابی را در این داستان خلق کرده است. (نظرات کاربران گودریدز)

– واژۀ «بی‌نظیر» تنها چیزی است که در وصف این کتاب می‌توانم بگویم! فارغ از پی‌رنگ بسیار جذاب آن، شیوه نگارش این کتاب به حدی گیراست که هیچ صحبتی باقی نمی‌گذارد! (نظرات کاربران گودریدز)

کتاب صوتی یکی پس از دیگری مناسب چه کسانی است؟

تمامی علاقه‌مندان به داستان‌های مرموز و ماجراجویانه را به خواندن این اثر دعوت می‌کنیم. همچنین اگر از ادبیات داستانی آمریکایی لذت می‌برید، مطالعه این رمان جذاب را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

با فریدا مک فادن بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده پرفروش نیویورک‌تایمز در حقیقت یک پزشک متخصص در زمینه آسیب‌های مغزی است که استعدادش در زمینه نویسندگی سبب شده تا در حوزه داستان‌نویسی نیز وارد شود. از دیگر آثار فریدا مک فادن (Freida McFadden) می‌توان به کتاب‌های «مادر جایگزین»، «می‌خواهی یک راز را بدانی؟» و «در قفل شده» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی یکی پس از دیگری می‌شنویم:

پیدا کردن آب کار خیلی آسونی نیست. ولی باید تلاشمون رو بکنیم. جک معتقد بود اگه ردپای خرگوشا رو دنبال بکنیم می‌تونیم آب پیدا کنیم. ولی هرچی بیشتر می‌گشتیم ناامیدتر می‌شدیم. ایدهٔ جک جواب داد. ردپای خرگوش‌ها رو دنبال کردیم و به گودال گل‌آلودی رسیدیم. واقعا باید از این آب بنوشم؟ حتی تصورش هم برام وحشتناکه!

نوا گفت: «فکر نمی‌کنم عاقلانه باشه که از این آب بخوریم.»

جک گفت: «من قرص ضدباکتری همراهم دارم. آشغال‌های درشتی که توی آب هست رو هم می‌تونیم با یه تیکه پارچه یا لباس صاف بکنیم.»

جک روبالشی خودش رو از توی کولش درآورد تا با اون آب و صاف بکنه. آبی که برای تمیز شدنش باید از توی روبالشی جک رد بشه حتما خوردن داره! جک آب از صافی رد شده رو توی بطری‌ها ریخت. رنگ آب خیلی کدره. می‌خواستم از اون آب بخورم که جک گفت یه ساعت بعد از خوردن قرص ضدباکتری می‌تونیم آب رو بنوشیم…





معرفی و دانلود کتاب صوتی یکی پس از دیگری | فریدا مک فادن | آگاه باشیم